Sisin içinde kaybolmasını izledim, kendimi tuttum, onu oraya kadar takip etmek istemedim, Lorenzo'yu alıp ben ona istediğini verene kadar gitmesine izin vermeyi reddettikten sonra değil.
Ceketimi çıkarıp yere attığı kıyafetlerinin hemen yanına attım, kravatını da gevşeterek çıkardım.
Ayaklarım kendiliğinden hareket etti ve duşakabin kapısını açıp içeri girdim. Sırtı bana dönüktü, artık sarı olan saçları, su üzerinden nazikçe akarken nazikçe boynuna yapışmıştı. Sarı saçlarının ışıltılı tenine karşı görüntüsü çok güzel bir manzaraydı.
Burada olduğumu biliyordu, dönmedi, bana aldırış etmedi; sadece onu duş alırken izlememe izin verdi. Gözlerim parıldayan teninden aşağı akan köpükleri takip etti, dilimi nefis vücudunun her santiminde gezdirmekten başka bir şey istemiyordum.
Pantolonum acı verici bir şekilde sıktı. İçgüdüsel olarak, kemerimi ilmeklerinden kurtararak çözdüm. Kemeri bir taraftan yumruğuma doladım ve diğer ucunu sıkıca tuttum, kıçının tatlı kıvrımını izledim.
Kemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu.
Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudaklarının hemen üzerinde gezindi, "Kendimi kaybetmeden durmamı söyle..."
"Bunun beni korkutması mı gerekiyor? Seninle başa çıkamayacağımı mı düşünüyorsun?" diye alay etti, gözleri seksi, vahşi bir ifadeye bürünerek aletimin pantolonumun içinde seğirmesine neden oldu.
Dilimi dışarı çıkardım ve ıslak dudaklarının üzerinde gezdirdim, "Kontrolümü kaybedersem benimle baş edemeyeceğini biliyorum... çünkü durmayacağım, sen yalvarsan ya da ağlasan bile. Son bir yıldır sana duyduğum doymak bilmez arzuyu tatmin ediyorum."
"Gerçekten durman için yalvarıp ağlayacağımı mı düşünüyorsun? Daha kötüsünü yap Jungkook. Bakalım kim kime yalvaracak..."
Sırıttım, kemeri bıraktım ve ıslak saçlarına yumruk attım; Önünü duvara çarptı, duş her tarafıma sıçradı, kıyafetlerimi sırılsıklam etti ama umurumda değildi.
Gözlerim kıçının nefis kıvrımında gezindi. Bir elimle başının arkasında onu yerinde tutmaya devam ettim ve diğeri kıçına gitti. Bir tokat indirmeden önce dişlerimi alt dudağımda gezdirerek hafifçe okşadım; kahretsin, sesi vücudundan aşağı akan su ile cehennem gibi uyandırıyordu. Tutunmama karşı mücadele etti, kurtulmak için çok uğraştı.
"Gerçekten benimle oyun oynayabileceğini mi düşünüyorsun, Jimin?"
"Siktir git Jungkook!" bana tersledi.
Bana karşı savaşma şekli, meydan okumasıyla ilgili bir şeyler içimde bir şeyleri harekete geçirdi. Belli bir telaş vücudumu vurdu ve cildimin ihtiyaçla kaşınmasına ve aletimin acı verici bir şekilde sertleşmesine neden oldu, onun içini yumruklamaktan başka bir şey istemedim.
"Seni becermeyi tercih ederim."
Kolumdan kurtulup arkasını dönüp beni ondan uzaklaştırdığında kelimeler hâlâ ağzımdaydı. Gözlerinde bir şey vardı, onda beni onun için daha da deli eden bir şey vardı, yaban kedisi öfkesine karışan küçümseme yeni bir şeydi, boyun eğmesinden çok daha uyandırıcı bir şeydi.
Elim boynuna gitti, ona bir adım daha yaklaştım ve vücudunu benimkiyle arkasındaki duvara bastırdım.
Islak kıyafetlerim tenime eziyet ediyordu, onları yırtmak istiyordum, onun pürüzsüz teninin her dokunuşunda benimkilere sürtündüğünü hissetmek istiyordum. Elleri gömleğime gitti ve gömleği omuzlarımdan itip düşürmeden önce çekiştirdi, düğmeleri hafif bir şıngırtıyla yere düştü ve kemerim yerde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AçãoKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...