Meydan okumayı kabullendim ve gece gündüz antrenman yaptım, benden iki kat zorlu rakiplerle savaştım.
Olasılıklar ne olursa olsun, kendimi sonuna kadar zorladım. Benden daha büyük ve daha güçlü rakiplerle dövüştüm ve birkaç yenilgiye katlanmama rağmen, bazı zor kazanılmış zaferlerin de tadını çıkardım.
Burada, dünyanın geri kalanından uzakta, tam bir özerkliği benimsedim. Potansiyelimi açığa çıkarmak için özgürdüm. Bana engel olan yok. Beni küçümseyen yok. Kimse ne kadar ileri gidebileceğimi dikte edemez, kimse güvenimi sarsamaz ve kimse beni şüpheye düşüremez.
Kendimi özgür hissettim. Caydırmak yok. Pranga yok.
İlk başladığımda ne yaptığımı bile bilmiyordum ama sonunda hep kendi kendime şaşırdım.
Onunla ne kadar ortak yönüm olduğunu keşfettiğimde şok oldum. Başlangıçta kişiliklerimizin oldukça farklı olduğunu düşünmeme rağmen, sonunda karanlık bir parçamın yüzeyin altında gizlendiğini fark ettim. İçimde bir o kadar da karışık olduğumu fark ettim. İçimde belli bir karanlık vardı. Bu uğursuz taraf her zaman karakterimin bir parçası mıydı yoksa onun içimde uyandırdığı bir şey miydi emin değilim.
Kanı görünce korkup kaçmadım. Adamları öldürdüm ve bütün gece lanet olası bir bebek gibi uyudum.
İlk cinayetimi aldığımda, sonunda onun ne olduğunu anlamış gibiydim. Sanki o anda Jungkook ve ailemin gerçek doğasını nihayet kavradım.
Kendi gücümü ve yeteneklerimi fark etmeye başladıkça, kendi başıma durma konusunda daha fazla cesaretlendim. Sonunda başkaları tarafından kontrol edilmekten bıktım, bu yüzden her gün kendi derimde daha rahat olmaya başladım. Artık bir çocuk olmadığımı, hesaba katılması gereken bir erkek olduğumu anlamak özgürleştirici bir duyguydu.
Kişisel gelişimine ve gelişimine odaklanan bir insanın bir yılda neler başarabildiği gerçekten şaşırtıcı.
Artan odaklanmamın faydasını fark ederek, atış derslerimden en iyi şekilde yararlanabildim; ancak kendimi daha çok bıçaklar, mınçıkalar ve akla gelebilecek hemen hemen her şey gibi çeşitli silahlarla eğitime doğru çekerken buldum.
Enzo benim ortağım, antrenörüm ve iyi bir arkadaştı. Vahşiler gibi birbirimizle savaştık, beni bu kadar iyi yaptı. Çocukluğundan beri amcamla birlikteydi, amcam ona güvendi, ona bir oğul gibi davrandı ve Soobin'in sahip olduğu en iyi suikastçıydı.
Bıçağı elimden tekmeledi ve ben daha ne olduğunu anlamadan kolumdan tuttu ve beni yere yapıştırdı ve keskin küçük bir çakıyı boğazıma dayadı.
"Sanırım sana bundan daha iyisini öğrettim, savunmasızdın, dikkatin dağılmıştı; bir kavgada asla gardını indirme, Jimin. Birinin bu bıçağı hassas boğazına saplayıp parçalaması için bir saniye yeter. "diye fısıldadı yüzüme.
Göğsüm inip kalkıyordu, gözlerimi kapadım ve üzerimde durduğunu, siyah zeytin gözlerinin gece göğü gibi kara olduğunu, dört basit kelimeyi söylerken yüzündeki şeytani ifadeyi hatırladım.
Aileni öldürdüm.
Gözlerimde bir ateş yanarken gözlerimi açtım, kafamın tepesini alnına çarptım ve konsantrasyonunu kaybetti. Boğazıma dayadığı bıçak derimi kesti, göğsümün arasından akan bir kan damlasını hissedebiliyordum.
Bıçağı ayakkabımın yan tarafından çekerken pozisyonumuzu çevirdim ve onu yere çarptım. Bıçağımı boğazına dayadığımda bileklerine dirsek attım ve bıçağın elinden düşmesine neden oldu. Gücü geri almak için tek yapmam gereken bir saniyeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...