82 bölüm Lisichka

379 43 1
                                    

BİRİNCİ HAFTA

Beni üniversiteden almaya geldiğinden bir hafta geçmişti ve onu son gördüğümde bir hafta geçmişti.

Beni bıraktı; depoya gitti ve geri dönmedi. Onu aramaya çalıştım, evin etrafındaki askerlere sordum, Taehyung'a, Seokjin'e ve aklıma gelen herkesi Jungkook'u sormak için aradım ama kimse onun nerede olduğunu bilmiyordu. Taehyung'un yalan söylediğini biliyorum, Jungkook'un nerede olduğunu biliyordu ve onlar her zaman birlikteler. Yalan söylüyordu çünkü bilmemi istemediler.

Jungkook yine yapıyordu, bana hiçbir şey söylemeden beni görmezden geliyordu, sebepsiz yere beni görmezden geliyordu.

Artık mesele bizim kavgamız değildi. Tamamen başka bir şeydi. Sadece kendisinin bildiği bir sebep vardı. Şifreli bir dille konuşmaya devam etti ve ben Jungkook'un ne tür bir gizem olduğunu anlayacak kadar akıllı değilim.

Oturma odasında bir ileri bir geri yürüdüm, Seokjin'i aramış ve gelmesini istemiştim. Geçenlerde Jungkook'un babasıyla görüştü, belki babası bir şeyler biliyordu ve ona anlatmıştı.

Sinirlendim, koltuğa çöktüm ve başımı kucağıma atıp kollarımı kendime doladım.

Aklımdan korktum. Ya başına gerçekten kötü bir şey geldiyse? Ya incinirse? Bir sürü düşmanı vardı, şu anda her yerde olabilir ve ben onu aramaya bile çıkamam.

Denedim ama bu mülkün her yerindeki askerler beni gözlerinden ayırmadılar. Bahçede tek başıma olmak için ön kapıdan çıktığımda, güvenliğim için görevlendirilen italyali asker Lorenzo uzaktan beni takip ediyor. Sağduyulu olmak için elinden geleni yapıyor ama ben her zaman bilirim.

Bu evde Jungkook olmadan tek bir an bile huzur yoktu. Duvarlar üzerime kapandı ve bir şeyler görüyormuş gibi hissediyorum.

Geceleri tek başıma yattığımda odayı ürkütücü bir atmosfer kaplıyor, sanki hayaletler ve hortlaklar etrafımda serbestçe dolaşıyormuş gibi. Artık gece lambası açık uyuyorum.

Antreden gelen ayak seslerini duydum ve ayak seslerinin geldiği yöne bakıp canlandım. Seokjin karşıma çıktı ve gülümsedi.

Ayağa kalkıp kollarımı açtığımda onlara doğru koştum, ona öyle sıkı sarıldım ki. Burada yanımda birine ihtiyacım vardı çünkü izolasyon beni deli ediyordu.

Ona tutunurken gözlerimden yaşlar serbestçe düştü, "Nerede olduğunu bilmiyorum Jin. Gerçekten nerede olduğunu bilmiyorum... Ya yaralanırsa? Ya ona kötü bir şey olursa Onun adına çok korkuyorum Jin. Kimse bana bir şey söylemiyor.”

"O iyi, Mini, o iyi," diye fısıldadı.

Geri çekildim ve kocaman açılmış gözlerle ona baktım, "Onu gördün mü?"

Başını salladı, "Hayır, ama hadi,
O Jeon "Şeytan" Jungkook', hiçbir şey onu incitemez..."

"Ya birisi varsa?"

Kanepede yan yana otururken sırtımı aşağı yukarı ovuşturdu, "Mini, hey, birazdan eve gelecek. Belki de sadece meşguldür. Kook daha önce birçok kez ortadan kaybolmuştu ve her zaman geri geliyor. "

"Çok korktum..."

"Korkma..."

Beni bir saat kadar teselli etti ve sürekli konuyu değiştirmeye çalıştı.

"Demek doğum günün yaklaşıyor."

"Nereden biliyorsun?" diye mırıldandım.

"Tae söyledi."

Kaşlarımı çattım, "Tae nereden biliyor?"

"Kook ona söylemiş olmalı. Peki, plan ne? Her gün bir oğlan on dokuz yaşına girmiyor."

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin