39 bölüm zayıf nokta

546 50 5
                                    

Adamlarıma geride durmalarını işaret ederken silahı ellerimde kavradım. Kirli eski bina hiçliğin ortasında duruyordu. Burası Taemin'in bana gönderdiği yer. Bu bir tuzak olabilir. ve işte buradaydım.

Ignacio Reyes'in sahip olacağı bir şeye benziyordu. O lanet bir pislikti. Mafya ailelerinden hiçbirine ait değildi, daha çok küçük bir kasaba gangsteriydi ve babasının kafasına bir kurşun sıktıktan sonra bana karşı gelmeye karar verdi. Ondan daha fazla adamım, daha fazla servetim ve daha fazla gücüm vardı ama bu onu durdurmadi. Beni yok etmeye kararlıydı. Biri o herife Jeon Jungkook'u kimsenin geçemiyeceğini öğretmeli.

Birkaç adam bölgede devriye geziyordu. Varlığımızdan haberleri yoktu. Silahlarımıza susturucu takarak kafalarından birine nişan aldım. Silahımın namlusundan bir kurşun çıktı; kafatasını delmek İplerinden kurtulmuş bir kukla gibi yere yığılmadan önce bir kurşun yeterdi. Bir adam ona ne olduğunu görmek için ona doğru yürüdü, gözleri kocaman açıldı. Gözleri dört bir yanda gezindi, silahlar her yöne doğrultuldu.

İşte o zaman biz başladık. Mermiler her yönden acımasızca dökülerek kapının önündeki, balkonlardaki ve evin her bir köşesindeki adamları öldürdü.

Çenemdeki kaslar seğirdi ve öfke vücudumun her bir hücresini ele geçirdi.

Tüm alan sadece elli adam tarafından devriye geziyordu ve hepsi yok edilmişti.

Kahrolası kapıya yürüdüm, silahım acımasızca mermiler püskürttü ve yüksek bir çarpma sesiyle yere düştü. İçeri koştuk, yüz kişiydik ve onlardan fazlaydik. Yolumuza çıkan her piç kurusunu öldürdüm. Erkekler, kadınlar, herkes. Benim olana dokunmaya çalışan birine, bana ait olan birini inciten birine merhamet duymuyorum.

Lee Taemin merdivenlerin başında dururken durdum. Yaşıyordu, canı yanıyordu. Üst kata çıktım ve kafasına silah doğrulttum. Askerlerim, Ignacio'nun diğer adamlarıyla ilgileniyordu.

Taemin kıpırdamadan orada durdu. "Ben ölümden korkmuyorum Don Kook. Korksaydım seni aramazdım."

Namluyu alnına dayadım. "Sen kahrolası bir hainsin."

"O... o benim oğlum. Onu odalardan birine aldı. Onu kurtardıktan sonra, bana istediğini yapabilirsin."

Silahı kafasına daha çok dayadım. "O nerede?"

Gözleri koridorun sonundaki kapıya gitti. Taehyung merdivenlerden yukarı koştu ve başını duvara vurdu.

En uçtaki kapıya yöneldim ve ahşap kapının bir parçası uçup gidene kadar kilide birkaç kez ateş ettim. Odaya girdim ve ilk fark ettiğim şey yatakta yarı çıplak yatan Jimin oldu. Bilinci yerinde değildi ve başından kanıyordu.

Kafamın arkasına bir şey çarptı, kafatasımda donuk bir ağrı patlak verdi. Döndüm ve bildiğim bir sonraki şey, ona doğrultulmuş bir silah varken Ignacio'nun kafama bir silah dayadığıydı.

"Ah, uzun zaman oldu, Kook"

Kafasına bir kurşun sıkma dürtüm on kat artarken çenemdeki bir kas seğirdi ama bu kadar kolay kaçmasına izin vermeyeceğim. Onu vurmak yerine silahı kafasına dayadım ve geri sendeledi.

Beni kolumdan vurmadan önce küfretti. Omzuna ve ardından bacağına bir kurşun sıktım. Acıyla tısladı ve ben elinden silahı tekmelemeden önce silahını tekrar bana doğrulttu.

Tae ve Hoseok koşarak odaya geldiler. Ignacio'yu yere yatırdılar ve ben de yatağa doğru yol aldım. Baygın vücudunu koluma aldım ve siktir, tanınmayacak gibi görünüyordu.

Onun şişmiş yüzünü incelerken birkaç kez gözlerimi kırpıştırdım. Tıbbi yardıma ihtiyacı vardı. Gerisini adamlarıma bırakarak Jimin'i kollarıma aldım ve kurşun yarası acırken tısladım.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin