İyileştim, tamamen iyileştim diyebilirim ama Jungkook benimle aynı fikirde değil. Hâlâ ne yaparsam yapayım ekstra dikkatli olmam gerektiğini düşünüyor. Bana karşı aşırı korumacıydı, her zaman öyleydi, sonradan fark ettim.
Onunla konuşmayı tamamen bıraktım, tıpkı bana yaptığı gibi onu görmezden geliyorum. Alt katta bir yatak odasına taşındım, aynı yatakta yatmıyoruz. Bana dokunmamıştı; Arada birkaç kez ne kadar istediğini görebiliyordum ama bunu almama izin veriyordu.
Aklımdan sıkılarak dolabımdan bir bikini aldım ve yüzmeye karar verdim. Odaklanmamı ve kas gücümü geri kazanmama yardımcı olmak için boks, krav maga ve dövüş sanatları gibi tekrar antrenman yapmaya başladım. Yüzme her zaman rahatlamama yardımcı oldu ve Soobin Amca'nın havuzu olmadığı için uzun zamandır yüzmedim.
Jungkook bana Soobin Amca'nın Koreye ayak basmasına izin verilmediğini söyledi, birkaç kez aradı ve ona geri dönmemi istedi. Bunu artık isteyip istemediğimi gerçekten bilmiyordum - yaşamamı istediği hayatı, belki de buna uygun değilim ve bunda sorun yok. Lisansımı tamamlayıp psikolog olmayı planlıyorum. Bu sefer ne olursa olsun mezun olmayı planlıyorum.
Siyah bikinimi giydim ve aynanın karşısına geçtim. Vücudumdaki yaralar artık güzel dövmelerle kaplıydı, altındaki yaralar zar zor görülebiliyordu. Jungkook aslında kendi adına bir dövme yaptırmamı istedi, bu kadar kibirli olmasına şaşırmadım, ben bu dövmeleri yaptırırken beni dövmeciyle yalnız bırakmak istemediği için odada kaldı.
Yatak odasından çıktım ve oturma odasındaki kanepede oturduğunu gördüm. Telefonunda öfkeyle bir şeyler yazıyordu, bakışları bir saniyeliğine bana kaydı ve yüzünde bir gülümseme belirdi. Başını iki yana salladı ve elini kravatından aşağı indirip dikkatini yeniden telefona verdi.
Doğruca havuz alanına yürüdüm. Havuz, gökyüzü kadar berrak, ışıltılı suyla doluydu; parıldayan mavi ve ışık vurduğunda büyülü görünüyordu. Fazla düşünmeden daldım.
Vücudum dondurucu suya ilk çarptığında elektrik çarpmış gibi hissettim. Su beni iliklerime kadar soğuttu. Soğuk suyu yarıp geçmek için bacaklarımı sallayarak ve kollarımı yelpazeleyerek aşağı yüzdüm.
Arkamda küçük dalgalar oluşturarak suda kusursuzca ilerlerken gülümsedim. Hala anladım. Su her tarafımı sarmıştı; Sırt üstü döndüm ve sonra döndüm ve derinlere daldım.
Zihnim rahatlayana ve uzuvlarım ağrıyana kadar yüzdüm. Yüzeye yüzdüm, gözlerimin alışması biraz zaman aldı. Jungkook'un şezlonglardan birinde dirseklerini dizlerinin üzerine koymuş, gözlerinin beni izlediğini ve soğuk suyla tenimi tutuşturduğunu gördüm.
Kenara kadar yüzdüm ve kendimi yukarı çektim; ayaklarımı basamaklara koyarak. Havlu yığınına doğru yürüyüp birini alırken su vücudumdan aşağı kaydı. Onun varlığını umursamadan saçlarımı kurutmaya başladım. Uzun süren hararetli bakışlarının üzerimde hiçbir etkisi yokmuş gibi davranmaya çalıştım.
"Daha ne kadar benden kaçmaya devam edeceksin?" sesindeki saldırganlık ve çaresizlik oldukça açıktı, sabrı pamuk ipliğine bağlıydı.
Alaycı bir şekilde kaşlarımı çattım. "Benden ne kadar süre uzak kaldın? Bir ay mı? İki ay mı?"
Hırlamaya benzer bir ses çıkardı. "Berbat ettim, tamam, özür dilerim... Ondan sonra iki yıl beni terk ettin."
"Düzeltme, bir buçuk yıl."
Ayağa kalktı ve bana yaklaştı, "Bir ay oldu, Jimin..."
Bir gülümseme belirmeden önce dilimi üst dişlerimin üzerinde gezdirdim, "Umursuyor gibi mi görünüyorum?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...