Karakterimden hiç çekinmem; Ben her zaman bir kanun kaçağı oldum.
Ama bazı günler biraz netleşiyorum ve yapmak üzere olduğum şeyin pek çok düzeyde yanlış olduğunu anlıyorum, ama yine de onu yapıyorum ve hiçbir pişmanlık duymuyorum.
Bugün, Park Jimin'i geniş bahçemde özgürce koştuğunu, cildine vuran güneşin tadını çıkardığını, acımasız tazılarım onunla koşarken kontrolsüzce güldüğünü gördüğüm o günlerden biriydi.
Tazılarım öldürmek için eğitildiler, tek bir pati darbesiyle bir adamın çenesini koparabilirlerdi ama bu çoçuk bir şekilde onları küçük yavru köpeklere dönüştürdü.
Sarı bukleli saçları arkasından uçuşuyordu ve her kıvrımını saran pembe bir tulum giyinmişdi. Gerçekten çok dar bir tulumdu, Seokjin bunun için tam bir orospu. Onda çok yasak bir şeyler vardı. Sanki ona dokunursam her şey benim için bitecekti.
On sekiz yaşındaydı, benim için fazla masum ve saftı. Hiç bir erkekle birlikte olmadı, hiç dokunulmadı, o dolgun küçük şirin ağzına hiç sik girmedi, acaba ağzı nasıl bir duygu olurdu..
Onu becermek, o masumiyeti mahvetmek istiyordum. Ona gercek bir dokunuş veren ilk erkek olmak istedim. Bana o kadar bağımlı olmasını istiyordum ki bir daha asla babasının evine dönmekten bahsetmesin. Ona sahip olmak, ruhuna sahip olmak istiyordum.
Benim gaddar tarafım onu tamamen kendim için istiyordu.
"Beyinsiz bir güzel ben böyle derim?" Tae'nın sesi ofisimde patladı.
Tahriş arttıkça kaslarım sertleşti. Tae ve benim için çalışan herkesin onun hakkında ne düşündüğünü biliyordum.
Döndüm ve ona baktım, yüz ifadem kayıtsızdı. Güldü ve karşımdaki koltuğa çöktü.
"Ah adamım, onunla o konuşmayı aklımdan çıkaramadım" kendi kendine güldü.
Bağırmasını bekleyerek ona baktım. Neden bahsettiğini sormak istemedim. Onunla ne zaman konuşmuştu.
"Seks nedir bilmiyor," diye güldü, sanki dünyanın en komik fıkrasını anlatmış gibi. "Tamamen korunaklı küçük bir çoçuk" bakışları bana kaydı ve karardı. "Kurtlarla çevrili olduğunun farkında bile değil"
Bana az önce verdiği bilgiden sıkılmış gibi yaparak tek kaşımı kaldırdım. Yüzünün her yerine yazılmıştı, ne halt bekliyordu ki?
"Bana söyleyecek önemli bir şeyin mi var?"
Onayladı. "D'Angelo burada;
konuşmak istiyor"Bir puro yaktım ve dudaklarımın arasına sıkıştırdım. "Onu içeri çağır"
Tae, kapının yanında duran korumayı işaret etti ve bir saniye sonra D'Angelo içeri girdi. "Don Kook," diye başını salladı ve bana yaklaştı. Yanımda eğilerek Jeon aile yüzüğünü elimden öptü.
"D'Angelo, sorun nedir?"
Buraya bir iyilik için geldiğini biliyorum. Ne diyebilirim ki... şeytanın işi asla bitmez. D'Angelo'nun bakışları takıldıkları yere, arkama kaydı.
Kahkahasının yumuşak sesi cam pencereden içeri akıyordu. Neye aval aval baktığını biliyorum, bu bana ait bir şey.
"Bırak onu," tüm söylediğim buydu.
D'Angelo'nun dikkatinin tekrar bana dönmesi için gereken tek şey buydu. Berbat olduğunu biliyordu, bunu yüzümde görebiliyordu. Huzursuzca yutkundu ve istediğini kusmaya başladı.
D'Angelo aynı zamanda Seül'deki en prestijli kolejlerden birinin dekanıydı, ben de bu iyiliği nakde çevirmeye karar verdim.
"Senden de yapmanı istediğim bir şey var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...