86 bölüm garip duygular

379 41 5
                                    

Gözlerimi loş bir odada açtım, kalın perdelerin arasından odaya sızan zayıf güneş ışığını görebiliyordum. Gözlerimi kıstım ve yutkundum, boğazım kurumuştu ve başıma şiddetli bir baş ağrısı yayıldı.

Zorlukla doğruldum, yanıma baktım ve bir bardak su, iki hap ve şöyle bir not gördüm:

"Al bunları kaltak! - Seokjin"

Gerçi başım oldukça ağrıyordu; notu beni biraz gülümsetti. Hapları ağzıma attım ve bir bardak suyu tek seferde içtim.

Yataktan kalktım ve dün geceki kıyafetlerimin hala üzerimde olduğunu fark ettim. Günlük rutinimi yaptım; soğuk suyla duş almak da baş ağrısına iyi geliyordu.

Üzerime rahat bir şeyler giyip aşağı indiğimde Seokjin'in yemek sandalyesinde oturmuş kahvaltı ettiğini gördüm.

Yanına gittim, "Buradasın..."

Yemek yemeyi bıraktı ve bana bir bakış attı, "Senin için endişelendim."

"Neden?"

"Dün gece yaptığın şovu hatırlamıyor musun?!"

Dudağımı ısırdım, Jungkook'un benimle aynı binada olduğunu ve hala beni görmeyi reddettiğini öğrendiğimde kafamın nasıl bozulduğunu hatırladım.

"Gösteri değildi Jin. Dün gece söylediğim her kelimenin arkasındayım." Hizmetçi kahvaltıda ne yemek istediğimi sorarken karşısına oturdum.

Seokjin, hizmetçinin yemek odasından çıkmasını izledi ve sonra bana döndü, "Kook seni öldürecek!"

Ona baktım, yüzüm Jungkook'un dinlenen orospu yüzü kadar kayıtsızdı, "Deneyebilir..."

"Neden onu ciddiye almıyorsun?" diye sordu, ağırlaştı.

"Beni ciddiye almıyor, neden alayım?!" ona tersledim.

"Çünkü o Kook!"

"Evet, şey, ben onun kocasıyım!"

"Jimin, seni cezalandırmanın bir yolunu bulacaktır..."

"Beni cezalandırıyor, tamam mı! Bütün bunlar yeterli değil mi? O da ne yaptığını biliyor, biliyor. Ben sadece nedenini öğrenmek istiyorum Seokjin. Ben sadece sebebini öğrenmek istiyorum!"

Hizmetçi yemek odasına tekrar girdi ve gitmeden önce kahvaltıyı önüme koydu. Kahveyi aldım ve bir yudum aldım; ağzımdaki acı tatla irkildim.

"Aranızda ne oldu? Yani, o gün, evliliğinizden sonra lokantada sana hayrandı. Ne oldu?"

İç çektim, "Jungkook'un babası benden hoşlanmıyor... Jungkook'un böyle davranmasının nedeni o olabilir. Babası buraya geldi, bana lakap taktı, masum oğlunu baştan çıkardığımı söyledi-hadi, ikimiz de biliyoruz. Jungkook kim ve nasıl - onu bir şekilde benimle evlenmesi için kandırdım ve Jungkook geldiğinde babası ona yalan söyledi, ona hakaret edenin ben olduğumu söyledi. Jungkook  benden özür diledi ve bir şey diğerine yol açtı şimdi kaçınıyor sanki sevdiği birini öldürmüşüm gibi."

Seokjin birkaç saniye bana baktı ve sonra "Seni inciteceğini biliyordum, bu yüzden ikiniz de evlendiğinizde çok üzüldüm. Çok gençsiniz Jimin, siz ikiniz uyumlu değilsiniz. Bu şirretçe gelebilir ama ben böyle hissediyorum, Jimin, sen tüm bunları haketmedin..."

Oturduğum yerden kalkıp yanına gittim, o da kalktı. Ona yaklaştığım an, onu omuzlarından tuttum ve sarılmak için kendime çektim; Seokjin'i bir daha görmemeyi düşündüğümde gözlerim yaşardı.

Burnumu çektim, "Ailem öldükten sonra, aşık olduğum ilk kişi sensin, umarım bunu biliyorsundur. Hiç kimse beni senin sevdiğin gibi sevmedi. Seni çok seviyorum Seokjin."

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin