"Bu haftanın sonunda evli bir erkek olacaksın, Jimin," diye fısıldadım dudaklarına.
Gözleri kocaman açıldı ve yüzünün tüm rengi çekildi. "HAYIR..."
Mücadele etmeyi bıraktı, vücudu tamamen hareketsiz kaldı. Kaşlarının arasında güzel bir küçük kırışık belirdi, kafası karışmıştı ve biraz korkmuş görünüyordu.
"Ne demek istiyorsun?" diye sordu.
Bileklerini daha sıkı kavradım. "Yakında öğreneceksin, Meleğim."
"Hayır, şimdi söyle!" diye sordu.
"Beni öp, ben de öpeceğim."
O, başını salladı. "Önce söyle belki sonra seni öperim."
"Ben küçük oğlanlarla pazarlık yapmam."
"O zaman seni öpmeyeceğim."
"Ya da istediğimi zorla alabilirim." Ona böyle bir şey yapmayı planlamıyordum, sadece sinirini bozmaktan zevk alıyordum.
Kaşlarını çattı, beni ondan uzaklaştırmaya çalıştı. "Yapmazsın!"
"Bulaşmak isteyeceğin adam ben değilim Meleğim. Ben düpedüz zalimim ve asla aksini iddia etmedim."
"Zalim olabilirsin ama beni incitemeyeceğini biliyorum, beni incitmeyeceğini biliyorum, o yüzden istediğin kadar tehdit et, umurumda değil. Bunlar boş tehditlerden başka bir şey değil."
Nefesimi verdim ve bileklerini bıraktım. Doğruldum, dizlerimi yatakta belinin iki yanına dayadım, vücudu bacaklarımın arasında kafeslenmişti. Bu oldukça mükemmel, altımda ne kadar çaresiz göründüğünü sevdim.
"Çok sinir bozucusun."
"Bununla ne demek istediğini söyle bana. Evlenmek istemiyorum Jungkook. Daha on sekiz yaşındayım," kasapla burun buruna gelen bir kuzu gibi görünüyordu.
Bununla ne demek istediğimi ona söylemek istedim. Kahretsin, ne istediğimi anlaması için alnına adımı yazmak istedim. Ama şu an onu boşvermek daha iyi. Başa çıkamayacak.
Bana baktı, yumuşak yüz hatlarından masumiyet damlıyordu, kısa pembe saçları beyaz çarşaflara yayılmıştı, bu manzara kanımı daha da yakıyordu. Gözlerim onunkilerle her buluştuğunda, aklımdan geçen tek bir düşünce vardı, bu çoçuk.... beni beceriyordu.
Parmağımı köprücük kemiğinin üzerine koydum. boynunun hemen altında, ne yaptığımı anlamaya çalışırken gözleri kısılmıştı.
Parmağımı yavaşça pürüzsüz teninde gezdirdim. Titriyordu ve nefesi kesilmişti. Dokunuşuma tepkisini kontrol edemediğini anlayınca kaşlarını çattı.
Önce yavaşça bir K yazdım, hissedebiliyordu, tenine çizdiğim deseni hissedebiliyordu.
"K..." diye fısıldadı ve ona yarım bir gülümseme gönderdim.
"O..."
"O..."
"K..."
Farkına varan yüzünde şimşek çaktı, dudakları hafif bir gülümsemeyle kıvrıldı ve alt dudağını ısırarak gizlemeye çalıştı.
Baş parmağımla yavaşça dudağını dişlerinin arasından çektim. Başımı eğdim, bunun yerine alt dudağını dişlerimin arasına alıp çektim ama onu bir kez daha öpmek üzereyken gözleri birden açıldı ve sertçe dudağımı ısırdı.
Bu küçük-
Dudağımı bırakarak beni geri itti. "Hayır, önce soruma cevap ver!"
Kuru bir nefes vererek ondan tamamen kurtuldum ve yatağın kenarında durdum. Doğrulup oturdu ve tutuşumdaki kızarmış bileklerini ovuşturmadan önce saçlarını düzeltti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the devil is with me now / JIKOOK
AçãoKemerimi boynuna doladım ve çıplak vücudunu benimkine, kıçını da ereksiyonuma çektim. Nefesi kesildi ve omzunun üzerinden bana baktı. Islak kalın kirpikleri gözlerini kırpıştırırken çok güzel görünüyordu. Başımı eğdim, dudaklarım onun dolgun dudakla...