~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~
Öncelikle, selin ve Selim'in hayatına hoşgeldiniz diyerek başlamak istiyorum. Hikâyede bazı geçişler mevcut, bu geçişleri, ~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~
bu çizgiyle ayırıp,
~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~
tekrardan bu çizgiyle kapattım. Sizden ricam, arada kalan yazıyı farklı bir şeymiş gibi zannedip,hikayeden kopmayın, bazı geçişler geçmiş ve günümüz geçişi bazı geçişler ise karakter arası geçislerdir. hikâyeyi puzzle olarak düşünelim ve bu çizgi arasındakileri kaçırmayalım. Ufak tefek notları mı, ve açıklamalarımı da *(bu şekilde)* ayırdım. Hikayemi bi kompozisyon gibi düşünün, giriş çok çekmese de ilerleyen bölümlerde çılgına döneceğinizi temin ederim...Tekrar hoş geldiniz, sefalar verdiniz.
~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~
(Giriş)Selin, sedye ile ambulansa taşınırken o halini gören herkes perişan olmuştu.
Atakan da ambulansın peşinden koşup "Benim yüzümden!" diye ağlıyordu.
Jandarmalar Atakan'ı sorgulamak için götürdüler.
Atakan, ifade vermiyor sadece "Benim yüzümden!" ve "Durumu nasıl?" diye soruyordu.
Jandarmalar,ise "Durumu hakkında bilgi vermiyoruz. Dua et, bir şey olmasın. Yoksa seni elimizden kimse kurtaramaz!"diyorlardı.
Selin, ameliyata alınmış durumu ciddiydi.
Yakup beye, "Her şeye hazırlıklı olun!" demişlerdi.
Yakup bey ise, "Ben doğduğu günden beri hazırım doktor bey. Emanetin gideceği günü bekliyorum." dedi.
Selin, doğduğunda onu kurtaran kadim dostları olsaydı, belki de yine kızını kurtarabilirlerdi.
19 yıl önce olduğu gibi tekrar dua etti.
"Allah'ım kızımı bana, bize bağışla. Sana söz veriyorum onu gözüm gibi koruyacağım. Emanetine bu sefer gözüm gibi bakacağım. İstediği gibi yaşatacağım. Bir dediğini iki etmeyeceğim. Lütfen Allah'ım lütfen alma onu bizden." 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Selin, uzun ameliyatın ardından, yoğun bakıma alınmışt durumu stabildi. Uyutuluyordu.
Jinekoloji doktoru elinde dosya ile Yakup Bey'in yanına gelip, "Kızınızın bacaklarında çizikler var. Muayene etmemizi ister misiniz?" deyince Yakup bey hiç düşünmeden "Hayır, kızıma dokunmayın! Bana onu sağ verin, başka bir şey istemiyorum." demişti
Doktor, babanın bu tutumuna saygı duyarak, "Peki siz bilirsiniz. Geçmiş olsun." dedikten sonra geldiği gibi geriye döndü.
~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~
((Bir yıl sonra))___________________________________________
Yıllardır hayalini kurduğum bölümü kazanmanın mutluluğu, geçtiğimiz yıl yaşadığım zor günlerin adeta bir tesellisi olmuştu.
Otobüsten ineli bir saat olmuş, yapılacaklar listemde ilk sırada Sultanahmet'e gitmek olduğu için rotayı belirlemiştim. Taksiye bindim ve "Sultanahmet'e gidebilir miyiz lütfen." dedim.
Biraz sonra şoför, çoğu taksicilerin yaptığı gibi can sıkıntısından kurtulmak için benimle muhabbet etmeye çalıştı.
"İstanbul'a ilk defa mı geliyorsunuz?"
Camdan dışarıyı izliyor, bu kocaman şehrin önümdeki dört yıl bana neler getireceğini düşünüyordum. Soruyu soranı ilk defa gördüğüm için, kısa bir afalladıktan sonra toparlayıp, "Hayır, daha önce babamla gelmiştik." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)
General Fiction♥️'ler bir atınca harfler önemini yitirir!.. Yolların değil, yılların ayırdığı bir aşk hikayesi !.. Hayatta hiç bir karşılaşma tesadüf değildir. Karşılaşıp hayatına aldığın her insan, Ya imtihanındır. Ya bir cezadır. Yada Allah'ın bir lütfudur. "ben...