Silah sesi tüm yemek odasını çınlattı. Herkes bana baktı ve sonra beni veya otoritemi sorgulamadan bakışlarını yemeklerine çevirdi. Jung'lar kendi adamlarımı öldürme kararım konusunda temkinli görünüyordu.
Gerçek şu ki, beni iki ay önce kızdırmıştı ve o zamandan beri intikamımı almaya çalışıyorum. göstermişti. Jimin ile evlenme arzum ve bu nedense beni çok kızdırdı.
Geriye yaslanarak bir kolumu masaya dayadım. Öfke göğsümde yandı, onu kontrol altında tutmam gerekiyordu, bu yüzden buradaki her lanet olası insanı öldürmeyeceğim. Ve gerçekten bay Jung'ın kafasına bir kurşun sıkmak istedim.
Hyuna'nin annesi doğrudan bana bakarak hoşnutsuzluğunu gösterdi. Görünüşe göre huzur içinde yemeğini yerken kan fikrinden hoşlanmamıştı. O zaman neden bir mafia ile evliydi? Jung'ın ailesinin önünde çok boktan şeyler yaptığına oldukça eminim. Hyuna'nin yürüyen bir felakete dönüşmesinin nedeni buydu.
Dürüst olmak gerekirse, tüm bu lanet şey beni sinirlendiriyordu. Lanet olası evlilik maskaralığı. Çok sinirlenmiştim ve öfkemi çıkaracak bir şeye ihtiyacım vardı. Ne yazık ki askerim için, ondan bir yanık almak zorunda kaldı.
Bu kahrolası aile yemeklerinden bıktım, kendime izin vererek masadan kalktım. Babamın bakışları beni takip etti ve Hyuna bileklerimi kavradı.
"Nereye gidiyorsun?" diye sordu.
"Sigara içmek için yatak odama çıkıyorum."
Asansöre yöneldim ve lanet düğmeye bastım. Arkamda topuk sesleri duyana kadar bekledim. Kim olduğuna bakmak için dönmeme gerek yoktu. Hyuna kahrolası Jung ne zaman geri adım atacağını bilmiyordu. Asansör kapıları kayarak açılırken yorgun ellerimi yüzümde gezdirdim.
İçeri girdim ve Hyuna bana nazlı bir şekilde gülümseyerek beni takip etti. En üst kattan indim, o da indi, çatıya yöneldim ve cebimden puroyu çıkardım. Yaktım ve içime çektim, nikotinin vücuduma yayılan tanıdık tadının tadını çıkardım.
Hyuna koşarak yanıma geldi. "Sigara ister misin?" Ona sordum.
Şaşırmış görünüyordu ama sonra puroyu benden aldı, uzun bir çekiş büyük bir hataydı. Puro dudaklarından çıkar çıkmaz şiddetle öksürdü.
"O şeyi nasıl içiyorsun?" diye sordu gözleri yaşardı.
"Alışkanlık" dedim sadece.
"Kook sana bir şey sormak istiyorum"
kurtulmak için omuz silktim."Nedir?"
"Benim hakkımda ne hissettiğini bilmek istiyorum?"
Purodan uzun bir nefes aldım ve ona baktım. Bana erkeklerle yatan orospu yerine hiç bir şey bilmeyeyen masum biri gibi baktı.
Bir insana, gerçekten duygularını incitmeden, içten içe nefret ettiğinizi nasıl söylersiniz?
Cevap...
Yapamazsın.
Yatak odama gitmek için dönmeden önce tırabzandaki puroyu söndürdüm ve yere bir fiske attım, Hyuna da beni takip etti. Sorularını tekrar tekrar cevaplamamı istedi ama onu görmezden geldi ve yatak odama girdi. Orada da beni takip etti.
Hyuna istediği cevabı alamayınca düğün planlaması hakkında saçmalamaya başladı. Babam düğün tarihini ertelediğinden beri bu işin içindeydi. Yatağımın kenarına oturdum, dirseklerimi dizlerime dayadım ve bir çeşit kahrolası çiçek listesini dinledim.
"Hyuna, çok yorgunum, bunu yarın yapabilir miyiz?"
Hyuna cevabım karşısında şaşırmış göründü ama sonra gülümsedi. "Tabii, eğer istediğin buysa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AçãoKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...