11.bölüm

73 29 31
                                    

Eve gelip sağı solu kontrol etti.
Evin anahtarlarının yerini biliyordu.
Tahtayı kaldırıp baktığında anahtar yoktu. Belli ki Selin içerideydi.

Kapıya vurdu.

..."Selin!..

...Selin!..

...Selin!..

Kapıya vurup 5-10 saniye duruyor, içeriyi dinliyordu. İçeriden ses gelmeyince bahçeye doğru yürüdü. Evin arkasına geldi. Uzun bir tahta buldu. Duvara yaslayıp, cama tırmandı.

İçeriye seslendi. "Selin! Kapıyı aç. Geç oldu kızım! Hadi bak, Yakup amca kızarsa karışmam haaa!"

Ses gelmiyordu. İçeriye de bir tek bu camdan girebilirdi. Diğer kapıların içeriden kilitlendiğini biliyordu.

"Baaak 5'e kadar sayıyorum!
Açmazsan camı kırarım!
Şaka yapmıyorum!
Kıracağım bak!..

"Biiir!..

"İkiiii!..

"Üüüç!..

Her sayının arasında üçe kadar daha sayılırdı.

"Dööörtt!..

"Beeeeş!..

"Günah benden gitti. Kırıyorum!"

Aşağı indi, yerden sert bir toprak aldı. Cama attı. Toprak dağıldı ama cam kırılmamıştı.

Hala ses yoktu. Telaşlandı. Tekrar sağa sola baktı. Yerden taş aldı ve cama attı.
Cam kırılmasına rağmen içeriden hâlâ ses gelmiyordu.

Tahta yardımıyla tekrar cama tırmandı. İçerisi karanlıktan gözükmüyordu. Cebinde telefonu aradı. Telefon diğer pantolonunda kalmıştı. "Allah kahretsin!" dedi

Pencereye tırmanıp camı açtı. Pervaza yarısı içeride yarısı dışarıda oturdu.
Cama çekili bezi yırtmaya çalıştı.
Dışarıdan az da olsa ışık sızabilirdi. İçeri girdi. Eşyalar arasında Selin'i aradı.

Belki holdedir diye duvara tutunarak kapıya yaklaştı. Ayağına yumuşak bir şey takılmıştı.

Karanlıkta sadece silüeti gözüküyordu. Selin yerde boylu boyuna yatıyordu.

İlk olarak bayıldı zannetti. Kaldırmaya çalışınca eline bulaşan sıvıyı fark etti.
Parmaklarını ovuşturdu. Kokladı, kandı.

Selin'i kaldırınca telefonun ışığı yandı.
Eline aldı kilidi açmaya çalıştı. Fener açılmıyordu. Şifreyi de bilmiyordu.

Kanın nereden geldiğini anlamaya çalıştı.
Selin'i dışarı taşımak için koltuk altlarından tutup oturtarak çekmeye başladı.

Bir tarafını duvara yaslayarak Selin'i hole çıkarttı. Orada bir gaz lambası ve yanında da kibrit olduğunu biliyordu. Kibriti aldı yaktı.

Selin'in her yeri kan olmuştu. En çok bilek tarafından aktığını gördü.
Kapşonunu çıkarttı. Selin'in üzerine örttü. Gömleğini çıkartıp, bir iki parça yırtıp bileklerine sardı .

112'yi arayıp, Selin'in halini anlattı.
Sağlık çalışanı nasıl tampon yapacağını tarif etti.

Kolunu kalp hizasından yukarı kaldırmasını söyledi. Atakan, gömleğinin yeterli olmadığını, başka şeylerle bağlaması gerektiğini düşündü.

Selin'in şarjı çok azdı. Atakan ekiplere söyledi.
Ekiptekiler telefonu meşgul etmemesini söyleyip kapattılar. Ambulans yola çıkmıştı.

Atakan, Selin'in ayak ucuna gelip, külotlu çorabını çıkarttı. Bir bacağı ile bir kolunu bir bacağı ile diğer kolunu bağladı. Ayağa kalktı.

Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin