21 bölüm kurallar

786 60 0
                                    

Yastıklarımda iki taraftan sırılsıklam olana kadar ağlamaya devam ettim. Varlığından rahatsız olarak aniden onu aldım ve odanın diğer ucuna fırlattım.

Bütün ışıkları açmıştım. Hatta son iki gündür ışık açık uyudum, yani uyku geldiyse çünkü gözlerimi her kapattığımda görebildiğim tek şey o sağır edici karanlıktı. Bedenimi ve ruhumu kemiren karanlık. Omurgamdan aşağı bir ürperti geçti.

O odada kalmak bende saçımı yolma isteği uyandırdı ya da daha kötüsü kendimi öldürmek istedim. Delirdiğimi düşündüm. Öleceğimi sandım. Oradan asla çıkamayacağımı düşündüm.

Yatak odamın kapısı açıldı ve bir hizmetçi yiyecek dolu bir tepsiyle içeri girdi. Bana zayıf bir şekilde gülümsedi çünkü bir saat içinde buraya üçüncü kez bir tepsi dolusu yiyecekle geliyordu.

"Çıkın!" diye bağırdım ve üzerime geri kaydım.
popomu başlığa bastırıyorum.

İçini çekti. "Yemek yemen gerek, bay Jeob---"

sözünü kestim. "Hayır! Yemek yemek istemiyorum! Bunu sana daha kaç kere söyleyeceğim? Dışarı çık! Ve bay Jeon'a artık onun sahte bakımına ihtiyacım olmadığını söyle!"

Arkasından bir daha asla görmek istemediğim kişi girdi. Jin'e göre o odada beş saat geçirdim ve o beş saat içinde tek görebildiğim Jungkook'un kapıyı suratıma kapatmadan önce bana bakan canavarca gözleriydi.

Düşündüğüm adam değildi. Acımasız, kötü ve bir hayvandı. Ağladım, nefes alamayana kadar tekrar tekrar özür diledim ama bunların hiçbiri umurunda değildi. Tek umursadığı, ona saygı duymadığım, onu dinlemediğim için bana bir ders vermekti.

Ailem öldükten sonra buraya geldiğimde nihayet özgürlüğü bulduğumu düşündüm ama bilmediğim şey hala aynıydı. Babam tasmamı sıkı tuttu, Jungkook onu gevşetti; daha uzun yaptı ama fark etmediğim şey hala boynumda bir tasma olduğuydu. Ne olursa olsun, bir tasma her zaman bir tasma olacaktır.

"Jimin, yemek yemiyorsun. Yemek yemen gerek." sesi hâlâ buyurgandı, kayıtsızdı, hiçbir duygudan yoksundu, suçluluktan arınmıştı. En azından az da olsa suçluluk içeren bazı sözler bekliyorum ama hayır o bana hiçbir şey vermedi.

Odadaki varlığını tamamen görmezden gelerek hizmetçiye baktım. "Ayrılabilirsin!"

"Yemeği bırak..." diye seslendi Jungkook.

Hizmetçi tepsiyi önüme yatağın üstüne koydu ve Jungkook ile beni yalnız bırakarak odadan çıktı. . Bu odadan kaçmak istedim ama onu bile yapamadım, nereye gideceğim?

"Aç değilim," dedim dişlerimi sıkarak ona bakmayı reddederek.

"Hala dersini almadın mı?"

Her şey bana tüm gücüyle geri döndü. Cezası, sözleri, o oda, karanlık, sessizlik, her şey... Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığımda, parmağını yanağımda hissedip gözyaşını silene kadar bunun farkında bile değildim. Dokunuşundan irkildim, elini ittim ve kendimi ondan uzaklaştırdım.

"Ye, sana bir hediyem var"

Başımı salladım. "Senden hiçbir şeye ihtiyacım yok."

"Jimin, beni bir daha sınamaya çalışma."

Agresif bir şekilde önümde ne varsa bir parça alıp ağzıma tıktım. Onu çiğnedim ve sonra yuttum. "Bitti, artık gidebilirsin! Beni rahatsız etmeyi bırak! Seni görmek istemiyorum!"

Cevabımdan rahatsız olmuş gibi yorgun bir nefes verdi. Beni saatlerce korkunç bir karanlık odaya soktuktan sonra ne bekliyordu?

Odadan çıktı ve rahat bir nefes verdim. Yataktan tepsiyi alıp komodinin üzerine koydum ve tekrar yorganın altına girdim. Belki uyuduğumu görür ve beni rahat bırakır.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin