Spor salonuna girdim ve sırtına baktım. Yüzü boks ringine dönükken tişörtünü çıkardı ve üzerinde sadece siyah boxer şortla kaldı.
Ne yapacağımı bilemez halde kapının yanında dikildim. Isınmalı mıyım yoksa başka bir şey mi?
Daha önce olsaydı, güvenle yanına gidip ne yapmam gerektiğini sorardım ama şimdi kendimi çok yersiz hissettim. Yabancıymışız gibi hissettirdi. O başka birine aitti. Aramızda artık yıkmak istemediğim bir duvar vardı.
Dün gece benim gibi birine asla aşık olmayacağını kanıtladı. Aramızda çok şey geçti, iyi ve kötü. Nerede durduğumuzu bilmiyorum. Tüm bunlar ne zaman sona erecek? Bütün bunlar nasıl sona erecek? O evlendikten sonra ben ne yapacağım? Birinin kirli küçük sırrı olmayı reddettiğim için nerede yaşamam gerekiyor, kendi ailem beni sırra koyduktan sonra değil.
"Ringe gel,"
Ani emriyle irkildim. Sesi o kadar kabaydı ki sanki bana çok kızmıştı. Kaşlarımı çattım, bana saygısız dediği için mi? Çevresindeki herkese saygısız olan tek kişi kendisidir.
Birinin gerçeklik kontrolüne ihtiyacı var.
Dudaklarımı birbirine bastırdım ve omuzlarım çökerek ringe doğru yöneldim. Bana boks eldivenlerini verdi ve tereddütle elinden alıp giydi.
"Bugün boks yapmak istemiyorum..."
Uyumadım, canım bir şey yemek istemedi, bütün gece ağladım ve başım ağrıyor.
"Umursuyormuş gibi duruyor muyum?"
"Bugün başka bir şey yapabilir miyiz?" Diye sordum.
"Hayır, yapamayız," eli sırtımda, beni hafifçe yüzüğe doğru itti. "Al."
Bana söyleneni yaptım. Beni azarlamak veya aşağılamak için başka bir bahane bulmasını istemedim. Bugün antrenman setini giymemişti, boks takımlarını, eldivenlerini falan da giydiğini fark ettim. Onunla dövüşmemi mi bekliyordu? Beni bir saniyede öldürürdü.
"Şimdi, bugün kendini savunmanı istiyorum."
Duruşumu düzeltti, bana zevkime göre biraz fazla dokundu. O nişanlıydı, ben ona aşıktım ve bu iyi bir kombinasyon değildi. Bacaklarımın arasında sıcaklık birikti ve ellerini vücudumda aşağı yukarı gezdirdi. Nişanlısı burada bizimle yaşadığı için dokunuşu delicesine yasakmış gibi geliyor.
"Ellerini yukarı kaldır ve dirseklerini sıkı tutun. Eldivenlerin, avuç içlerin yüzüne doğru gelecek şekilde yaklaşık göz hizasında olmalıdır. Dirseklerini vücuduna yakın bir şekilde, kaburgaların arasına sıkıştır," diye açıkladı ben pozisyonu tutarken.
O da pozisyona girdi, beklenmedik bir şekilde bir yumruk attı, koluma çarptı ve sendeledim. "Ah..." Eldiveni yerinde ovalarken kendi kendime fısıldadım.
"Kendini savun Jimin. Solak yumruk atıyorsam, sağ elinle tokat at. Sağ elle yumruk atarsam, sol elinle tokat at, tamam mı?"
Başımı salladım ve tekrar pozisyona girdim. Bana tekrar vurdu ama tepki vermek ve zamanında blok yapmak için çok yavaştım, sert bir şekilde popomun üzerine düştüm. Ayağa kalktım ama pozisyonumu alamadan bana tekrar saldırdı ve sendeleyip iplerin üzerine düşmeme neden oldu.
"Dur, hazır değildim!"
"Öyleyse hazır ol!"
Geri geri yürüdü ve ben ileri adım attım, ta ki tekrar çemberin ortasına gelene kadar, yine aynı şeyi yaptı ve ben tökezledim, düştüm ve yorulana kadar tekrar tekrar orada burada sendeledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...