Yatak odasının kapısını çarparak açtım ve banyoya koşmadan önce tüm kıyafetlerimi çıkardım. Küvete yaklaşırken ışıkları yakmayı bile umursamadım.
Küveti dolduruyorum, kaynar sudan buhar yükselirken su neredeyse taşacaktı. İçeri girdim ve sıcak su tenimi yaktı, yarama doğru ama umursamadım. Yanık, ellerini, dokunuşlarını silip süpürüyormuş gibi hissettirdi. Kendimi yanıktan uzaklaştırmak için çenemi sıktım.
Bu iyi. Ellerini üzerimden yıkayacak. Dokunuşlarını yıkayacak.
Lif kabağına iyi miktarda vücut yıkama suyu sıktım ve ovalamaya başladım. Ovaladım, ovdum ve ovdum, kabaran su cildimi kavuruyordu. Kabuğa dönüşen kesikler bir kez daha yırtılarak kanamıştı. Midemdeki donuk ağrı şiddetlendi, dişlerimi sıkmak bile canımı yaktı. Gülen yüzleri gözlerimin önünden geçti. Vücutlarının nasıl koktuğunu, nefeslerinin nasıl koktuğunu hatırladım. Sadece daha şiddetli bir şekilde fırçalamamı sağladı.
Her hakaretleri, aşağılayıcı sözleri ve kirli sözleri beynimde yankılanıyordu. Hepsini yıkamak istedim, vücudumdan, beynimden.
Her seferinde güldüler.
Her seferinde ellerini pantolonuma zorladılar.
Her seferinde göğsümü okşuyorlardı.
Kızgınlık, acı, çaresizlik bir anda üzerime süzüldü ve kontrolümü kaybetmeme neden oldu.
Şişmiş bir kemiğe, bereye ya da kesiğe her dokunduğumda irkildim ama durmadım. Bu fiziksel acı, hissettiğim zihinsel acıyla karşılaştırıldığında hiçbir şeydi.
Etrafımdaki dünya kayboldu. Etrafımda bir sis oluştu. İçim nefretle burkuldu, onları öldürmek, bana yaptıkları gibi onlara da zarar vermek istiyordum. Onların da benim kadar çaresiz hissetmelerini istedim. Ayaklarımda merhamet dilenmelerini istiyorum. İhlal edilmiş hissetmelerini istiyorum. Sömürülmüş hissetmelerini istedim.
Öfkelenmek.
Tüm hissedebildiğim buydu.
Kendi dünyamda o kadar kaybolmuştum ki ağır ayak seslerini duymadım, arkamda birinin varlığını hissedemedim.
Biri ışık anahtarını açtı ve kabusumdan ürktüm. Ellerim ovmayı bıraktı, hayatım buna bağlıymış gibi lif kaba sarıldım.
Bana doğru yürüdü. Tam arkamda birinin durduğunu hissettim. Sırtım onlara dönüktü. Dönmedim, kim olduğuna bakma zahmetine katlanmadım. Zaten kızarmış olan cildimi tekrar ovalamaya devam ettim.
"Jimin?"
Sesi çok yakından, adımı fısıldıyor. Tekrar bir saniye hareketsiz kaldım, sonra fırçalamaya devam ederken ondan çıktım. Dokunuşlarını tenimden sıyırmaya devam ettim. Küvetin yanına çömeldi, ona bakmadım. Tek kelime etmedim. Ağır nefesim ve akan su etrafımda yankılandı.
"Sana söyledim, duş almamalıydın, yaraların..." pes etmiş gibi bir nefes verdi.
Sonra eli belime dolandı ve suyun sıcaklığını ayarladı. Gözlerim ellerini takip etti ve kızgınlık içimde daha da alevlendi.
Yanan su soğudu, cildimdeki yanmayı yatıştırdı. Başımı salladım, bunu istemiyordum. Dokunuşları hâlâ oradaydı. Hala vücudumdaydı.
Sonra lif kabağını elimden almaya çalışırken eli benimkinin üzerine kondu. Elindeki lifi tutmak için uğraştım ama başaramadım, lifi elimden aldı ve bir kenara fırlattı.
"Hayır..." Vücudum şiddetli bir şekilde sallanmaya başladığında ağladım.
"Şşş..." diye fısıldadı kulağıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...