63 bölüm anahtar

479 42 0
                                    

Sıçrama

Hoseok, tetikçinin yüzüne bir kova su sıçratarak, "Kalk ve konuş, sikik," dedi.

Sarı saçlı, mavi gözlü ve İngiliz aksanı. Onun kimin adamı olduğunu öğrenmek için iki kez düşünmeme gerek yoktu. Junglar benimle, eşimle uğraşacak kadar cüretkârdı.

Pis bir hücrede elleri tavana, ayakları yere sımsıkı bağlıydı. Yüzü morarmış ve bir veya iki kemiği kırılmış olabilir. Buz gibi su kanlı yüzünden ve vücudundan aşağı akarken acıyla inledi.

Kocamı vurduğunda iyi hissettiğine bahse girerim.

Tetikçi, gözleri bana sabitlenmeden önce etrafına bakındı. Kim olduğumu ve neden burada olduğumu biliyordu. Yüzüne bir kova daha buz gibi soğuk su atıldığında, ardından bir kova daha ve bir tane daha geldiğinde çevresini algıladı.

"Durun!" dedi, nefesi düzensiz ve kısaydı. "Lütfen!" ciğerlerine giren suyu öksürürken yalvardı.

"Seni kim gönderdi?" Diye sordum.

"Beni kimin gönderdiğini biliyorsun," diye öksürdü.

"Emri kim verdi?"

"Jung Hyuna."

alay ettim. O eğlenceli değildi, mücadele etmeleri ve acıyı karşılamaları eğlenceliydi. Istırap içinde haykırdıklarında ve hala isim isimlerini reddettiklerinde. Bu eğlenceli değildi, birkaç kova soğuk su ve o isimden vazgeçti. Daha onunla işim bitmedi, kocamı vurdu.

Onu vurdu ve şimdi o hastane yatağında baygın yatıyor. Silahını ona doğrultma cesaretini göstermişti. Bundan kurtulacağını düşündü. Kocami vurarak yanına kalacağını düşündü.

Onu öldürmek niyetiyle o restoranın dışına çıktı. Onu öldürmek istedi. Onu öldürebilirdi. Eğer ıskalamasaydı, şimdiye kadar yerin iki metre altında olabilirdi.

Hayır, hayır, bu adamla işim daha bitmedi.

Onun acı çekmesini istiyorum. Merhamet için ağlamasını istedim. Onun ölmesini istiyorum. Ellerini kesip yakmak istiyorum. Lanet olası ellerini kocama vermek istiyorum, böylece onları yakabilir. Belki iyileştikten sonra onları birlikte yakarız.

Ignacio ve adamlarının artık elleri yoktu çünkü benim olana dokundular ve bu adam, bu kahrolası zavallı haşarat onu öldürmeye çalıştı.

onunla işim bitmedi

Köşeye yürüdüm ve Hoseok'un duvara astığı işkence aletlerini inceledim. Jung Hoseok işkence aletleri konusunda yaratıcıydı, ona vermeliyim çünkü birdenbire hepsini kocamı öldürmeye çalışan bu lanet adam üzerinde kullanma dürtüsü hissettim.

Beysbol sopasını en sağ köşeden aldım. Dikenli tellerle kaplıydı, farklı yönlerden ölümcül sivri uçlar çıkıyordu.

Adama döndüm ve gözlerinin tabak büyüklüğünde olmasını izledim. "Hayır, bak, sana doğruyu söyledim. Ben sadece onların tetikçisiyim, bana bir resim ve isim veriyorlar ve ben sadece emirleri yerine getiriyorum."

"Jeon Jungkook'un kocasını öldürmen emredildiğini biliyor muydun?" diye sordum sopayı alaycı bir şekilde sallayarak.

"Hayır," sesi titredi.

"Yalancı... Yalancılardan nefret ederim," ona gülümsedim.

"Evet, evet, biliyordum. Bu benim işim!"

Onu izlerken sopayı havada yuvarladım. "Kocamı öldürmek yerine bana gelseydin, seni ödüllendirirdim."

"Sadakatim Jung'lara ait..." bir çocuk gibi ağladı.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin