34 bolüm Senden önce hiçbir pişmanlığım yoktu

524 54 0
                                    

"Dışarıda olacağım, devam et..." dedi Tae, Jungkook'un evine vardığımızda.

Kucağımda duran parmaklarımla oynuyordum. Gerginlik göbeğimden yukarı süzüldü, yaptıklarından sonra onu görmek, onunla yüzleşmek, onunla konuşmak istemiyordum. Ondan uzaklaşmak ve bir daha yüzünü görmemek istiyordum.

Sözleri beynimde yankılanıyordu. Bağırışları, korkunç kara gözleri.

"ŞU JUNGKOOK SAÇMALARINI DURDUR! BANA HERKES GİBİ DON KOOK DE! BANA BİR DON'UN HAKKI OLAN SAYGIYI VER!"

Omurgamdan aşağı bir ürperti indi ve gözyaşlarımı tutmak için alt dudaklarımı ısırdım.

"Üç gece önce seni fahişe gibi becermem için bana yalvardığında bunu söylemiyordun."

Beni küçük düşürdü, aşağıladı ve sonra başka bir kadınla nişanlanmak için beni bir hafta yalnız bıraktı. Sevdiği kadın. Bu yüzden en başta beni istemedi ve ben de kendimi ona böyle atamayacak kadar katı, aptaldım.

Sonunda arabadan inmeden önce biraz cesaretimi topladım ve Taehyung'a başımı salladım.

İçeri girdim ve karanlık beni karşıladığında hareketsiz kaldım. Evde ışık yoktu ve onu duymadım, çalışma odasında olmalı. Her zaman olduğu yer orası.

Ama çalışma odasına gitmek yerine yukarı çıktım. Üzerimi değiştirmem gerekiyordu, kapıyı kilitledim ve duş almak için banyoya yöneldim. Kıyafeti çıkardım ve duşu açıp sıcaklığı ayarladım. Ben hareket etmeden orada dururken sıcak damlacıklar buhar oluşturdu. Duşun altına girdim ve iç çektim. Su beni yavaşça ısıttı, uzuvlarıma pençe atan ağrıyı yatıştırdı.

Duşumu aldıktan sonra havluyu üzerime sarıp dolaba yöneldim. Rahat bir pijama çıkardım ve giydim.

Aynada kendime baktım. Solgun, aptal bir oğlan bana baktı. Arabada yaptığım tüm ağlamalardan göz kapaklarımın ne kadar şiştiğini görmezden geldim. Onunla ne kadar konuşmaktan kaçmaya çalışsam da, bunu aşmam gerekiyordu. Ondan ne kadar uzak durursam o kadar canımı yakacak.

Derin bir nefes alıp tüm düşünceleri zihnimin arkasına iterek merdivenlerden indim ve doğruca çalışma odasına yürüdüm. Çalışma odasına gitmek için karanlık oturma odasından geçerken ışıkları açmaya zahmet etmedim.

Ona kıyasla zayıf olduğumun farkındaydım ve korkuyorum ama korkak değilim. Burada bir gün daha kalmayacağım ve bana bir daha yaptığı gibi hakaret etmesine izin vermeyeceğim. İçeri girmemi söylediğini duyana kadar kapısını çaldım.

Çalışma odasına girdim ve kapının yanında durdum. Birden beni buraya ilk çağırdığı günü hatırladım. Onu o zaman da tanımıyordum... tıpkı şimdi onu tanımıyormuşum gibi.

Bildiğim Jungkook sadece bir yanılsamaydı.

"Otur..." diye emretti.

Başımı salladım. "Böyle iyiyim"

"Otur, Jimin," ses tonu benimle dövüşecek havasında olmadığını ifade ediyordu.

Masasına doğru yürüdüm ve onun karşısındaki koltuğa yerleştim. Ellerime baktım, korkudan titriyorlardı, bundan sonra ne olacağı hakkında hiçbir fikrim yoktu.

"Bana bak..."

Çoğu zaman bana verdiği kayıtsız bakışı yansıtarak bakışlarımı ona çevirdim. Umarım şişmiş ağır göz kapaklarımı fark etmez. Yüzü her zamanki gibi hiçbir şeyi ele vermiyordu ama gözlerini benimkilerden ayırmıyordu, neredeyse hiç kırpmıyordu.

Onun karanlık, acımasız gözlerine bakarken kayıtsızlık maskemin parçalandığını hissettim. Bu kadar kısa sürede, ben onun için hiçbir şey ifade etmezken, o benim için çok ama çok değerli olmuştu.

the devil is with me now / JIKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin