"Baban sürekli telefonunu çalıyor," diye bilgilendirdi Jungkook soğuk bir sesle ve daha da soğuk bir ifadeyle Yujin'in telefonunu ona fırlatırken, Yujin tam yere düşecekken telefonu aldı.
Kulağına dayadı ve Italyanca konuştu ve ondan tek duyduğum "baba" oldu. Yujin daha sonra bana döndü ve havuz alanından çıkmadan önce gülümsedi. Çıkarken dostça bir tavırla Jungkook'un omzuna bir tokat attı.
"Jungkook..."
Dışarı çıkmak için döndü, "Odana git, Jimin..."
Sıkıntıyla yüksek sesle inledim, "Ben lanet olası bir çocuk değilim Jungkook!"
"Beni kandırabilirdi," diye mırıldandı alçak sesle.
"Affedersin?!"
"Yarın akşam amcamın evine yemeğe gidiyoruz. Saat sekizde hazır ol" diyerek dışarı çıktı.
Hemen arkasından onu takip ettim, "Jungkook, senin neyin var?!"
"Neden bir şeylerin ters gittiğini düşünüyorsun?" diye sordu çalışma odasına doğru yürürken.
"Neden benden kaçıyorsun?" diye sordum hızına ayak uydurmaya çalışarak.
"Bana senden uzak durmamı söyleyenin sen olduğunu sanıyordum," diye yanıtladı çalışma odasının kapısını açarak.
"Evet, ama bu şu anlama gelmiyor-"
Çalışma odasının kapı pervazında durarak bana baktı, "Ne bekliyordun? Seni kovalayacağımı mı sandın? Ben kimseyi kovalamıyorum. Atından inme vaktin geldi, Jimin, öyle özel değilsin."
Ardından kapıyı suratıma çarptı. Sözlerini anladığımda dudaklarım yavaşça aralandı. Keskin bir nefes aldım, ellerim titriyordu, bacaklarım da öyle. Sözlerinin şoku benim için çok fazlaydı.
Gözlerimin kenarında yaşlar birikti. Burnumu çektim ve sildim, Jungkook'un davranışına ağlayacak değilim. İstediği buysa, düşündüğü buysa, o zaman benim için sorun yok. Onun peşinden koşmaktan, bu ölüme mahkum evliliğe bir anlam vermeye çalışan tek kişi olmaktan bıktım.
Döndüm ve yukarı odama çıktım. Yatak odasının kapısını kapattım ve birkaç dakikalığına kapıya yaslandım.
Bana karşı gerçekten bir şey hissetmiyor mu? Beni görmezden gelmesi bu kadar kolay mıydı? Onun için bu kadar kolay mıydı?
Gözyaşlarımı tutarak yatağıma ilerledim ve yorganın altına girdim. Abajuru kapatıp karanlıkta tavana baktım. Uyumaya çalıştım ama hiç gelmedi.
Bütün gece yatağımda dönüp durdum. Uyumadım, ağlamadım, öylece uzanıp tavanı seyrettim. uyuşmuş hissettim
Gece gökyüzünün yavaş yavaş daha parlak ve daha parlak hale gelmesini izledim, ta ki güneş ışığı her yere yayılıp tüm şehri aydınlatana kadar. Cep telefonumu alıp saate baktım. Saat altı buçuktu, ne kadar geç yatarsa yatsın genellikle sabah altı buçukta uyanır, saat altıyı vurduğu an kalkar ve tuvalete gider. Evliliğimizden sonra onun da her uyandığında alnımdan öpme alışkanlığı vardı, gecenin bir yarısı bile ellerinin tenimi okşadığını, dudaklarının yumuşak bir şekilde vücudumu keşfettiğini hissederdim.
Ama şimdi hissettiğim tek şey boşluktu.
Yataktan kalktım ve sonra bugün üniversitede olmam gerektiğini fark ettim. Vücuduma küçük bir mutluluk parıltısı yayıldı ama yalnızlığı düşündüğüm an söndü. Mutluluğumu paylaşacak kimsem olmadığını anladım.
Üniversite için bir kıyafet seçtim ve duş almaya gittim. Kendime ve saçıma bir havlu sardım; Odamızın hizmetçilerle dolu olduğunu görmek için banyodan çıktım. Odaya girip çıkan beş altı hizmetçi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...