35 bölüm gerçek gibi görünen yalanlar

549 56 11
                                    

Defalarca sildim ama bir türlü temizlenmiyor. İnatçı kan lekeleri sinirlerimi bozmaya başlamıştı.

Dün gece uyumadım. Yapamadım, bir sürü şey hakkında düşünmeye, düşünmeye ve düşünmeye devam ettim, işte şimdi buradaydım. Temizlik. Evi kendim toplamaya karar verdim. Ve son bir saattir, yerdeki kan lekesini çıkarmaya çalışıyorum.

Ah!

Sinirle bezi lekenin üzerine attım ve başımı ellerimin arasına aldım. "Bundan nefret ediyorum..."

"Vay!" Tae merdivenlerden aşağı indi.
şaşkın gözlerle bana bakıyor. "Ne
ne yapıyorsun?"

"Temizlik..." diye mırıldandım.

Kaşlarını çattı. "Neden?"

"Çünkü..." Derin bir nefes aldım. "Uyuyamadım... Sadece bir şeyler yapmak istedim ve temizlikte berbatım!"

Gözleri neşeyle parladı ve güldü "Kook bana banka bilgilerinizi gönderdi, bununla ilgilenmesi için bir temizlikçi ekibi tutacağım, mobilyaları değiştireceğim ve sanırım yeni bir cep telefonu almanın zamanı geldi."

Adını duymak, sanki biri beni göğsümden bıçaklamış gibi bir şey yaptı. Sonra kendime bir daha Jeon Jungkook için ağlamayacağıma söz verdiğimi hatırladım. Onu unutacağım ve bundan sonra kendime odaklanacağım.

Artık Jeon Jungkook ve Park Jimin hakkında şehvet dolu kirli düşünceler yok.

Başımı salladım. "Bunu isterdim... ama şu anda gözümü bile kırpmadım, çok açım ve yemek yapmayı bilmiyorum."

Dudaklarında belli belirsiz bir gülümseme belirdi. "Hadi, kahvaltı için dışarı çıkacağız."

Kirli pijamalarıma baktım. "Bir an önce duş almam gerekiyor, sonra gideriz."

Aşırı derecede pahalı olan kol saatine baktı, "Acele et, bir saat içinde Kook'un evinde olmam gerekiyor."

Hemen yerden kalkıp merdivenlere koştum. Temizlendim ve kendi yıkadığım yeni kıyafetlerimi giydim. Kot pantolon ve t-shirt giyip aşağı indim.

"Evet, gece kaldım..." Tae
telefonda biriyle konuşmakla meşgul. Benim hakkımda konuştuğunu hissettiğimde kulak misafiri olmaya karar verdim. "Burada tek başına güvende değil. Güvenlik, Kook bir sürü. Evet. Evet. Onu kahvaltıya götürüyorum. Tüm ev personelini tutmam gerekiyor, Kook, güvenilir kişiler. Bir saat içinde orada olacağım. . Evet, peki" diyerek telefonu kapattı ve cep telefonunu cebine koydu.

Göğüs kafesim daraldı. Hiç bu kadar hüsrana uğramış hissettiğimi düşünmemiştim. Tae neden ona benim hakkımda bir şey anlatıyordu? Onun patronu olduğunu anlıyorum ama benim değil ve hayatımda yaptığım şeyin artık onunla hiçbir ilgisi yok.

Boğazımı temizledim ve Tae'nin dikkati bana döndü. "Ne zamandır buradasın?"

"Yeterince uzun," diye yanıtladım yumuşak bir şekilde.

Evden çıktım ve arabasının kapısının kapı kolunu çekiştirdim. "Aç onu!"

Anahtarındaki bir düğmeye bastı ve arabanın kilidi açıldı. Duyduğum telefon konuşmasına tamamen kayıtsız davranarak içeriye yerleştim. Tae, sürmeye başladığında her saniye bana bakardı.

"Ne?" Diye sordum

"Hiçbir şey... Sadece mutlu görünüyorsun"

kaşlarımı çattım. "Bu iyi bir şey değil mi?"

"Dün gece arabamın arka koltuğunda nasıl ağladığını düşünürsek, hayır. Bu seni deli gibi gösteriyor," diye güldü.

gözlerimi devirdim. "Eh, o dün geceydi. Bu sabah, artık özgür bir insan olduğumu fark ettim. Ne yapmak istersem yapabilirim ve hiçbir şey için kimsenin iznine ihtiyacım yok. Hayatımda ilk kez,  , Özgürüm Taehyung... Sanki bir ağırlık kaldırılırsa daha mutlu, daha hafif.. göğsüm, hissediyorum."

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin