10 bölüm Beni öldürteceksin, seni kahrolası "

840 63 2
                                    

Sabah dokuzdu, dişlerimi fırçaladım, duş aldım ve mavi bir tulum giydim. Mutfağa gitmek için merdivenlerden indim. Junggkook'un aşçıları muhtemelen Tae için kahvaltı hazırlamakla meşguldü.

İçimden bir anlık hayal kırıklığı geçti, Jungkook Busan'da olduğu sürece o burada kalacak.

Dün bütün günü benimle geçirdi ve ondan hoşlanmadığım sonucuna vardım. Sinir bozucu ve bilmediğim şeyler için beni sürekli küçük düşürüyor.

İç çektim ve mutfağa girdim. "Merhaba millet" gülümsedim.

Sanki birinin öldüğünü söylemişim gibi hepsi hareketsiz kaldı. Ve sonra bana cevap vermeden ya da beni kabul etmeden işe geri döndüler. Sonra baş aşçı bana döndü ve kibarca gülümsedi.

"Kahvaltıda ne yemek istersin?"

"Hmm, kruasan var mı?"

"Kruasan?"

Başımı salladım. "Evet, şef!,çikolatali"

Hepsi birbirlerine baktılar, bir torba patates cipsi istediğimde birbirlerine verdikleri bakışın aynısı.

"Alması için birini göndereceğim"

Başımı salladım ve televizyon izlemek için oturma odasına gittim, izleyecek bir şey bulmak için kanalları karıştırdım. Koltuğa oturup bacaklarımı altımda birleştirdim.

"Günaydın tatlı yanak" Tae'nın rahatsız edici sesi tüm odada yankılandı.

"Ah!" O oturma odasına doğru yürürken sanki buranın sahibiymiş gibi sinirle inledim.

Koltuğa yanıma çöktü ve televizyonun kumandasını elimden aldı.

"Hey!" diye bağırdım.

Ofladım ve kollarımı göğsümde kavuşturdum. Bir aksiyon filmi çekerken izledim, yanında duran uzaktan kumandaya baktım ama benim ona baktığımı görünce, onu uyluğunun altına sıkıştırdı.

Bu adam daha fazla sinirlenebilir mi?

Bir saniye sonra bir hizmetçi, onun için bir tepsi dolusu kahvaltı ve benim için bir kaç tane kruasanla oturma odasına girdi. Filmdeki insanlar birbirlerini öldüresiye vururken ve her seferinde huzur içinde yemek yedik. bir karakter öldü ya da vuruldu Tae, sanki gelmiş geçmiş en komik şeymiş gibi yüksek sesle gülerdi.

O tuhaftı.

Ekranı her kan kapladığında irkildim, şiddet benim işim değildi çünkü tek hatırlayabildiğim kanla dolu evimdi. Babam bana hep sevimli aile komedileri ve animasyon filmleri alırdı. İzlemesi rahatlatıcıydı ve günün sonunda sonsuza dek mutlu olacağın konusunda kendini iyi hissedeceksin.

Aklım Jungkook'un dün bana söylediği şeye giderken kendi kendime gülümsedim, yakında üniversiteye gideceğim. Ailemin ölümünden sonra artık en azından yapacak bir şeyim vardı: dört gözle beklemek, gerçekleşmiş bir rüya gibi olurdu.

"Neye gülüyorsun?" diye sordu.

Ona bakıp başımı salladım. "Hiç bir şey..."

Sahte somurttu. "Hadi tatlı yanak, böyle yapma. Biz arkadaşız, değil mi?"

"Senin yapacak işin yok mu?"

"Çalışıyorum" diye yanıtladı kuru bir sesle.

"Yaşamak için bebek bakıcılığı mı yapıyorsun?" Homurdandı. "Demek sonunda kabul ettin sen bebeksin?"

"Onu demedim"

"Tabii ki sen yaptın"

"Tanrım, çok sinir bozucusun"

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin