40 bölüm kimsesiz

505 44 4
                                    

Gözlerimi tanıdık bir tavanla açtım. Bir aydan daha uzun bir süredir görmediğim bir tavan. Hatırladığım son şey, Ignacio'nun üzerimde süzüldüğü. Ondan sonra ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Nasıl buraya geldim.

Burada olduğuma inanamadım. Jungkook'un evindeydim. Bu yatak odasında olduğuma inanamıyordum. İlk başta hayal gücümün bir ürünü olduğunu düşündüm ama sonra etrafımdaki şeylere dokunmaya çalıştım ve çok gerçekçi geldiler. Onlar gerçekti.

Artık Ignacio'nun esaretinde değildim. Artık o pis, kirli hücrede değildim. Artık Ignacio'nun yatağında değildim, Ignacio'nun bana neler yapmış olabileceğini düşünürken gözlerimden yaşlar birikiyordu.

Bilincimi kaybettim, hiçbir şey hatırlamıyorum. Onunla dövüşmeye çalıştım ama o daha güçlüydü, kafama vurdu. Kıyafetlerime baktım, onlar sadece basit pijamalardı, bana giydirdiği türden açıklayıcı kıyafetler değillerdi.

Kendini bana mı zorladı? Bana saldırdı mı? farklı hissetmedim Saldırıya uğradığınızı nasıl anlarsınız?

Doğruldum ve dizlerimi göğsüme çektim ve kaslarım ağrırken bana yaşadığım işkenceyi hatırlatarak irkildim.

Aklım, Jungkook'un evine döndüğümü kabul edemedi. Belki de hala o hücredeyim ve bu sadece benim hayal gücüm, bir rüya.

Yataktan kalkıp pencereye yürüdüm. Açtım ve ılık yaz esintisinin morarmış ve hırpalanmış tenime çarpmasına izin verdim.

Geniş bahçeye baktım ve tek düşünebildiğim babamın sözleriydi.

Ailem haklıydı, her konuda haklıydılar. İnsanlar korkunç. Onlar sadece çok korkunç. Artık kimseye güvenemiyorum. Hiç kimse benim arkadaşım olmamıştı. Hiç kimse.

Seokjin beni kandırdı, Tae bana sadece onun ile yatacağımı düşündüğü için iyi davrandı... Jungkook hakkında ne düşüneceğimi bile bilmiyorum.

Ignacio'ya onu sevdiğimi söylemeyi planlamamıştım. Kelimeler ben onları durduramadan ağzımdan döküldü. Onu sevip sevmediğimi bile bilmiyorum. Dövüldüm, aç kaldım ve halüsinasyon gördüm. Aklım yerinde değildi. Jeon Jungkook'u sevmiyorum. Yapamam, yapamam.

Banyoya gittim. Dişlerimi fırçaladım, duş aldım ve kıyafetlerimi değiştirdim, üstümde çok fazla bandaj olduğu için zordu. Gözüme ilk çarpan, bol gelen ve açtığım yaralara değmeyen kıyafet giydim.

Günlerce duş almama izin vermediler, üzerimi değiştirmediler, bayat yemek verdiler, el yordamıyla beni dövdüler, bana dokundular. Vücudumun Ignacio ve kardeşi Sergio'nun bana dokunmadığı tek bir yeri bile yoktu.

Ellerini, kirli tırnaklarını ve kokularını hâlâ hissedebiliyordum. Sigara ve alkol kokuyorlardı. Hepsi beni hasta etti, düşüncesi bile kusmak istememe neden oldu.

Bir motorun hafif mırıltısını duydum ve gözlerim kaynağa yöneldi. Jungkook'un arabasından inip evine doğru ilerlediğini görmek için pencereye yürüdüm.

Onu son görüşümün üzerinden günler geçmişti. Sarhoş görünüp beni küçük düşürmesi aklımdan geçti.

O daha iyi değildi.

Hepsi aynıydı.

Hepsi hayvandı.

Onun suç ailesinin başı olduğunu öğrendiğimde bu beni korkutmamıştı.

Onun bir adamı öldürdüğünü gördüğümde bu beni korkutmadı.

Beni o karanlık odaya saatlerce hapsetmesi beni korkutmadı ama sarhoşken üzerime baskı yapabileceğini ima etmesi beni korkuttu.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin