Engin Elif'i eve bıraktıktan sonra Ali'yle birlikte evine geldi. Selin, banyoda makineye kafasını dayamış bitmesini bekliyordu...
~~~~~~•~~~~~~•
... Makine on saniye sağa dönüp iki saniye bekleyip on saniye de sola dönüyordu. Elbisem, aynı benim gibi bir o tarafa bir bu tarafa yılgın bir halde savruluyordu. Sonuç, yıkanıp temizleniyor gibi gözüksede elbisem yıpranıyordu.
Kapı çaldığında, Engin olabileceğini tahmin ettiğim için kapıdan girmesini bekledim. Beni görüp hemen yanıma oturdu. Başımı makineden alarak göğsüne yatırıp saçlarımı okşamaya başladı.
"Engin, çok yakışıklı olmuşsun." dedim, yıllardır onların bu hallerini merakla beklerken; yanında olamadığım için üzülmüş gibi.
"Selin, canım iyi misin?" derken yardım çığlıklarımı yanıtsız bırakmak istemiyor gibiydi
"Nişan nasıldı?" deyip, kahrımı kederimi belli etmemeye çalışarak mutluluğunu paylaşmak istedim
"Sensiz yarımdık, herkes bu hâlini duyup üzüldü." dediğinde en çokta Selim'in üzülmüş olabileceği için üzülmüştüm.
"Elif nasıldı?" dedim kuğu gibi olduğunu bilmiyormuş gibi.
"Prenses gibiydi, çok güzeldi." derken ki sesinden gülümsemesini duyuyordum.
"Beni biliyor mu acaba?" derken Selin'in kardeşleri olduğunu bilip bilmediklerini kasdetmiştim ama Engin bana, "Elif'te hepsi de seni biliyor, Elif, 'Süt kardeşime selam söyle onu çok merak ediyorum' dedi." demişti.
Bu demek oluyordu kii onlar beni sadece Elif'in süt kardeşi olarak biliyordu.
"Bak bi gidelim, bi tanış hepsini çok seveceksin emin ol." deyince kendime acıyarak, "Onlarda beni sever mi peki?" deyip dudaklarımı ısırıp kafamı göğsüne gömdüm.
"Severler tâbii hemde çookk!"
"En çok hangisi mesela?.. Kaan, Elif," sıra Selim'e gelince onun ismini ağlayarak söylemiştim.
"Hepsi hepsi çok sever."
"Hakan, Hakan abi'de sever mi?"
"O'da sever!"
"Selin'i mi Nurseli'yi mi?" derken cevabı dört gözle bekledim.
"İkisini de!" dediğinde ağlamam arttığı için anlaşılmasa da başımı sallayarak, "Sevmedi ama!" dedim. Nurseli'yi kasdederek...
"Özellikle Hakan abi! Seni hiç unutmamış, o kadar çok seviyormuş ki, Elif, 'bazen Selin'i kıskandığım bile oldu dedi?" deyince içim bi tuhaf oldu.
İlk defa biri tarafından sevilmek hoşuma gitmemişti. Hemde, beni sevmesini çok istediğim kişinin sevmesi.
"Sürekli seninle ilgili bilgi almaya çalıştığını gördüm. O doktor biliyor musun? Elif'e 'nerede olduğunu söylesinler gidip bakayım' demiş!" Bunu duymak bana iyi geleceği yerde şok olmuş gibi Engin'den uzaklaştım.
"Biliyorlar mı?" dedim panikle yerimi kasdederek.
"Evet biliyorlar."
"Selim, Selim de biliyor mudur?"
"Evet oda biliyor." dediğinde bu evde kalamayacağımı anlamıştım. Onlara iyi olduğumu söyleyip bir an önce gitmeliydim yoksa Selim beni öğrenecekti.
Önce "köylümüz" diye tanıtıp sonra "kız kardeşiniz" diyeceklerdi. Selim dayanamazdı biliyordum. O benim kadar sabırlı değildi.
Makine, "ben bittim" diye sinyal verdiğinde hemen kapağı açtım, yıllardır görmemişim gibi elbisemi kucakladım. Öptüm... öptüm... öptüm... Yüzüme sürdüm. Soğukluğu yüzümle birlikte içimi de ferahlandırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)
General Fiction♥️'ler bir atınca harfler önemini yitirir!.. Yolların değil, yılların ayırdığı bir aşk hikayesi !.. Hayatta hiç bir karşılaşma tesadüf değildir. Karşılaşıp hayatına aldığın her insan, Ya imtihanındır. Ya bir cezadır. Yada Allah'ın bir lütfudur. "ben...