"Alışveriş için yardımıma mı ihtiyacın vardı?!" Bana aval aval bakarken Seokjin'in ağzı yere düştü.
Ona sert bir bakış attım, "Neden alışveriş yaptığım en yasadışı şeymiş gibi davranıyorsun?!"
Biraz tedirgin görünüyordu, "Hissediyorum yasadışı..."
"Kocamın peşine düşmeye çalışıyorum Seokjinve onu gerçekten tanıyan, nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını bilen tek kişi sensin."
Onu o kadar iyi tanımadığımın birdenbire farkına varmak aklımdan geçti. Bana her zaman kendimle ilgili sorular soran oydu ama karşılığında onu tanımak için hiçbir çaba sarf etmedim.
Parıldayan kahrolası önlükler, topuklar ve boktan şeylerle dolu satış noktalarına baktım.
"Onun neyi sevip sevmediğini bile bilmiyorsun?" Onaylamayan ses tonu beni sinirlendirdi.
Ona sert bir bakış attım ve sustu, "Bir lanet gün daha görmek istiyorsan, çeneni kapa ve yıllık lanet yardım balosu için onun için mükemmel lanet kiyafeti bulmama yardım edeceksin."
"Tamam... tanrım! Sakin ol."
Mağazalardan birine girerek önümde yürüdü. Konuşmak için yanına gittim.
"Düğünü için mükemmel elbiseyi giyemeyeceği hakkında bir şeyler söyledi. Bunu telafi etmeye çalışıyorum."
Seokjin bana pis pis sırıttı, "Ay, Kook, bu gerçekten çok tatlı."
"Dişlerini kırmadan önce kapa çeneni."
Seokjin anında ağzını kapattı ve elbiseleri ve sabahlığı incelemeye başladı, ben de arkasından başım yere düşerek onu takip ettim, böylece kimse beni gerçekten tanımasın.
Bana ne yaptığına bir bak, Jimin!
Köşede özel olarak kapatılmış kırmızı şık bir takım görene kadar birkaç mağaza daha dolaştık. Yanına gittim ve istemsizce onu bu lanet takımın içinde hayal ettim. Dar pantolonda güzel bacağını hayal ettim.
Bunun içinde mükemmel görünecek...
"Bu..." diye seslendim ve Seokjin bir anda yanıma geldi.
Geniş, minnettar gözlerle takıma bakıp gülümsedi, "Yardımıma hiç ihtiyacın yoktu, değil mi Kook?"
"Kapa çeneni!"
Takimi satın aldık ve onun yerine teslim etmek için mükemmel bir şekilde paketlettik. Daha sonra bir ayakkabı mağazasına gittik. Seokjin, Louboutin ayakkabı giymeyi sevdiğini söyledi, ben de öyle aldım. Eşim için sadece en mükemmel ve seçkin Louboutin'ler.
Arabalarımıza geri döndüğümüzde yukarıdaki Tanrılara şükrettim ve bu işkence edici alışveriş gezisi boktan bir şekilde sona erdi.
Ailemizin evine döndüm ve annemin yatak odasına doğru yol aldım. Kasasını açtım ve elmas kolyesini çıkardım. Her zaman istediği gibi eşime veya müstakbel kızıma verme şansı bulamadığı bir Ivankov yadigarıydı.
Bu kolye, eşleşen küpeler ve bir bileklik ile güzeldi.
Jeonlar'ın kraliçesi olan anneme aitti, yani geleneksel olarak artık kraliçem olan eşim Jimin'e ait.
Mücevherleri, takımı ve ayakkabıları çatı katı süitine teslim ettirdim.
Benimle gelip gelmeyeceği konusunda bana hala bir cevap vermemişti ama geleceğini umuyordum.
Üç parçalı bir takım elbise giydim ve binasının altında durup gelmesini bekledim; o takimi giyinmiş ve annemin mücevherlerini takmış.
Min'in adamları binanın dışında durmuş, bana ters ters bakıyorlardı. Güvenliğim hemen arkamdaydı, eğer komik bir şeye kalkışırlarsa, kendi hayır etkinliğime onların kirli kanları içinde görünmekten çekinmem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...