98 bölüm Aşkım cehennem gibiydi...

436 46 8
                                    

Yakıcı, yoğun bir acının tüm kolumu sardığını hissettim.

Olabilir mi? Beni gerçekten vurdu mu?

Şokta mıydım, inanılmaz derecede sinirli miydim, yoksa onu öldürmek mi yoksa bayılana kadar sertçe becermek mi istiyordum bilmiyorum. Belki yukarıdaki tüm seçenekler bir arada.

Elimi Jimin'in beni vurduğu yerden geri çektim ve derimi kalın bir kan birikintisiyle kapladım. Beni gerçekten vurduğu gerçeğine inanamadım. Ve kendimi misilleme yapmaya ikna edemedim.

Silahımı ona doğrultacak gücümün olduğunu bile sanmıyorum...

Tekrar elimdeki kana baktım ve sonra yatakta oturmuş, sanki onun silahları tutması normalmiş gibi tembelce silahımı tutan ona döndüm.

Ayağa kalktı ve tek yapabildiğim ona bakmaktı. Yaklaştı ve silahımı kılıfına geri soktu.

"İşte, halımın her yerine kan bulaştırmadan önce sana yardım edeyim," dedi odadan çıkmadan önce ve ben de onu takip ettim.

"Nereye gittin?" Diye sordum.

Mutfağa girdiğimizde omzunun üzerinden bana baktı, "Senden uzağa."

"Neden?!"

Dolaptan bir ilk yardım kutusu çıkardı, "Bunu gerçekten sormana gerek var mı Jungkook? Hatırlamıyor musun? Bu evliliğin bittiğini söyleyen ve beni aylarca yalnız bırakanın sen olduğunu unuttun mu? !"

Onu bayılmadan önce alay ettim ve daha fazla kan kaybetmemek için kolumu tuttum, "Kaçtın!"

Bana döndü, ilk yardım çantasını mutfak odasina çarptı, "Beni sen böyle yaptin."

Kaşlarımı çattım, "Seni ben mi böyle yaptım?!"

"Evet, yaptın," elimi yaranın üzerinden çekti ve temizlemeye başladı, "...ve biraz netleştikten sonra seninle birlikte olmak istemediğimi fark ettim. Onları sen öldürdün..." sesi fısıltıdan zar zor yüksekti ama neden bahsettiğini biliyorum.

"Başka seçeneğin olduğunu mu düşünüyorsun, Jimin?!"

Sözlerim onu ​​güldürdü, başını salladı, "Beni en başta senden kaçan zihniyet bu! Ya beni boşarsın ya da seni mahvederim!"

Kanlı elimle ensesine yumruk attım ve onu daha yakına çektim, iğneyi koluma batırırken irkilmemek için kendimi zor tuttum, "Senin küçük tehditlerinden korktuğumu mu sanıyorsun? Beni mahvetmek mi istiyorsun? Devam et. , seni durduran ne? İnsanların benim hakkımda ne düşündüğü umrumda mı sanıyorsun? Tatlım, bunu umursasaydım en başından mafya babası olmazdım."

Kendini kucağımdan çekti ve yarayı dikmeye devam etti, "Kavga etmek zorunda değiliz, seninle savaşmak istemiyorum. Ailemin cinayetinin intikamını almak için bile burada değilim. Bir şeyler yapma. ikimiz için de zor Jungkook. Boşanalım ve birbirimizi hiç tanımıyormuş gibi davranalım." L

Sözleri beni güldürdü, "Sen bana aitsin, Jimin. Sen benim için yaratıldın, gitmene izin vereceğimi sanıyorsan aldanıyorsun. Seni daha önce öldüreceğim-"

Kolumun üzerinde çalışmayı bıraktı ve bana baktı, "Öldür beni o zaman! Bana beni öldüreceğini söylemenden ve buna göre hareket etmemenden bıktım! Beni öldürmek istiyorsan, Jungkook, o zaman yap. İşte buradayım Gözünüzün önünde, silahsız, sadece yap. Eminim silahın daha fazla mermisi vardır, sadece kahretsin, şimdiden yap!"

Dişlerimi sıktım ve yan tarafa baktım. Onu boğmak istedim ama tükürdüğüm kelimeler farklıydı. "Bir Jeon asla bir Jeon'u öldürmez"

Şakasız bir kahkaha attı ve tavana baktı, bitkin gözleri bir cevap arıyordu, "Ben bir Jeon değilim."

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin