Doğrudan boks ringine uzanmadan önce eldivenleri çıkarıp ringin dışına fırlattım. Jungkook tepemde durmuş, dudaklarında belli belirsiz bir gülümsemeyle beni izliyordu.
Son bir saattir boks yapıyorduk ve o neredeyse nefes nefese kalmıştı ve ona kıyasla ben oldukça terliyordum.
"İyi oğlan" dedi. "Bugün iyi iş çıkardın."
Dudaklarımda tam bir gülümseme belirdi. Göğsüm sıcaklıkla doldu, Jungkook'un beni takdir ettiği veya iltifat ettiği her gün değildi.
"Yoruldum... Uyumak istiyorum."
Kaşlarını çattı. "İki saat önce uyandın."
Başımı salladım, oturdum. "Evet ve şimdi yine yoruldum, hepimiz vampir değiliz," sonra başımı salladım. "Hayır, vampirler de gündüz uyur, buraya geldiğim günden beri seni hiç uyurken görmedim."
Bu konuşmayı saçma bulmuş gibi başını salladı. "Uyuyorum..." dedi sadece.
alay ettim. "Zar zor... Hastalanacaksın."
"Benim için endişeleniyor musun?" diye sordu ve tek kelime etmeden ona gözlerimi devirdim.
Bana mideme komik bir his gönderen yarım bir gülümseme vermeden önce bir nefes verdi. "Bu işte iyisin."
"Ne zaman?"
"Eş olmak," diye mırıldandı alçak sesle ama ben duydum.
Nefes nefese dizlerimin üzerine çöktüm. "Yine söyledin!"
Tek kaşını kaldırdı. "Ne?"
"İyi bir eş olacağımı söyledin"
Masum numarası yaptı, aman tanrım, bu adam masum olmaktan başka her şeydi. "Ben öyle demedim"
"Elbette yaptın, seni duydum!"
Elinde bir su şişesi, onun çıplak, kaslı, omzuna bir havlu örtmüş, ben ise onun önünde dizlerimin üzerinde önümde dimdik duruyordu. Bana bir adım daha yaklaştı ve birden bu pozisyonun yanlış olduğunu hissettim.
"İyi bir eş olacaksın dedim."
Bu mantıklı bile değil
"Bu bir iltifat, Meleğim."
"Evet ama neden?"
Büyük bir adım daha attı, kasıkları tam yüzümdeydi. Siyah boxerındaki şişkinliğe bir göz attım, sonra tekrar ona baktım.
"Önümde dizlerinin üzerinde ne kadar mükemmel göründüğün hakkında bir fikrin var mı?" eli saçlarıma gitti ve pembe saçlarimieline doladi, başımı geriye doğru çekerek boynumu zorladı.
"Yanıtlamak istemediğin soruları yanıtlamamakta ne kadar mükemmel olduğun hakkında bir fikrin var mı?"
Bir kahkaha attı. "Sen ne
bilmek istiyorun?"Aklımda dönüp duran tek bir soru vardı. Dün gece bana yakında evli bir erkek olacağımı açık sözlerle söyledi ve bu beni ölesiye korkuttu. Neden beni Taehyung'la evlenmeye zorlayacağı hissine kapılıyorum? Evlenmek istemiyorum ve Tae evlenmesi gereken son kişi. Bununla ne demek istediğini bilmek istedim. Cuma günü ya da ondan sonraki gün Hyuna ile evleneceği zaman ne olacağını bilmek istiyordum.
Üç gün sonra evlenecek biri için en ufak bir rahatsız görünmüyordu. Hyunayı hiçbir şekilde sevmediğini biliyorum, bunu geçen gün açıkça belirtti. Jungkook'un benden hoşlandığını biliyorum, hala kelimeleri açıkça söylememişti ama benim için daha çok şey hissettiğini biliyorum. Umarım beynim bunların hiçbirini uydurmuyordur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AçãoKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...