Selim, Seda'ya söz vermişti. Fizik tedavide zorlansa bile, bitene kadar sabrederse, dondurma alacaktı. Arabaya bindirdi. Maraş dondurması satan bir yere gelince Seda'ya, dondurmayı neyli istediğini sordu. Seda, "Ben kendim görüp almak istiyorum. bana nee?" dedi.
S:"Tamam, hadi bakalım!"
Arabayı park ettikten sonra, tekerlekli sandalyeyi alarak, Seda'yı oturttu.
Dondurmacıya girdiler. Seda, 5 top karışık dondurma isteyince Selim,"Ee yuh yani! O kadarını nasıl yiyeceksin, ya boğazın şişerse ne olacak?" dedi.S👧🏻:"O zaman da KBB götürürsüünn!"
S👦🏻:"Oldu canım! başkaa?!"
Seda dudaklarını büzerek, "O zaman bende ölürüümm!" deyince Selim, "Saçmalama bee, Allah korusun! Bari külahta yeme, kâseye koysunlar!" dedi
Seda, şımarık çocuklar gibi omuzlarını kaldırıp indirerek,"Bana nee, bana nee, mızıkçılık yookk! Ben ne istersem o olacak!" dedi
S👦🏻)"Ona da tamam bee! Ne yapalım elimiz mahkum!"
Selim, dondurmaları alıp, Seda'ya verdi. Masaya geçtiler. Selim, Sandalyesine otururken, kendi dondurmasından yiyen Seda'ya, "Yuhh beee yuhh! Gözün doysun!" diyerek dondurmasını aldı.
Konuşmadan bir süre yediler. Selim, kasede dondurmayla oynuyordu. Seda farketti. Bir süre Selim'i izlerken, dondurması üzerine damlayınca panik oldu.
S👧🏻),"Yaaa vişne lekesii!"
Selim, hemen peçeteyi alıp üzerini silmeye çalıştı. Seda, biraz izledikten sonra, "Seliim ne yapıyorsun?" diye sordu,
"Siliyorum, ne vaarr?"
S👧🏻),"Babama ve abilerime göre evlenme sebebii! Bacaklarıma dokunuyorsun!"
Selim, irkilerek ellerini çekti. "Bu kadarla evleniliyorsa sıraya geç!"
S👧🏻),"Nasıl yani? Kaç kız var kii?"
S👦🏻),"İkii! Birini ailem istiyor, birini de gönlüm istiyor!"
S👧🏻),"Bir de ben üç oldu yani?"
Selim, (alaycı bir gülüşle), "Hıı! Ne demezsiinn!"
S👧🏻),"İnanmayacaksın ama ben ilk zamanlar bana acıyıp evlenmek istersin diye düşünmüştüm!"
S👦🏻)"Hadi yaa, dur bi düşüneyiiim!" dedi ve parmaklarıyla çenesini sıktı, biraz düşündükten sonra. "I ıııhh! Yoookk! Acınacaklar da da üçüncüsün maalesef!" dedi
S👧🏻),"Engellilere öncelik tanınmıyor mu?"
S👦🏻,"Olabilirdi ama ailem inadından vazgeçene kadar, Nurseli de benden bıkana kadar, sen yürürsün, o engelin kalkar!"
S👧🏻),"Nurseli'yi çok mu seviyorsun?"
S👦🏻,"Onun beni sevdiği kadar değil!"
S👧🏻),"Sevgisine karşılık vermek zorunda hissettiğin için birlikte değilsin değil mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)
Fiction générale♥️'ler bir atınca harfler önemini yitirir!.. Yolların değil, yılların ayırdığı bir aşk hikayesi !.. Hayatta hiç bir karşılaşma tesadüf değildir. Karşılaşıp hayatına aldığın her insan, Ya imtihanındır. Ya bir cezadır. Yada Allah'ın bir lütfudur. "ben...