Elleri terli, ayakları titreyen kadına yaklaştım, arkasında o kadar çok insan vardı ki. Hiçbir zaman bir kalabalığın parçası olmadım. Daha önce hiç bu kadar çok insanın olduğu bir yerde bulunmamıştım. Kalbim sanki bin atışı yerine getirmeye çalışıyormuş gibi kaburgalarımı dövüyordu. Kaslarımda oluşan gerginliğin bir kısmını serbest bırakarak derin bir nefes verdim.
"Seül Üniversitesi'ne hoş geldiniz Bay Park. Benim adım Kim Jenny ve her konuda size rehberlik edeceğim..."
Ona kibarca gülümsedim. "Teşekkür ederim..."
"Kabulünüz biraz son dakika olmasına rağmen, oryantasyon haftası için tam zamanında geldiniz."
"Ah..." diyebildiğim tek şey buydu, çünkü ben bile söylememiştim.
oryantasyon haftasının ne olduğunu bilin.
Jungkook'un son dakika kabulümle bir ilgisi olmalı ve şimdi onun benim için yaptığı her şeyi nasıl ödeyeceğimi gerçekten bilmiyorum.
"Kampüs turu ile başlayalım"
Yüzümde bir gülümseme ve damarlarımda dolaşan endişeyle onu takip ettim. Jenny bana kampüsü gezdirirken.
"Genellikle NSOP liderleri yeni öğrencilere yardım eder ama Bay Jungkook bunun sizin için olabildiğince rahat olmasını istedi. Tüm hayatınız boyunca evde eğitim gördüğünüz için kalabalıklardan korkabileceğiniz söylendi..."
Kavrulan boğazıma yardım etmek için yutkundum ve asi olmayan bir tutam saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım. "Evet, ilk kez kampüsteki derslere katılacağım"
Başını salladı. "Şehirde mi kalacaksın?"
"Hmm... Hayır"
Kampüsü gezdik, bana çekirdek müfredat ve dersler hakkında her şeyi anlattı. Fakülteyi, personeli ve üniversite hayatını biraz daha iyi anlamak için ihtiyacım olan her şeyi tanıttı.
Bütün gün birçok insanla tanıştım, bazıları benim yaşımdaydı, bazıları daha yaşlıydı ama hepsi inanılmaz derecede cana yakın ve yardımseverdi. Buradaki insanların çoğu, herkesi rahat ettirecek türden bir kişiliğe sahipti. Serbestçe şakalaştılar ve hayatım boyunca evde eğitim aldığımı öğrendiklerinde bana bir ucube gibi davranmadılar bile. Sanırım sabahtan beri birkaç arkadaş edindim.
Telefonum çaldı ve bu bile beni heyecanlandırdı. İlk defa yeni cep telefonumdan arandım, bu kadar heyecanlanmam aptalca ama benim için... her şey.
Çantamdan çıkardım ve bilinmeyen bir numara gördüm. Ben kaldırdım.
"Dışarıda seni bekliyorum" dedi.
duygusuz bir şekil Taehyung.
Cidden ilk kez bir telefon alıyorum ve bu ondan mı? Kampüsün dışına çıktığımda ve ön tarafa park etmiş bir dizi siyah SUV gördüğümde içimde bir tahriş yükseldi. İnsanlar ona tuhaf bir şekilde baktı ama ben değil. Taehyung ve korumaları olduğunu biliyorum. Nereye giderlerse gitsinler her zaman Jungkook ve Taehyungu takip ederler.
Onu gümüş renkli bir arabaya yaslanmış halde gördüğümde derin bir iç çektim. Arabası tüm siyah SUV'lar arasında göze çarpıyordu. Hemen yolcu tarafına yürüdüm.
"Arabaya bin!" O emretti.
Emri beni çok rahatsız etti çünkü çoktan arabaya biniyordum. Bir şeyi zaten yapıyorken bana onu yapmamı emretmenin ne anlamı var? Sadece beni kızdırmak istedi, hepsi bu kadar, görev tamamlandı. Yolcu koltuğuna geçip kemerimi bağladım.
Bütün araba yolculuğu boyunca birbirimizle konuşmadık. O sessizce arabayı sürerken camdan dışarı bakmaya devam ettim. Eve vardığımızda emniyet kemerini çözdüm ve inmek üzereyken Tae kolumdan tuttu ve beni yerimde durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AcciónKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...