60 bölüm O bana aşkim mi dedi?

514 46 8
                                    

"BABA!"

"Bay Jung!"

Hyuna ve annesi hep bir ağızdan çığlık attılar.

Tüm vücudum sarsılarak hareketsiz kaldı. Her şey o kadar ani oldu ki, her yerde çığlıklar ve silah sesleri yankılandı.  Hyuna'nin babasının kafasından fışkıran kanı, babasının daha önce yediği yemekle dolu tabağı kanla doldurmasını izlerken koltuğuma yapışmıştım.

Tören boyunca silah sesleri duyuldu ve misafirler paniğe kapıldı, bağırarak saklanacak bir yer bulmak için oraya buraya koşturdu. Bazı insanlar masaların altına girerken, diğerleri binanın içinde hareket ediyordu.

Jungkook ayağa kalktı ve arkadan bir silah çıkardı, Taehyung'a işaret etti. "Tae, onları içeri al!"

Tae beni ne zaman kaldırıp binanın içine sürükledi bilmiyorum. Kapıyı çarparak açtı ve herkese içeri girmesini söyledi. Beni birkaç misafirle birlikte binanın içine çekti.

Etrafıma baktım ve histerik bir şekilde ağlayan Hyuna'yi, annesi, Jungkook'un babasını, Hyuna'nin amcasını ve Jungkook'un birkaç akrabasını daha gördüm.

Daha fazla silah sesi geldi ve yüzüm bembeyaz oldu. Uzaklara bakmaya devam etsem de gerçekliğe geri dönmeye çalışırken alt bedenim titriyordu. Hiçbir şeye konsantre olamıyordum.

Anne, baba, silah sesleri, kan, ölü...

İnsanlar bağırıyor, çığlıklar atıyor ve çocuklar ağlıyordu ama silah sesleri durmadı. Titreyen ellerime baktım ve üzerinde Hyuna'nin babasının kanının olduğu alyansımı gördüm.

Jungkook...

O... o dışarıdaydı.

Korku, aç bir hayvan gibi üstüme çöken, beni hareketsiz kılan somut, canlı bir güç haline geldi; beynim, beni tutsak ediyor.

Kurşunlar onlara çarptığında camlar paramparça oldu, ben köşede öylece dikilip tüm bunların olup bittiği gerçeğini aklımdan çıkarmaya çalışırken Grace çığlık attı, annesi çığlık attı. Yüzüğüm kan içindeydi, elbisem kan içindeydi ve Nikolai silahlı çatışmanın ortasındaydı.

Dışarıdan sesini duydum, İtalyanca bir şeyler bağırıyor, adamlarına emirler veriyordu.

Sonra bir saniye sonra her şey sessizliğe büründü.

Ölüm sessizliği.

Bekledim ve bekledim....

Kapılar hızla açıldı Jungkook kolundan kan damlayarak içeri girdi. İşte o zaman aklım başıma geldi. Arkadaşları ve ailesiyle çevrili olduğumuzu unuttum. Yarım saat önce Hyuna ile evlendiğini unuttum. Babasının aynı odada olduğunu unutmuşum. Sessiz kalmam gerektiğini unutmuştum.

Koşarak yanına gittim ve kollarımı boynuna dolayıp onu kendine çekerek sarıldım. "İyi misin? Yaran var mı? Lütfen, bana iyi olduğunu söyle, lütfen..."

"Ben iyiyim Jimin, ben iyiyim. Sen iyi misin?" Hafifçe saçlarımı okşarken eli başımın arkasına gitti.

Geri çekilip kolunu tuttum ve inceledim. "Bu kimin kanı?"

"Benim değil," dedi ve bu yeterliydi, benim için yeterliydi.

"Öyle korktum ki..." Yanağımdan bir damla yaş süzülürken sesim titredi, kollarımı beline dolayıp yüzümü göğsüne gömdüm. "Yani, çok korktum."

"Kook..."

Arkamdan Hyuna'nın sesini duyduğumda kollarında kaskatı kesildim. Jungkook beni daha sıkı kavradığında nefesim boğazımda takıldı. Ensemdeki tüyler yükselirken ve ağzım kururken soğuk bir dalga beni mumyaladı.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin