Aşçının benim için yaptığı iki tabak lazanyayı alıp evden çıktım. Lorenzo, şahin gözleri her yerde gezinerek kenarda duruyordu.
"Lorenzo..."
Bana döndü ve yüzündeki yara sabah ışığında gerçekten kırmızı görünüyordu, "Evet?"
"Öğle yemeği yedin mi?"
Kaşlarını çattı ve önce elimdeki tabaklara sonra tekrar yüzüme baktı. Gülümseyerek ona bir tabak verdim.
"Yalnız yemek yemeyi gerçekten sevmiyorum..."
Yüzündeki tereddüt gün gibi aşikardı, banyo molaları veya yemek molaları vermiyor, sadece sigara içiyor ve bana hiçbir şeyin ulaşmadığından emin oluyor ve ben mükemmel bir şekilde korunuyorum.
"Lütfen, şu anda neredeyse otuz asker kapıda, siz tüm orduyu uyarmadan kimsenin onları geçebileceğini sanmıyorum. O yüzden birkaç dakika izin almanızda bir sakınca yok."
İsteksizce başını salladı ve ona tabağı verdim. Bakışlarım dev metal kapılara kaydı. Çok büyüktüler ama yarıklarının arasından ilerideki sokağı görebiliyordunuz.
Lorenzo dimdik ayakta dururken ben basamaklı merdivene oturdum. Şu anda arkamda duruyordu, sessizce yemeğimizi yerken iki saniyede bir iç çektiğini duyabiliyordum.
"Gelmiyor, Bay Jeon."
Başım ona doğru döndü, dudaklarım aralandı. Ayağa kalktım ve onunla yüzleştim; burada kimse ondan bahsetmedi. Benim önümde onun hakkında konuşmaktan kaçındılar ve nerede olduğunu sorduğumda, izinlerini alıp başka yere gittiler. Lorenzo bana onun hakkında ilk kez bir şey söyledi, "Onun nerede olduğunu biliyor musun?"
Lorenzo başını sallamadan önce ağzını açıp kapadı, "Onu beklemeyi bırakın Bay Jeon. Size geri dönme planı yok."
Sertçe yutkundum, "Nerede o?"
"Söylememe izin yok..."
"Nerede o, Lorenzo?"
"Sadakatim Don Kook'a aittir."
"Ve ben onun kocasıyim, sen de bana sadık olmalısın!"
"Sana sadığım, seni hayatım pahasına korurum ama senden emir almam. Sadece kocandan emir alırım."
Başımı salladım, Lorenzo onun en yakın adamlarından biriydi, bu yüzden Jungkook'un emri olmadan hiçbir şey yapmaması anlaşılır; en önemlisi Jungkook'un emrine karşı gelemez.
"O iyi mi? İyi mi Lorenzo? Ben sadece onun için endişeleniyorum... lütfen, söyle bana."
"Korede bir sürü yeri var, o iyi, hiçbir şekilde incinmiş değil. Hayatını tıpkı seni yaşamadan önce yaşadığı gibi yaşıyor ve bence senin hayatını bırakıp durmanın zamanı geldi. Onun için endişeleniyorum. Size geri dönmeyecek, Bay Jeon."
Ağzından çıkan her kelimeyle, ruhumu yavaş yavaş parçalıyormuş gibi hissettim. Bununla ne demek istedi? Bundan sonra hayatımda ne yapacağımı düşünmeden önce onu görmek istedim.
Mutluyduk, birlikteydik ve her şey o kadar aniden durdu ki, başımı döndürüyor. Henüz her şeyi bırakıp gitmeye hazır değildim. Onu görmem, belki biraz konuşmam gerekiyordu.
"Eğer bir şeye ihtiyacınız olursa, Bay Jeon, sizi korumak için buradayım."
Gözlerime ulaşmayan bir gülümsemeyle ona hafifçe gülümsedim, "Teşekkürler Lorenzo. Bana senden başka kimsenin bir şey söylemesine izin verilmediğini biliyorum, bu yüzden teşekkür ederim..."
Düşmüş omuzlar ve kırık bir kalple içeri girdim. Bugün Jungkook'u görmemin veya onunla konuşmamın üzerinden tam bir ay geçti. Belki de Lorenzo haklıdır, kabul etmeliyim. Aramızdaki her şeyin bittiğini, bittiğini ve hayatıma devam etmem gerektiğini kabul ediyorum ama onun malikanesinin duvarları arasında sıkışıp kaldığımda devam edemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
ActionKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...