8 bölüm ölüm dileğin var mı?"

903 70 9
                                    

Sözde yatak odamda bir ileri bir geri yürüdüm. Birazdan gideceğim, evime geri döneceğim. Kütüphanede yaptığım gibi burada çok rahat olmamalıyım.

sen benim koltuğumda oturuyorsun...

Kahretsin! Önce izin almalıydım. Duvar saatine baktım ve neredeyse gece yarısı olmuştu. Gece ofisine gelmemi istedi ama tam olarak ne zaman olduğunu belirtmedi.

Saçımı taradım ve kıyafetimi düzelttim. yatak odasından çıkmadan önce. Merdivenlerden inip durdum, gece yarısı ofisine gitmek uygun mudur?

"Hey, tatlı yanak."

Arkamdan gelen derin sesle yerimden sıçradım, döndüm ve daha önce kütüphanede Jungkook ile birlikte olan adamı gördüm.

Neredeyse Jungkook kadar yakışıklıydı ama daha az korkutucuydu, o ve Jungkook neredeyse kardeş gibi geçebilirlerdi -belki de kardeşlerdi- ama bu adamın arkadaş canlısı bir havası vardı, insanın kolayca ısınabileceği türden bir kişiliğe sahipken, Jungkook ise buzdan oyulmuş gibiydi.

Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırdım ve ayaklarımın üzerinde kıpırdandım. "MERHABA..."

Tüm bu insanlara karşı hala biraz tereddütlüydüm. Ailem ve Taemin dışında kimseyle vakit geçirmediğim için bu doğaldı.

Bana elini teklif etti. "Kim Taehyung"

Elimi elinin içine koydum ve tokalaştık.

"Park Jimin"

Sırıttı. "Kim olduğunu biliyorum, Jimin," bir süre durakladı ve düşündü. "Eh, şimdi biliyorum, bir hafta önce senin var olduğunu bile bilmiyordum"

"Bir hafta önce ben de senin var olduğunu bilmiyordum," diye yanıtladım omuz silkerek.

Buna güldü, nedense bunu eğlenceli bulmuştu. Yakındaki duvara yaslandı, ellerini ceplerine soktu, beni baştan aşağı süzdü. "Babanın seni hayatın boyunca bir odaya kapattığı doğru mu?"

İki kolumu da kendime doladım ve başımı salladım. Neden herkesin bunu büyütmeye devam ettiğini bilmiyorum. Babamın bana söylediğine göre çoğu insan çocuklarını katillerden ve gerçekten kötü insanlardan saklıyor. Ve o haklıydı, birinin onları ne kadar vahşice öldürdüğünü asla unutamazdım, hayatta kalmamın tek nedeni beni bilmemeleriydi. "Evet..."

Tek kaşını kaldırdı. "Sana vurur muydu?"

Sözleri üzerine gözlerim büyüdü. "Hayır, asla yapmazdı, bir zamanlar..." Annemle babamın ölümünü yeniden düşünerek kalbim birdenbire boğuldu. "Babam beni severdi. Beni çok severdi, incinmemi istemezdi, bu yüzden hep beni korumaya çalışırdı."

"Berbat! Ya annen? Babana onun ürkütücü koruma yöntemleri hakkında hiçbir şey söylemedi mi?"

Sözlerinden rahatsız olarak dudaklarımı büzdüm. "Tuhaf mı? Babama küfür mü ettin?"

Homurdandı. "Bir psikopat daha doğru bir kelime ama yine de yeraltı dünyasında herkes öyledir"

kaşlarımı çattım. "Yeraltı nedir?"

Şaşkın ifade yerini şoka bıraktı. Dik bir şekilde ayağa kalktı ve hesaplı adımlarla bana yaklaştı. "Yeraltı dünyası hakkında hiçbir şey bilmiyor musun?"

Başımı salladım. "Hiç kimse bana bundan bahsetmedi"

Sonra yüzüne bir gülümseme yayıldı, hafifçe güldü. "Baban ne iş yaptığını söyledi?"

"Bankada çalışıyordu," dedim doğruyu.

"Banka?" sanki birisinin bankada çalışması inanılmazmış gibi bu sözleri söylerken güldü. "Seni zavallı küçük şey..."

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin