"Jimin'i sonsuza kadar yanımda götürüyorum" dedi.
Kuru bir kahkaha attım. Topları vardı, ona vermeliyim ama aynı zamanda aptaldı. Cesaret ve aptallık birlikte pek iyi gitmez, zaten benim dünyamda değil, "Gerçekten sen istedin diye Jimin'i sana vereceğimi mi düşünüyorsun?" Kaşımı kaldırdım.
Mark'ın gözleri yere düştü, çoğu erkek doğrudan gözlerimin içine bakmayı kaldıramıyor, "Kusura bakmayın, Don Kook, onun size bir faydası yok. Ailesi hakkında hiçbir şey bilmiyordu, oğlan tek başına yaşıyordu. Tüm hayatı boyunca. Ebeveyninin ölümünden sonra ona baktığını biliyorum ama bu benim sorumluluğum. O benim vaftiz oğlum. Onu yanımda götürmek isterim."
Jimin hakkında, "Onun kim olduğunu biliyor musun?"
"O çoçuğa hayatım boyunca değer verdim. Ona daha iyi bakabilirim."
"Jimin'in artık kocam olduğu düşünülürse bu imkansız bir başarı."
Bana doğru hızla yükselirken yüzünde saf bir şok ve korku ifadesi geçti ve gözleri kocaman açıldı, "Ne?"
"Jimin benim kocam, Mark," Anlaması için her kelimeyi vurguladım.
Lanet olası bir deli gibi görünüyordu, "Hayır, lütfen, Don Kook, o daha iyisini bilmiyor. Nasıl yaptın... nişanlandığını sanıyordum, o bir çocuk!"
"O bir çocuk değil."
"O, doğduğu günkü kadar masum. Daha iyisini bilmiyor. O çoçuğu ben büyüttüm, o beyin çocuğu. Don Kook, lütfen yapma bunu."
Dişlerimi gıcırdattım, eğer o adamın beyninde dağlar kadar değerli bilgi olmasaydı, kafasına bir kurşun sıkardım. "Mark, Jimin benimle isteyerek evlendi ve o lanet olası bir yetişkin, Seül'den saygılı bir şekilde kovulma sözümden dönmemi istemiyorsan, onun adını bir daha ağzından çıkarmayacaksın. "
"Ama Don Kook-"
Tae silahının namlusunu Mark'ın yüzüne dayadı, "Ne dediğini duymadın mı?"
Mark sendeleyerek yanına gitti ve bana bakmadan önce morarmış yanağını tuttu.
Ona bir kez daha bakmadan odanın içinde dolaştım. Odanın her yerinde suç panoları vardı, üzerlerine bir sürü resmimiz asılmıştı. Hepsi Jeonlar'dı, amcalarım, teyzelerim, kuzenlerim ve onların çocukları. İki panoda adamlarımın isimleri vardı, muhtemelen Jeonlar'ın her bir adamı.
Dikkatimi çeken şey, bazı resimlerin üzerindeki büyük kırmızı çarpılar oldu. Kuzenim beş ay önce bir çatışmada öldü ve sonra tüm adamlarım ve kuzenlerim öldü. Ailemizin ölen kadınları geçen yıl ölmüştü. Jeon çocukları bile mi? Kahretsin! Dört yaşındaki çocuklar mı?
Sonra kafam, ben, babam, Tae, Lorenzo, Marco, Hoseok ve annemin bulunduğu tahtaya çarptı... Annemin resminin üzerinde büyük bir kırmızı çarpı işareti vardı ve altında "Elendi" yazıyordu.
olamaz ?
Annem, Park öldürüldükten sonra öldü, çok sonraydı...
Bunu bilmesi mümkün değil...
Hoseok bilgisayarları açtı ve Mark ona şifreleri söyledi. Jimin'in babasının masasının üzerine koyduğu resmini aldım ve ona baktım. Bu resimde muhtemelen on dört ila on beş yaşlarındaydı ve kameraya genişçe gülümsüyordu.
Odadaki ekranlar canlanınca geri yerleştirdim. Bu odaya girdiğimizden beri babam son derece sessizdi, hiçbir şey söylemedi. Kaşlarını çatarak annesinin resmine bakmaya devam etti.
"Mark, baştan başla," diye emrettim.
Mark yutkundu ve başını salladı, odaya baktı, "Bay Park..., Mafyanın Omertà Yeminini bozdu. Kutsal sessizlik kanununu çiğnedi ve FBI kapsamında işlediği tüm suçlara karşı dokunulmazlık karşılığında FBI için muhbir oldu. Jeon Suç Ailesi. Park, karısı, Jimin ve benim, o Jeon ailesini ifşa ettikten ve seni ve babanı FBI'a teslim ettikten sonra ülkeyi terk etmemiz gerekiyordu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...