43 bölüm Sadece acı çektiklerini görmek istiyorum.

517 44 5
                                    

Zayıfım.

Çok zayıf.

Bana fazla yaklaşmasına izin verdim.

Yakın zamana kadar hayatımda sadece bir insanı gerçekten sevdim. Annem, ona saygı duydum, onu

Beni gerçekten tanıyan, duvarlarımı yıkabilecek tek kişinin o olduğunu sanıyordum. Sevme yeteneğimin onunla sona erdiğini düşündüm ve bunda sorun yoktu.

Acı içinde kıvranmasını, nefes almakta zorlanmasını, gözlerinden yaşların akmasını izledim ama hareket edemiyordu. Annem bu savaşı kaybetmeden önce hastalıkla uzun ve zorlu bir mücadele verdi. Bunun olduğunu düşündüm. Tek zayıflığım, sevdiğim tek kadın öldü ve artık yenilmezim.

Ama sonra o geldi.

Bay Park'ın öldüğü sabah, oğlunu evime getirdiğimde kendimi neyin içine soktuğumu bilmiyordum. Bir saniye bile düşünmemiştim, onunla ne yapacağımı bile bilmiyordum.

Çevremdeki erkeklerin onunla ne yapmam gerektiği konusunda birçok fikri vardı ama ben onlarla aynı fikirde değildim. Ben onun varlığını zar zor fark ederken burada yaşayabileceğini ve kendi işini yapabileceğini düşündüm. Ama her yerde sevişiyorduk ve evdeki varlığını görmezden gelmek imkansızdı.

Onunla sevişmekten kaçındım çünkü bunu yaparsam o cimri küçük çocuğun bana serçe parmağını sardıracağını biliyordum. Bağımlılık yapıyordu, tadı, kokusu, yumuşacık teni. Sikişmemiş olsak bile, beni hâlâ parmağına dolamıştı, bunu nasıl becerdiği hakkında hiçbir fikrim yok.

Özür diledim. Ondan özür diledim. Kimseden asla özür dilemem. Önünde dizlerimin üzerine çökmemi isteseydi, yapardım ve bu düşünce beni çıldırtıyordu. Jeon Jungkook bir çoçuk için dizlerinin üzerine çöktü - bunu bir erkek için....

Bir erkeğin gözyaşları beni hiç etkilemedi, hatta onları her zaman bir zayıflık işareti olarak düşündüm ama gözyaşlarının görüntüsüne dayanamadım. Onu bu kadar mutsuz izlemek akıl sağlığımı bozdu. Onu geri istiyorum, o masumiyeti, o kara gözlü bakışı geri istiyorum. Kahrolası gülümsemesini geri istiyorum, benim bokumla uğraşmasını istiyorum.

Onu izlerken kapı pervazına yaslandım. Ufak tefek bedeni yatakta uzanıyordu, yüz üstü uzanıyordu, elimi sırtının kıvrımında gezdirmek istiyordum.

Karıştırdı ve sırt üstü yuvarlandı. Gözleri tavana boş boş bakarken yavaşça açıldı. Kafasını çevirdi ve gözleri bana takıldı. Onlara gözlerini kısarak baktı, çenesi kasılmıştı. Yataktan kalkıp banyoya doğru yol aldı.

Kelimeler bugünlerde ondan ender bir hediye. Bana baktığında çoğunlukla kaşlarını çatıyor ve diğer tarafa dönüyor. Zamanının çoğunu odasında geçiriyor, cep telefonunu kullanıyor, resim yapıyor ve günlüğüne aptalca şeyler yazıyor.

Kızgındı, çileden çıkmıştı. İntikam istiyordu, benim ona vermemi istiyordu. O adamların ona nasıl davranmış olabileceğine dair bir fikrim var. Bir ay geçmişti ve hala geri döndüğünden beri eskisi gibi değildi ama onu benim dünyama, o tünellere sokmak onu geri kazanmanın doğru yolu değildi.

Lanet olsun bekleyeceğim, öfkesinin yavaş yavaş, parça parça dağılmasına izin vereceğim. Bunun tadına varmasına izin vermeyeceğim çünkü o yola girdikten sonra geri dönüşün olmadığını biliyorum.

Telefonum cebimde titredi, çıkardım ve kulağıma dayadım. Taehyung, aşağıda beni bekliyordu. Derin bir nefes alarak banyo kapısına baktım. Aşağı inip oturma odasında Taehyung ile karşılaşmadan önce döndüm.

Onun hakkında soru sormak istediğini biliyorum. Her an aşağı inmesini beklermiş gibi her iki saniyede bir merdiven boşluğuna baktı.

Ki o yaptı.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin