Dün odamdan dışarı adım atmadım, çok aç olmama rağmen içeride kaldım ama yine de bu yatak odası kapısından dışarı adım atmadım. Üzerinde kilit ya da sürgü yoktu ama zihnime kazınmış olan korku çok hamdı. Denesem de ondan kurtulamadım.
Hâlâ sabahın erken saatleriydi ve Jungkook ya da Taehyung odama gelmemişti. Dişlerimi fırçaladım, duş aldım ve temiz kıyafetler giydim. Midem açlıktan guruldadı ama kollarımı karnıma dolayarak sesleri bastırdım.
Kapı hafifçe açıldı ve gözlerimden tekrar yaşlar akarak bir anda yataktan kalktım. Bir kurallar listesine ihtiyacım vardı, ne yapıp ne yapamayacağımı bilmem gerekiyordu. Jungkook benden evinin kurallarını bilmemi bekleyemez. Önce bana söylemesi gerekiyor, bunları bana açıklaması gerekiyor.
Bana odamdan çıkmamamı söyleseydi, bunu asla yapmazdım. Ben velet değildim, onu dinlerdim.
Bakışlarımı ayaklarıma indirdim, onunla konuşurken gözlerinin içine bakmamamın onu kızdırıp kızdırmadığı umurumda değildi. "Bunun için beni cezalandıramazsın!" tersledim "Bilmiyordum, kimse bana bir şey söylemedi. Kimse bana odamda kalmamla ilgili bir şey söylemedi. Eğer senin kurallarına uymamı istiyorsan Jungkook, o zaman bana bir liste ver! Böylece neleri yapıp yapmayacağımı bileyim. Tüm bunları tek başıma bilmemi bekleyemezsin!"
Sonunda Taehyung yerine Jungkooku görmek istedim ama...
Taehyung, "Bitti mi?"
Nefesimi verdim ve kollarımı göğsümde kavuşturdum. Dün bana nasıl davrandığını hatırladım. Beni bir eşya gibi sürükleyip yatağıma itmesi.
"Kendini iyi hissetmeni sağladı mı?" Diye sordum.
Tae tek kaşını kaldırdı. "Ne?" diye sordu.
"Bir insanı bu şekilde itmek senin yarısı kadardır!"
Dudakları sinsi bir gülümsemeyle kıvrıldı. "Oldu," dedi sanki kendisiyle gurur duyuyormuş gibi başını salladı.
Gözlerimi kısarak ona baktım. "Bana yaptığın gibi ortalıkta savrulduğunu görmeyi çok isterim!"
Yüzündeki oyunbazlık düştü ve yerini karanlık ve tehlikeli bir bakış aldı. "Ağzından bir kelime daha çıkarsa seni dizimin üzerine çökerteceğim ve yemin ederim sana öyle bir şaplak atacağım ki haftalarca oturamayacaksın"
Yüzümün rengi çekildi. Yüzündeki ifade bana az önce söylediği her kelimede ciddi olduğunu söylüyordu. Ama tehdidinden korktuğum için ona tatmin olmayacağım, burnumu havaya kaldırdım.
"Neden buradasın?"
"Kook seni görmek istiyor prenses"
Dediğim gibi üzerime ne geldi bilmiyorum. "Ne? Artık tatlı yanak değil miyim?"
Dudaklarının kenarı gülümsemek istermiş gibi yukarı kıvrıldı ama bunu saklamak için büyük çaba harcıyordu.
"Hadi ama bütün günüm yok..."
Dudaklarımı büktüm ve o arkadan gelirken yatak odasından çıktım. Kıçımda sert bir batma hissi hissettiğimde durdum. Neredeyse merdivenlerden aşağı yuvarlanarak atladım. Popomu ovuştururken irileşmiş gözlerle Taehyunga bakmak için döndüm.
Kıçıma mı tokat attı?
"Neyin var?"
Karşılığında sırıttı. "Bu konuşmak için
bana dön"Tereddütle geri döndüm ve tekrar kıçıma vurmasına izin vermeden hızla merdivenlerden aşağı koştum. Sanırım beni takip ederken güldüğünü duydum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...