45 bölüm Senden nefret ediyorum.

562 55 7
                                    

Birisi beni derin uykumdan uyandırmak için yatak odamın kapısını yumrukladı. Ofladım ve kapıdan gelen sesi duymamak için yüzümü yastığa gömdüm. Vuruşlar yoğunlaştı, her kim ise, pek sabrı kalmamıştı.

Oturdum ve duvar saatine baktım. Saat henüz sabahın altısıydı. Baş dönmesinden kurtulmak için gözlerimi ovuşturdum, yorganı bir kenara fırlatıp ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Açtım ve tanımadığım bir yüzle karşılaştım. Eskiden ev halkının giydiği üniformayı giyiyordu.

"Ne?" Diye sordum.

"Don Kook, aşağı inmeden önce üzerini değiştirip bunu giymeni istemişti."

Kaşlarımı çatarak ondan kıyafetleri aldım ve onların spor kıyafetleri olduğunu fark ettim. Bir iç çektim, ona hayır diyebilmem daha çok hoşuma gidiyordu ama onu dinleyeceğime ve kurallarına uyacağıma söz verince kendi mezarımı kazdım ama o kadar.

Ben ona büyük bir aşık olan aynı çoçuk değilim.

Yatak odasının kapısını kapattım ve banyoya gitmeden önce hasretle yatağıma baktım. Dişlerimi fırçaladım, duş aldım, saçımı kuruttum ve Jungkook'un benim için gönderdiği kıyafetleri giydim. Spor cropu ve taytıydı. Giysiler vücuduma ikinci bir deri gibi yapıştı, hiç spor kıyafeti giymedim veya herhangi bir egzersiz yapmadım. Jungkook'un benden ne istediği veya neden aniden sabah altıda çalışmamı istediği hakkında hiçbir fikrim yok.

Henüz tam olarak iyileşmemiştim, midemdeki hafif ağrı hâlâ oradaydı. Çenem ve burnum oldukça iyileşmişti ama bazen hala çok kötü başım ağrıyor.

Aşağıya indim ve odayı dolduran nefis kahvaltı kokusunu takip ettim. Kapıda durdum ve Jungkook'un kahvaltı hazırladığını gördüm. Arkasında sadece bir silah ve  siyah eşofman giyiyordu. Tabaklara biraz krep atarken göğsü bir önlükle kaplıyken çıplak, güçlü, kaslı sırtı açığa çıktı.

"Yeterince uyudun mu?" diye sordu, hâlâ dönüp bana bakmamıştı ama bir şekilde kapı eşiğinde durduğumu biliyordu.

Kafasının arkasında da gözleri var mı?

"Hayır." dedim ve mutfağa yöneldim.

"Pekala, alışmaya çalış," diye homurdandı.

Kaşlarımın arasında bir kırışık belirdi.

"Neden?"

Önüme bir tabak koydu ve önlüğü çıkardıktan sonra benimkinin yanındaki koltuğa oturdu. Onun yanında aptal hormonlarımı kontrol etmeyi öğrenmiş olabilirim ama çıplak göğsü çok dikkatimi dağıtıyor. Üzerine biraz yaban mersini koydu ve ardından kreplerimin üzerine akçaağaç şurubu döktü. Yumuşak kreplere bir çatal sapladım ve neredeyse ne kadar lezzetli olduklarına inledim.

"Seni eğiteceğim."

Boğuldum ve şiddetle öksürmeye başladım. Keyifle bir nefes verdi ve başını hafifçe salladı. Bir bardağa su doldurdu ve bana uzattı. Bardağı tek seferde yuttum, gözlerim doldu ve geride kalan çiziklerden kurtulmak için boğazımı temizledim.

"Beni eğit? Ne için?"

"Kendini savunabilmen için. Nedense, seni korumak için yanında olmazsam -eğer seni eğitirsem- iyi bir dövüş ortaya koyacağını anlarım."

Yüzümün rengi çekildi. "Bir daha kaçırılırsam mı demek istiyorsun?"

"Hayır, onu demedim."

O aynısını yaparken ben yemeye devam ettim. Tabaklarımızı alıp geri kalanını çöp kutusuna attığında hala işim bitmemişti.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin