Çıktığı tek kız mı?
Yutkundum ve ona tepeden tırnağa baktım. Seokjin'ın diğer arkadaşları gibi o da muhteşemdi. Platin sarısı saçlar, mavi gözler, dolgun dudaklar, keskin hatlar ve uzun bacaklar.
Bu Jungkook'un genellikle aşık olduğu tip mi? Onun kadar uzun boylu değildim. Geçen gün bana seksi dedi ama bunu yapmadan önce ondan ve bu ilişkiden hiçbir şey beklememem gerektiğini açıkça belirtti, bu tamamen fizikseldi, daha çok beni seks dünyasıyla tanıştırıyor, yardımcı oluyor gibiydi. sadece ondan istediğim için.
Şimdi düşünüyorum da. Bana dokunmasını istemeseydim, bunu yapar mıydı? Gözlerimi sımsıkı kapattım ve tüm bu istenmeyen düşünceleri bastırmaya çalıştım. Seokjin ile gecenin tadını çıkarmak istedim, ilk kez bir gece kulübündeydim ve burada Jeon Jungkook'u düşünüyordum.
"Peki sen onun için nesin?" Jungkook ile olan ilişkim hakkında benden bilgi almaya çalışırken baskı yaptı.
"Onunla yaşıyorum" dedim, en basit açıklama buydu. Böyle başladı. Ailem öldü ve zavallı yetim Jimin'ı evine aldı.
"Seni daha önce Jin veya başka biriyle görmedim..."
"Ailem geçenlerde öldürüldü, Jungkook beni yanına aldı" diye yanıtladım kucağıma bakarak.
Dudakları ayrıldı. "Ah, seni zavallı küçük şey, çok üzgünüm"
Ona zorlukla gülümsedim. "Sorun yok, şimdi iyiyim"
"Adın ne?"
"Jimin... Seninki ne?"
"Tanıştığıma memnun oldum Jimin. Ben Katerina"
"Aksanın---"
Sözümü kesti. "Italyan'im"
Daha fazla içki servis edildi ve kargaşamda, bana sunulan her içeceği, ne olduğu, tadı nasıl olursa olsun veya bana ne yapacağı önemli değil, içtim.
"Hadi dansa gidelim!" Tüm arkadaşları dans pistine doğru ilerlerken Jin bileklerimi tuttu.
Jin ritme göre bir aşağı bir yukarı zıpladı, saçları serbestçe uçuşuyordu. Kulüpteki çoğu insan ona ve arkadaşlarına bakıyordu. Müzik pompalamaya devam ederken ve alkol damarlarımda aktı. Kendimi serbest bıraktığımı hissettim ve vücudum ritme göre hareket etmeye başladı.
Seokjin beni heyecanlandırdı ve benimle dans etti. Kontrolsüz bir şekilde güldüm, ellerimi saçlarımdan geçirdim ve sonra vücudumdan aşağı kaydım. Kalçalarım hareketli müzikle yuvarlandı. Daha önce hiç bu kadar eğlenmemiştim.
Saatin kaç olduğunu bilmiyordum ama dans pistindeki sürekli efordan vücudumun yorulduğunu hissedebiliyordum. Sallanarak koltuklarımıza geri döndük, neredeyse düşüyordum ama Katerina beni kaldırdı.
Dağınıktık, aklımız başımızdan gitti. Yerlerimize yığıldık ve Jin'ın yaptığı bir şakaya güldük. Gerçekten Seokjin'ın pasta keseceği ya da buna benzer şeyler yapacağı büyük bir doğum günü partisi yapacağımızı düşünmüştüm ama hayır. Görünüşe göre, yetişkinler doğum günlerini böyle kutluyor. Hala pasta kesmekte yanlış bir şey olmadığını düşünüyorum.
"O nasıl?" diye sordu Katerina, başını omzuma koyarak.
Kaşlarımı çattım, kimden bahsettiğini biliyordum ama içimi bir kıskançlık duygusu kaplarken ona cevap vermek istemedim. Çıktığı kız buydu, ondan üç yıl çıkacak kadar hoşlanıyordu ama benimle yakın olma düşüncesi bile uzun uzun düşünmesi gerekiyordu. Bana yaptığı şeyin sadece "cinsel iyilik" olduğunu önceden açıkça belirtti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...