Önümdeki kitabın sayfalarını sürekli çevirirken kulaklığımı taktım. Tek kelime okumamıştım, müzik kulaklarımda patlayarak diğer tüm sesleri engelledi.
Kitabı sertçe kapatıp yatağımdan kalktım. Jungkook daha önce Seokjin'i aramıştı, aradığını biliyordum çünkü Jin ve ben onca nişan fiyaskosundan sonra konuşmamıştık.
Jin beni beklerken uyuyor numarası yaptım. Sonunda pes edip evden ayrılana kadar uyanmadım.
Ayağa kalktım, kıyafetimi düzelttim ve aşağı indim. Evi askerleriyle kaynıyordu, hepsi benimle göz teması kurmaktan kaçınmaya çalıştı.
Evin içine bazı eşyalar, bazı mobilyalar, valizler falan taşıyorlardı. Jungkook tadilat mı yapıyordu?
Koltuğa atladım ve televizyonun sesini sonuna kadar açtım. Birisi elimden kumandayı aldı ve sesi kıstı.
Ofladım ve başımı kaldırdığımda Jungkook'un bana baktığını gördüm. İki elini de koltuğun başlığına koydu ve başını eğdi. "Kulaklarını kontrol ettirmem gerekiyor mu?"
gözlerimi devirdim. "Tadilat mı yapıyorsun?"
Kaşı kalktı. "Ne?"
"Adamların neden her yerdeler?
Kuru bir nefes verdi ve baktı.
"Hadi gidelim?"
kaşlarımı çattım. "Nereye?"
Elimi tuttu ve beni yukarı doğru çekerek ayaklarımın üzerinde durmamı sağladı. Babetlerimi giydim, kanepenin diğer tarafından elimi tutarak orada durdu. Bir keresinde işimin bittiğini görünce beni de yanında sürükleyerek evden çıkardı. Arabası ön tarafa park edilmişti, kapıyı açtı ve beni oturttu. Arabanın etrafından dolaşıp sürücü koltuğuna oturdu.
"Nereye gidiyoruz?" Tekrar sordum ama bir şey söylemedi.
Bana yan yan baktı, tamamen karanlık ve düşünceliydi. Ateşli bakışlarının bende uyandırdığı duyguyu görmezden geldim, bu öfkeden başka bir şeydi. Arabayı sürerken havada ağır ve boğucu bir sessizlik asılıydı. Yüzü sanki burası olmak isteyeceği en son yermiş gibi taşa gömülmüştü.
Araba durdu, pencereden dışarı baktım ve iki yanımızda ormanlar olduğunu gördüm. Garip bir déjà vu duygusu üzerimi kapladı. Birdenbire beni içine attıkları kirli siyah minibüsü, nasıl saçımdan sürüklendiğimi ve hiçbir önemim yokmuş gibi yere fırlatıldığımı hatırladım. Sesim ve gücüm benden nasıl alındı.
Araba koltuğuna yapıştırıldığımı fark etmemiştim, aklım uzaklarda bir yerde kaybolmuştu ta ki Jungkook arabanın kapısını yanımdan açana kadar. Jungkook tekrar elimi tutup beni dışarı çekerken, hatırladığım korkunç anıdan irkilerek sıyrıldım.
Dikkatli bir şekilde yürürken beni de yanında sürükledi, bakışları sanki tuzak arıyormuş gibi tüm zeminde geziniyordu.
Görüşümüze eski bir depo girdi ve Jungkook doğruca oraya yürüdü ama girmeden önce durdu ve bana döndü.
"Senin için yapmak üzere olduğum bok çok büyük, Jimin. Sözlerine sadık kalsan ve bu işi bitirdikten sonra beni dinlesen iyi olur."
Yutkundum, artık beni nereye getirdiğine, muhtemelen onları nereye sakladığına dair bir fikrim vardı. Başımı hafifçe salladım ve saçımı saçlarımın arkasına sıkıştırdım. Jungkook derin bir nefes verdi ve kolunu bana dolayıp beni karanlık ve pis depoya götürmeden önce başını salladı.
Yanımda duran elini tuttum ve ayaklarıma baktım. Bize doğru fırlayan farklı göz çiftleri, bazı fısıltılar ve iç çekişler hissedebiliyordum ama başımı kaldırmadım, hissizce Jungkook'un beni götürdüğü yere gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...