Daha yatak odasından çıkmamıştım ki arkadan bir el boynumu kavradı ve Jungkook beni kaya gibi sert göğsüne çekti. Sırtım önüne yapışıktı, başımı yana çevirdi ve burnunu içine çekerek nefes aldı. Onaylar, tatmin olur gibi bir ses çıkardı.
"Benimle zekice oynama, Melek"
Sonra dilinin yavaşça kulağıma doğru ilerlediğini hissettim, gözlerim istemsizce kapandı ve başım geriye doğru sarkarak ona daha fazla erişim sağladı. Deriyi dişlerinin arasına alarak sertçe ısırdı. Bir eli beni tutarken diğer eli göğüslerimi kavradı. Dikkatsizce inledim, zaten evde Tae dışında kimsenin olmadığını biliyordum ama onu umursamıyorum.
İki eli de beni bırakıp arkama gitti ve Tek bir çekişle gece elbisem yere düştü ve ayaklarımın etrafında toplandı.
Beni bir noktada durduracağından korkarak yavaşça gömleğinin düğmelerini açtım ama durmadı. Yapmama izin verdi, onu soymama izin verdi. Beyaz gömleğini pantolonunun içinden çıkardım ve vücudundan tamamen çıkardım. Gözlerim vücudundaki her bir dövmeye kaydı, çok fazla, çok güzel ve karşı konulamazlardı. Göğsünün üzerindeki dövmeye nazikçe bir öpücük kondururken kendime engel olamadım.
Güçlü, sıcak eli saçlarımı başımın arkasından kavradı ve başımı geriye doğru çekerek gözlerimin içine baktı. Ellerini bacaklarımdan aşağı kaydırdı ve onları yukarı doğru çekerek beni kollarının arasına aldı ve yatağına götürdü.
Beni yatağına yatırdı ve tam boyuna doğru doğruldu. Bir avcının avını izlediği gibi beni izliyordu. Parmaklarını iç çamaşırımın kemerine geçirdi ve yere düşürmeden önce bacaklarımdan aşağı kaydırdı.
Uyluğumun içine bir tokat attı, bacaklarımı ayırmamı söyledi ve ben de ayırdım. Üzerime eğildi parmağını ereksiyonumun üzerinde gezdirdi. Tek dokunuşuyla yüksek sesle inledim, o anda tüm vücudum dokunuşuna inanılmaz derecede duyarlıydı.
Alçak ve karanlık bir şekilde kıkırdadı. "çok ateşlisin"
Göğsüme bir sıcaklık yayıldı. Beni çekici bulup bulmadığına dair tüm düşünceler pencereden uçtu. Küçük bir iltifat olabilir ama ondan geldiği şekliyle benim için dünyalara bedeldi.
Üzerime eğildi, iki elini de yatağımın iki yanına koydu ve dudaklarımız birbirine değdi. Elektrik çarpmasıyla kaskatı kesildim. Diliyle alt dudağımı okşadı ve sonra kabaca ağzımı ele geçirdi.
Jungkook'un ağırlığı bacaklarımın arasına yerleşti. Sonra soğuk bir şey hissettim, mideme bastıran sert bir şey. Kemeriydi, gömleğini çıkarmıştı ama pantolonu hâlâ üzerindeydi ve ben onun altında tamamen çıplak yatıyordum. Hiç bu kadar çıplak olmamıştım, kimsenin önünde bu kadar teşhir olmamıştım.
Boynuma öpücükler kondurup ağzımdan ayrıldı. Dişleri hassas tenimi sıyırdı ve vücudumu bir ürperti kapladı. Göğüs uçlarımi sıcak eli okşadı ve ağrıyı yatıştırdı.
Kaba bir el karnımdan aşağı kaydı ve sonra bacaklarımın arasından kaydı, bana orada, tam da ona en çok ihtiyacım olan yerde, dudakları sert meme ucumu sıyırırken dokunuyordu. Dişlerini etrafına kapatıp sertçe ısırdığında vücudumu bir ürperti kapladı. Yüksek sesle inleyerek ona doğru eğildim ve eli yumuşakça cinsel organımı okşadı.
Parmaklarıyla onu okşadiğinda içim kasıldı. Parmaklariyla yavaşca git-gel yapmaya başladı. Bu ana kadar bunu yapmasına ne kadar ihtiyacım olduğunu bile bilmiyordum.
Kendimi parmaklarına doğru sallarken topuklarım yumuşak çarşaflara saplandı. Parmakları kıvırmama neden oldu.
Sonra parmaklarını geri çekti ve ben neredeyse dokunma kaybıyla sızlanacaktım. Yatağa geri yaslandı ve dizlerimin arkasını kavradı ve bacaklarımı daha da ayırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...