Bazı kazalar güzel günlerin habercisi olabilir

3 0 0
                                    

Sesin sahibi iki yıldır sıra arkadaşım olan Özlem'di.

"Özleeemm?" dedim soru ifadesiyle.

"Canım ne haber, ne arıyorsun burada?"

Evimin ve yurdun burada olmadığını bildiği için sormuştu bunu.

"Burada bir arkadaşta kalıyorum."

"Bende bu mahallede oturuyorum, tanıştırayım kuzenim Yunus."

Elimi uzatarak, "Memnun oldum bende Nurseli." dedim yine Selin olduğumu unutarak.

Y: Merhaba Nurseli, Kusura bakma arada kaynarım zannettim ama darlığı kestiremedim."

"Önemli değil ama hızlı ve büyük bir araba da olsaydım seni göremezdim. Dikkatli ol."

"Tamam denerim." derken bunu bile isteye yaptığını söylemek ister gibiydi.

Araba ve motorda hasar tespiti yaptıktan sonra Özlem'in, "Ne yapıyorsun, işin yoksa gel bir yerlerde oturalım." sözüne itiraz etmedim. Özlem'in varlığı bana Selim'imi hatırlatmak yerine biraz daha unutturabilirdi.

"Olur" deyip arabayı müsait bir yere çektikten sonra onların "biz gidiyoruz gelirsin" dediği yere gittim.

Özlem'in karşısına oturup, tekrar iyi olup olmadıklarını sordum, çünkü ben iyi değildim. Biraz da o sebeptendi.

Özlem, Hilde'yi bildiği için yüzümün asık olmasını çokta yadırgamamıştı.

"Hilde nasıl?"

"Daha iyi gibi?" dedim, yanından ayrılmam dediğim arkadaşımı iki gündür unutmuş gibi

"Çok üzüldüm gerçekten yaa, nasıl oldu?"

"Hamileymiş, bilmiyordu. Açlıktan tansiyonu düşüp bayılınca merdivenlerden yuvarlandı." derken, bir gün benim derdimi de biri çıkıp bir iki cümle ile özetleyecek mi acaba diye düşündüm.

"Eee Elif ne oldu? Nişanlandı mı?"

Ben Özlem'in yanına Selim'imi bir nebze de olsa unutmak için gelmiştim ama o bir yolunu bulup hatırlatmıştı.

"Evet iki gün önce nişanlandı." derken elimi tutup parmaklarıma baktı.

"E hani nerede?" deyişi Selim'imin bana takacağı yüzüğü soruyor gibiydi.

"Yok." dedim neredeyse ağlayacak gibi.

"Özür dilerim canım, benim ki de soru haa, bu şekilde nasıl teklif etsin." derken o Hilde'yi kasdetmişti ama asıl sebep o değildi bilmiyordu.

Derin bir nefes çekip, konuyu kendimden uzaklaştırmak için, "Sen neler yapıyorsun?" diye sordum.

"Aynı, geçen sene ki gibi?"

"Hatırladığım kadarıyla zor, bu sene yapmam demiştin." dediğimde yüzünde sinir olmuş bir ifadeyle, "Babam yaptı yine yapacağını, evde rahat vermedi. Geçen sene de benden memnun kaldıkları için devam etmeye karar verdim. Şuana kadar iki eve gittim, sezon yeni yeni başlıyor. Hem para kazanıyor, hem eğleniyor, hem de babamdan uzak duruyorum daha ne olsun?" deyince bir aile travması da bunun ki diye düşündüm.

"Sen bu yaz burada mısın?"

"Evet!"

"Bana yardım et, gel seni de yazdırayım."

"Bu aralar kafam o kadar kötü ki, zengin bebelere hizmet edecek halim yok!" deyince iş teklifini eğlenceye çevirdi.

"Anlıyorum, sende Pelin gibi gel. Geçen sene üç eve gelmişti acayip eğlendi."

Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin