Arabanın kapısını hızla açarken köpürdüm ve öyle bir güçle dışarı fırladım ki kapı arkamdan çarparak kapandı. Adamlar öfkemi hemen fark ettiler ve gerildiler, kendilerini kavgaya hazırladılar. Sinirliydim!
Enzo'nun arkadan bana seslendiğini duyabiliyordum ama Dante -kendi kardeşi- elini göğsüne bastırıp onu geri itti, "Ne yaptın?" bana döndü, "Patron, o ne yaptı?"
Enzo'ya ters ters baktım ve sonra başımı salladım, "Sorun değil, Dante, bırak onu"
Dante yolundan çekildi ve Enzo beni binaya kadar takip etti. Kendi katıma çıkmak için farklı bir asansöre bindim, şu an onunla bu kadar küçük bir alanda olmayı gerçekten istemiyordum çünkü cinayet işleyebilirim.
Asansör kapıları bir çınlama sesiyle açıldı ve çatı katı süitime doğru yürüdüm. Anahtarı kaydırdım; daireme girdim ve tam kapıyı kapatmak üzereydim ki Enzo ayağını kapının arasına sıkıştırdı.
Ayağına baktım ve tek kaşımı kaldırdım, "Ne?"
"Endişelendim."
Tahriş tenimi kemirirken dudaklarımı büzdüm. "Onunla tek başıma başa çıkamayacağımı düşündüğün için endişelendin. Bilgin olsun Enzo, on sekiz yaşımdan beri Jeon Jungkook ile tek başıma ilgileniyorum. O zamanlar kimseye ihtiyacım yoktu ve istemiyorum da. Artık kimseye ihtiyacım yok. Otoritemi sorgulamayı bırak, artık Soobin Amca'dan sonra son sözü verenin sen değil, ben olduğumu anlamanın zamanı geldi!"
"Anlıyorum ama üç kişiydiler. Sen yalnızdın."
Elimi hüsrana uğramış bir şekilde havaya fırlattım, "Umurumda değil! Sana arabada kalmanı söyledim, bu da demek oluyor ki, arabada kal! Benden gelen doğrudan bir emre itaatsizlik ettin!"
"Ben öyle demek istemedim-"
"Evet, yaptın."
Başını salladı ve omzunu düşürdü, "Her türlü cezayı almaya hazırım."
Bir omuz kaldırdım, "Sana bir ceza vermek zorunda değilim, Jeon Jungkook'a yüzünü gösterdiğinde kendine bir ceza verdin. Beni öldürmez, bunu biliyorum ama seve seve erkek arkadaşımı öldürür kocam."
Başını salladı, "Ondan korkmuyorum, senden korkuyorum..."
"Saçmalık! Benden korksaydın bu yaptığını yapmazdın. Şimdi Jungkook'un ilk hedefi olmanın tadını çıkar."
"Artık onun kocası değilsin!"
Ona alaycı bir bakış attım, "Değil mi? Yani, olmasaydım neden burada boşanmak isteyeyim?"
Sert ses tonum onu susturmaya yetmişti. Ayakkabısını kapının arasından çıkardı ve tam önümde durdu, "Emirlerinizi yerine getirmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Özel hayatımızı işimizin dışında tutmaya çalışacağım."
"Aramızda kişisel bir hayat yok, bu sadece bir iş çünkü bir hata daha yaparsan seni hiç düşünmeden vururum."
"Anladım "
Kapıyı yüzüne kapattım ve elimi saçlarımdan geçirdim. Bir nefes verdim ve pencereye doğru yürüdüm, yukarı ve aşağı bakarak, önümüzdeki binaları ve yan tarafları kontrol ettim. Perdeleri çektim ve mutfağa gittim.
Mikrodalgada patlamış mısır yaptım ve kendime bir bardak kırmızı şarap doldurdum. Bilinmeyen bir numaradan veya herhangi birinden arama ve mesaj gelip gelmediğini cep telefonuma kontrol ettim.
Gerçekten aramak istediğim tek bir kişi vardı. Kim Seokjin'di, Tanrım, geçen yıl onu çok özledim.
Dante'nin numarasını çevirdim ve tek çalıştan sonra açtı, "Bir şeye ihtiyacın var mı?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AçãoKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...