Şaka yaptım😃🙂
Gözlerinin kafasının içine yuvarlanmasını ve bilincini tamamen kaybetmesini izledim. "Hayır! Jimin, SİKTİR! Kahretsin benimle kal!"
Onu örttüğümde vücudu gevşedi ve ağırlığımı dirseklerime verdim, onu ağırlığımla ezmek istemedim. Kolundaki kurşun yarasına tutundum. Çok kan kaybediyordu. Kahretsin, şimdiden çok solgun görünüyordu.
Askerlerimden biri, "Anlaşıldı, Don Kook, tetikçi vuruldu," dedi.
Çenemdeki bir kas seğirdi. "Öldü mü?"
"Yaralı, onu tutmak isteyeceğini biliyorum," diye bilgi verdi.
Jimini vücudunu kollarıma aldım. "Depoya götürün, eşimi hastaneye götürmem gerekiyor."
"Evet, Don Kook,"
Tetikçi depoya taşınırken Jimin'i en yakın hastaneye götürdüm. Hastane bana aitti, oradaki doktorların yarısı maaşını ben veriyordum. Daha az anlamsız soru ve daha çok çalışma anlamına geliyordu. Bu aynı zamanda polis soruşturması olmaması anlamına da geliyordu.
Onu doğruca ameliyathaneye götürürlerken gevşek vücudunu heykelin üzerine koydum.
Bir saat sürdü...
Tek bir kurşunu çıkarmak için lanet olası bir saat.
Tae geldi, kimin Jeon Jungkook ile uğraşmaya cesaret edebileceğine şaşırdı ve sinirlendi.
Eşimi kimin öldürmeye çalışabileceği hakkında bazı fikirlerim vardı. Hyuna Lanet Jung ve tüm Jung ailesinden başlayarak. Eğer onlarsa, yemin ederim ailelerini yeryüzünden silip atarım. Damarlarında bir damla Jung kanı dolaşan her buruşmuş yaşlı adama kadar her küçük yumurtayı öldüreceğim.
Doktor elinde bir panoyla ameliyathaneden çıktı. Beni görünce başını saygıyla salladı. "Don Kook."
"Kocam nasıl?"
"Endişelenmene gerek yok. Kurşun kemiğe girmedi, sadece kolunu sıyırdı. Yara oldukça büyüktü, kısa sürede çok kan kaybetti ama seni temin ederim, Don Kook, bir veya iki hafta içinde mükemmel bir şekilde iyileşecek," diye açıkladı ve her kelimesinde vücudumu bir rahatlama doldurdu.
"Onu şimdi görebilir miyim?"
"Yapabilirsin, ama o yoğun bir şekilde sakinleştirildi."
Doğruca hastane odasına girerken başımı salladım. Sessiz odada yavaşça ve yumuşak bir şekilde hareket ettim ve yatağın ayakucuna doğru ilerledim. Bir süre hareketsiz kaldım, gözlerim ayaklarına sabitlendi. Sonra büyük hastane yatağında dinlenen minyon figürüne baktım.
Gözlerim kırılgan vücudunun her yerinde gezindi. Çok alıştığım bir biçim. Birlikte yattığımızda vücuduma mükemmel bir şekilde oturan şekil. Bana ait olan form, kendi ellerimle yonttuğum ve inşa ettiğim bir şeydi.
O kadar solgun görünüyordu ki, ten rengi gri ve kül gibiydi. Dolgun dudakları birbirine yakın bir şekilde sıkılmıştı ve yüzünün geri kalanıyla karışan nötr bir renge sahipti. Her iki kolunda serum vardı ve hastane önlüğü giyiyordu.
Yanına bir sandalye çektim ve oturdum, ona uzandım, elini tuttum ve kendime yaklaştırdım. Avucunu baş parmağımla okşadım, kızlar gibi, küçük elleri ve tombul parmakları vardı.
Elini dudaklarıma götürdüm ve yumuşak bir öpücük kondurdum. "Çok üzgünüm bebeğim. Jeon'ların yaşam tarzına pek uyum sağlamıyorsun, değil mi?" Bilincinin yerinde olmadığını bilmeme rağmen sordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AzioneKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...