Güneş ışığı panjurların arasından içeri sızarken gözlerimi kıstım ve aniden kolum bir şeye değdiğinde vücudumu esneterek hareket ettim. Sıcak ve sert bir şey. Kolumu geri çektim. hemen yanıma baktı.
Jungkook'un yatağımda yanımda uyurken gördüğümde yüzümde bir gülümseme belirdi. Dün gece eve ne zaman geldiği ya da benimle ne zaman çarşafın altına girdiği hakkında hiçbir fikrim yoktu ama hoşuma gitmişti. Onun yatağımda olması hoşuma gidiyordu.
Dün ona onu hiç uyurken görmediğimi söylediğim için bana uyuduğunu mu göstermeye çalışıyordu?
Tanrım, bu adam...
Yan tarafıma dönerek ona baktım. Gömleksizdi, yüzüstü yatıyordu, çarşaflar vücudunun alt yarısını kaplıyordu, güçlü kolları yastığı tutuyordu. Derin bir uykudaydı ve çok huzurlu görünüyordu. Bir an için çok çocuksu, çok genç göründü, alıştığım soğuk adama benzemiyordu.
siyah saçları kabaca dağılmıştı ve birden parmaklarımı aralarından geçirmek için bir istek duydum. Ellerimi kaldırdım ve parmaklarımı yumuşak bir şekilde kalın saçlarının arasından geçirip taradım.
Gözleri fal taşı gibi açıldı, kıpırdamadı, kıpırdamadı. Sadece gözlerini açtı ve doğrudan bana baktı.
"Günaydın..." diye fısıldadım ona gülümseyerek ve parmak uçlarımla saç derisine yavaşça masaj yaparak.
Yüzünde belli belirsiz bir gülümseme belirdi. "Gunaydin..."
"Uh... Bunu beklemiyordum... Dün gece eve ne zaman geldin ve ne zaman yatağıma girdin?"
"Geç..." dediği tek şey buydu.
Saçlarını parmaklarımla geriye doğru taradım ve alnından kurtardım. "Jungkook..."
"Evet bebeğim?"
Sabah sesi kulaklarım için bir orgazm gibiydi, kaba, boğuk, derin ve her zamankinden biraz daha kibirli. Hayatımın geri kalanında her gün böyle uyanmaya alışabilirim.
"Kaç yaşındasın?" Ona yaşını hiç sormadığımı fark ettiğimde sordum.
Yine dudaklarının kenarına yarım bir gülümseme takıldı. "Yirmi sekiz."
Yaşını asla tahmin edemezdim çünkü bazen otuz yaşlarında gibi görünüyordu ve bazen yirmili yaşlarının başındaymış gibi çok çocuksu görünüyordu ama yirmi sekiz mantıklı.
"Ailenin reisi olduğunda kaç yaşındaydın?"
"Yirmiüç"
Avucumu başımın altına koyup dirseğime dayadım, diğer elim hala saçlarının arasındaydı. "Yani beş yıl mı oldu?"
"Evet."
Dövmelerinin izini sürerken elim kaslı, gergin sırtında gezindi. Vücudundaki dövmeler daha çok hatıra gibiydi. Her biri çok detaylı ve seçkindi. Azrail dövmesini gördüğümde durdum.
"Bu ne anlama geliyor?"
"Ölüm demektir..."
"Biliyorum ama bu dövme senin için ne ifade ediyor?"
"Ölümlülük, bana ölümlülüğümü hatırlatmak için."
Bir tane daha izledim, o biraz farklıydı. anlamadım "Peki ya bu?"
"İlk cinayetimi o zaman yaşadım."
Şimdi fark ettiğimde gözlerim büyüdü, Kanlı bir bıçak gibi görünüyordu.
"Bu ne zamandı?"
"Ben yedi yaşındayken."
Sesim birdenbire o kadar tizleşti ki kendi kulaklarıma bile tiz geldi. "Yedi yaşındayken birini mi öldürdün?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...