Hiç kendi kocanızın düğününe katıldınız mı?
HAYIR?
Ben de yapmak üzereydim.
Ellerimi üzerimdeki açık mavi tulumu aşağı kaydırarak mükemmel şekilde ütülenmiş kıyafeti düzelttim. Aynada kendime baktım ve iç çektim. Parmağımda parıldayan elmas yüzük bana dün olanları hatırlattı, benim yeraltı dünyasının karanlık kralı Jeon Jungkook's ait olduğumu ve onun da bana ait olduğunu hatırlattı.
Tulum vücudumu mükemmel bir şekilde sarmıştı ve omuzları açık bir yaka vardı. Tulum çok güzeldi, mükemmeldi. Jungkook onu Hyuna olan düğününde giymem için almıştı.
Gözlerimde yaşlar birikti ama akmalarına izin vermedim, saçımi düzeltdim ve odadan çıktım. Jungkook mekana gitmek için çoktan ayrılmıştı ve benim oraya Tae'nin nişanlısı olarak gitmem gerekiyordu.
Tae yüzünde bir gülümsemeyle bana kolunu uzattı, ben de onunla arabasına yürümeden önce ona zayıf bir gülümseme verdim. Arabasına yerleştik, Tae bizi mekana götürürken radyoda hafif bir müzik çalıyordu.
Yüzünde aptalca bir sırıtışla, "Evliliğin sana nasıl davranıyor tatlı yanak," diye sordu.
Ona kaşlarımı çattım. "Cidden bu soruyu bana mı soruyorsun?"
Homurdandı. "O kadar kötü ha?"
"Kocamın düğününe gidiyorum, ne kadar kötü olabilir ki?" Dudaklarımda hastalıklı tatlı bir gülümsemeyle alaycı bir şekilde sordum.
"Oof, kaba, şu anda sen olmak berbat."
Bıkkın bir nefes verdim. "Tae, seninle gerçekten konuşmak ya da şakalaşmak istemiyorum çünkü evet, şu anda ben olmak kesinlikle berbat."
Tae başını hafifçe salladı. "Seninle evlenmesini gerçekten beklemiyordum..."
"Ne demek istiyorsun?"
"Küçük şirin bir oyuncak olman gerekiyordu ve seninle işi bittiğinde sana sahip olmalıydım ama sen..." başını sallayarak güldü. "Onu taşaklarından yakaladın."
"Hayır, bilmiyorum. Şu anda ne kadar aşağılanmış hissettiğim hakkında bir fikrin var mı? Küçük, kirli bir sır gibi hissediyorum, yeterli değilmişim gibi, ailesine gururla tanıtabileceği biri değilmişim gibi hissediyorum."
"Aman Tanrım, sen aptalın tekisin."
ona ters ters baktım "Birincisi, bana lakap takmaya cüret etme, ikincisi bunu neden söyledin?"
"Sen olmasaydın, bugün oldukça farklı geçebilirdi. Tüm aileyi, kahrolası mafyasını senin için alt üst etmek üzere."
Tae arabayı park etti ve ben dışarı çıkarken askerleri hızla benim için arabanın kapısını açtı. Kapşonun etrafından dolandı, biz törene girerken kolu belime dolandı.
Jungkook'un akrabaları ve diğer misafirler denizinde Seokjin'i aramaya çalıştım. Tae beni gelin ve damatla aynı olan masamıza götürdü, Tae onun patronu falandı. Burada değillerdi ama isim kartları koltukların önüne konmuştu.
Müzik yaylı dörtlüsü tarafından çalındı. Her yere dağılmış çiçek yaprakları kendi romantik dokunuşlarını ekledi. Nedimelerin elbiseleri kırmızı ve siyahtı ve bazı çiçeklerle uyumluydu. Gelinin annesine benzeyen bir kadın, programlar ve resepsiyon eğlence listesi dağıttı. Sahnenin yanında kocaman bir çerçeve içinde çiftin bir resmi vardı. Sıra sıra konuklar cama nazik bir mesaj yazmak için yukarı çıktılar.
Güzel bir törendi.
Gözlerim Jungkook ve Hyuna'nin resmine takıldı. Güzel bir çelengi olan yeşil bir elbise giyiyordu ve Jungkook üç parçalı bir takım elbise giyiyordu. Nişanları gibi görünüyordu ya da belki de Italya'dayken bir prova yemeği.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AkcjaKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...