... Gece yarısı gözlerimi açtım, 'Nerdeyim ben?' dedim. Abin de yan koltukta uyuyormuş. Uyanıp yanıma geldi. 'Annem!' dedim. "Merak etme iyi, yan odada uyuyor."dedi
Sonra annemi görmek istedim. Annen senin kadar iyi değil deyince, ben yine bayılmışım. Uyandığımda sabah olmuştu.
Babam başıma geldi. Annem çok mu kötü diye sordum. "Kızım annen sana özenmiş.
hattaa senden daha fazla tesettürlü olmuş. Hepsi buu. Merak etme" dedi.Anneme bi baktım, elleri sargılı başı boynu sargılı, ağlamaya başladım.Babam espiri yapıp beni rahatlatmaya çalışıyordu. "Gördün mü bak o senden daha güzel kapandı. Hemde ne kadar çok yakışmış değil mii?"
E)"Sonra ne olduuu?!"
L)"Aynı babam gibiii, Hakan beyimiz de annemle babamın gözdesi oldu. Bir kızları vardı bir de oğulları oldu. Yani ben abinle evlenmeseydim bile onlar abinle irtibati kesmeyeceklerdi. Yangın annemi çok etkiledi. "Başımda örtü olsaydı, kollarım kapalı olsaydı,
yanmazdım falan" dedi.Yangın da annemin dönüş yapmasına vesile oldu, çok şükür. Benimle birlikte kuran okumayı öğrendi namaz kılmaya başladı.
Bir yıl sonra da mezuniyette abin o çocuğa yazdığım kağıt ve yüzükle yanıma geldi.
"Bu dua, senin yazdığın gün kabul oldu. Bu halinde benim duamin biraz geç kabul olduğundan dolayı oldu! Geriye kaldı ailelerimizin duası, oda kabul olsun mu dedi?"
Meğer ben o teyzeyle konuşurken abin bizi izliyormuş. Sonra gidip teyzeye sormuş. Oda kağıdı göstermiş. Abin de o kağıdı alıp, yerine; "Allah'ım Leyla ablayı önce senin, sonra da Hakan abinin seveceği biri yap!" deyip tekrar çocuğa vermiş.
İşte böyle. Şimdi Elif'cim! Sen sen ol dua da cimrilik yapma! Aklına ne geliyorsa iste. Rabb'imin hazinesi bol. Senin için hangisi hayırlı ise zamanı geldiğinde verecektir emin ol.
Ben abinle olmak için malım mulum gitsin demiştim, babam iflas etti. Çok şükür yeni yeni toparlanıyolar. Borçları bitti ama benim yüzümden, duamın yanlışı yüzünden ailem de etkilendi. Sonraa! hayatında olacak tevafuklara sakın şaşırma! Duanı güzel yaparsan! Güzel şeyler olur! Unutma! Mevla nasip ederse döner dolaşır gelir yemenden! Mevla nasip etmezse ne yaparsan yap ne gelir elden!"
E: "Yengeeemm! İyiki benim yengemsiin. Seni seviyordum ama şimdi daha çok seviyorum. Sana hayran oldum!"
L: "Yooo! Lütfen, yeni yeni dizginlerini elime aldığım nefsimi kabartmana izin veremem, konuyu kapatalım lütfen!"
H: "Hatunuuuuumm hastaneye gireyim mi artık!"
L: "Aaaa, geldik mi kiii?"
H: "İlk kez bu kadar sakin anlattın, bende bozmayayım diye hastaneyi es geçtim!"
L: "Hakaaaannn! Bu kız seni tam olarak tanımıyor bencee, yoksa açık ara seni severdi!"
H: "Yoooo güzelim, ben şikayetçi değilim! Elif, Selim'le büyüdü! Geçmişte yaşananlar yüzünden ben Elif'le Selim'e tepkili büyüdüm! Oyüzden biraz mesafeli olduk! Onların sevgisini de saygısını da hep hissettim, hâlâ da hissediyorum! Elif olmasaydı Selim delirirdi! O yüzden bu zamana kadar nasılsa öyle devam etsin."
E: "Abiii! Selim abim hâlâ rüyasında görüyor mudur?"
H: Ben bile hâlâ görüyorum o mu görmicek! Neyse hadi inin bende otoparka çekeyim!.."
~~~~~~•~~~~~~•~~~~~~
... Eve geleli bir hafta olmuştu ki yine korktuğum olmuş babam ortopediden randevu almıştı, doktora gidecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maziden Gelen Sır (Dreame Ve Çizgi Stüdyo da Devam Ediyor)
Ficción General♥️'ler bir atınca harfler önemini yitirir!.. Yolların değil, yılların ayırdığı bir aşk hikayesi !.. Hayatta hiç bir karşılaşma tesadüf değildir. Karşılaşıp hayatına aldığın her insan, Ya imtihanındır. Ya bir cezadır. Yada Allah'ın bir lütfudur. "ben...