Bu cehennem deliğinde bir aydan fazla zaman geçti. Güneş ışığı görmedim, temiz hava solumadım. Bu, katlanmak zorunda kaldığım en kötü izolasyon türü. Ne zaman sonunda özgür olacağımı hissetsem, kendimi çok daha kötü bir hapsedilmişlik içinde buluyorum.
Derin bir nefes alıp tabağımdaki çırpılmış yumurtalarla oynadım. Burada elektriğimiz kısıtlı, mutfakta kullanabileceğimiz fırın, mikrodalga ve buzdolabımız var. Depoda temiz içme suyu şişeleri, kutulu hazır yemekler, tahıllar, fasulyeler ve daha pek çok şey mevcuttu ama canım hiçbir şey yemek istemiyordu. Her şeyden çok sıkıldım.
Sessizce yemeğini yiyen Taemin'e baktım. Bana bakmadan, "Ye, Jimin, hayatta kalmak için yiyeceğe ihtiyacın var," dedi.
Bir nefes verdim, "Ne için hayatta kalıyorum? Daha fazla hapsetme ve tecrit mi? Adını vermeyi reddettiğin insanlar burada olsalar ve bizi buradan çıkarsalar bile, o zaman ne olacak? Özgürce yaşayabileceğimden değil. ve ne istersem yap, çünkü görünüşe göre her yerde gözleri var!" Çatalı yumurtaya sapladım ve ağzıma tıktım.
Tae yemeyi bıraktı ve bana baktı, "Daha iyi olacak."
"Bundan son derece şüpheliyim çünkü artık bir hata gibi geliyor!"
"Bir hata gibi hissettiren nedir?" O sordu.
"Onu bırakmak... onu bırakmak bir hata gibi geliyor! Belki de gitmemeliydim çünkü en azından nefes alacak temiz havam vardı. Şimdi geri dönemem çünkü muhtemelen beni öldürür."
Tae iç çekti, masanın üzerinde duran elimi tuttu, "Jimin, tatlım-"
Kapının yüksek sesle vurulması dikkatimizi çekti. Gözlerimi kocaman açarak ona bakarken yerimden sıçradım. Bir an için en kötü kabusum gerçek oluyormuş gibi hissettim. Jungkook'un o kapıdan fırlayıp beni öldüreceğini. Ona geri dönmek istemiyordum, sadece Taemin'e şikayet ediyordum.
Tae parmağını dudaklarının üzerine koyarak beni susturdu. Merdivene doğru yürüdü ve yukarı baktı. Vurma tekrar yankılandı, yutkundum ve ayağa kalktım.
"Geride kal!" diye fısıldadı Taemin.
Merdivenden yukarı çıktı ve kapıyı çaldı ama belirli bir sırayla, dışarıdaki kişi farklı bir sırayla geri vurdu ve bu Taemin'i gülümsetti.
"Buradalar..." dedi anahtarlarını çıkarıp asma kilitleri açmaya başlamadan önce. Teker teker o kapıdaki her bir kilidi açtı ve ardından merdivenden indi.
Tae bana döndü, "Artık hiçbir şey için endişelenme, tamam mı?"
Yüzünde siyah bir maske olan siyah giysili bir adam merdivenden indi. Bana ve sonra Taemin'e baktı ve kendi kendine başını salladı.
Silahını çıkarmadan önce telefonuna "Onlar," dedi.
"Taemin!" Taemin'in boynuna bir dart saplandığında kelimeler hâlâ ağzımdaydı ama ben daha bir şey yapamadan ya da odama koşamadan başka bir dart koluma saplandı.
Beni bir an felç etti ve iplerinden kurtulmuş kuklalar gibi yere düştük.
Her şey tamamen kararmadan bizi oradan çıkarırken birden fazla adamın bizi iplerle bağlayıp yüzümüze bir şey kapattığını belli belirsiz fark ettim.
----------------
Hareket eden bir kamyonun sesiyle uyandım, gözlerimi kıstım ve Taemin'in önümde oturduğunu gördüm. Elleri arkasından bağlıydı ama yine de sakin görünüyordu.
Başımı sallayarak öksürdüm, "Tae?" diye bağırdım.
"Uyanıksın..."
"Neredeyiz?" Zorla kalkarken sordum, kolların arkadan bağlıyken kalkmanın ne kadar kötü olduğunu bilemedim. Etrafımızda büyük kutular olan bir kamyonun arkasındaydık. Tepeye kadar yığılmışlardı, bizi saklıyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...