Gülerek,"Ne yapacağız pekii." dedim
"İlk olarak bildiğimizi belli etmiyoruz, sonra da..."
Akşam olmuş, yurda dönmüştük Hilde, meraklı gözlerle bana bakıyordu.
Bugün ki şüpheci tavırlarımı tamamen üzerimden atmıştım. Günümüzün nasıl geçtiğini anlattım... ~~~~~~•~~~~~~...Doğan'a mesaj yazdı,"Asayiş berkemal!"
Doğan, ondan gelecek mesajı bekliyordu. oda ona göre hareket edecek Selim'e belli etmeyecekti. Ertesi günü emniyette dosyalara gömülü halde olan Selim'in yanına geldi. "Ne haber kardeşim."
Selim, başını dosyadan kaldırmadan, "İyi."dedikten sonra morali bozuk bir suratla dosyayı uzatıp, "Otopsi raporuna baksana bi, olay yerinde bir kovan bulmadık mı?"
"Eveeet!"
"Ama maktülden iki çekirdek çıkmış."
Doğan şaşırdı. "NEE? Olay yeri orası gibiydi? Başka yerde çatışma olup oraya kadar kaçmış olabilir mi?"
"Orada yakalandı ve son kurşunu da orada sıktılar!"
Doğan, dosyayı alıp incelemeye başladı.
"Ölümüne hangi kurşun sebep oldu acaba?""İlk kurşun baldırdan girmiş!"
"Abi kıyafetlerde başka delik yoktu!"
"Bilişimi bi ara kurşunları karşılaştırsınlar bakalım, aynı silaha mı ait?"
"Tamam abi hemen arıyorum, bu arada sen ne ara gittin de raporları aldın acabaa sorabilir miyim?"
"Erken uyanmıştım boş boş yatak nöbeti tutmaktansa kalktım işime baktım. Hem erken kalkan yol alır tamam mı?"
"O dediğin kalkan mı kaçan mı?"
"Farkeder mi?"
" Evet abicim farkeder! Erken "kalkmaya" başladıysan, her yıl belirli günlerde görülen, Selim'in kabus görme günleri başlamış demektir! Bir süre devam edip geçer ama erken "kaçmaya" başladıysan daha fenaa, çünkü Selim'in uyanıkken ki kâbusu tekrar başlamıştır ve onun geçmesi yine mucizelere kalmış demektir. Hangisi?"
Selim, yüzünü asarak,
"İkincisi!" dedi"Nasıl yaa, Yavuz amca tekrar istemeye mi karar verdi yoksa? ne olduu?"
"Sorma abicim, ben göğsümden vuruldum zannediyordum beynimden vurulmuşa dönderdiler.
"E hani bitmiş gitmişti, kız başkasını istiyor demişlerdi."
"Öyleydi ama ne olduysa olmuş tekrar başlamış, annesi annemle konuşmuş.
Bizde değişen bir şey yok, sizde de durum aynıysa söz yapabiliriz demiş. Geçmiş olsuna gelip selâmı okudular yani.""E, Selma teyze de, bizde durumlar aynı değil ama deseymiş?"
"Dememiş işte abii, diyememiş, "Selim'e bi sorayım eminim oda sevinir" demiş."
"Haydaaaa! Senin, "HADİ BUYRUUN!" dediğin yere geldik haa! Eee sen ne bekliyorsun? Git istemiyorum desene."
"Diyemiyorum aabii, vicdanım boğazıma yapıştı bırakmıyor."
"Lan saçmalama, başlatma şimdi vicdanına haa! Ben boğazına bi yapışırsam görürsün hangisi daha acı oluyor. Sabah sabah saçma saçma konuşup tepemin tasını attırma." dedikten sonra biraz düşündü.
Ayağa kalktı, Selim'in masasının etrafına doğru yürüdü. Bir plan yapmış onay istiyormuş gibi, "Her şey bu kızın isteğine bağlı mı? bağlıı! Seni istiyor sözleniyorsunuz, istemiyor ayrılıyorsunuz değil mii?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)
Ficción General♥️'ler bir atınca harfler önemini yitirir!.. Yolların değil, yılların ayırdığı bir aşk hikayesi !.. Hayatta hiç bir karşılaşma tesadüf değildir. Karşılaşıp hayatına aldığın her insan, Ya imtihanındır. Ya bir cezadır. Yada Allah'ın bir lütfudur. "ben...