Flytte

2.4K 34 3
                                    

Så var den sidste flyttekasse pakket. Jeg løb ned af trappen. "Jeg er færdig med at pakke", sagde jeg og tørrede sveden af min pande. "Godt for vi tager afsted i morgen tideligt", sagde min mor og smilte. Jeg nikkede og sendte et smil til min mor. Vi skulle flytte, fordi at min mor havde fået arbejde i Gentofte. Jeg var både glad og ked af det over at skulle flytte. Jeg var glad, fordi at det kunne være en god mulighed for at starte på en frisk, men jeg kom altså også til at savne mine venner. Jeg kom især til at savne min bedste veninde. Min bedste veninde hed Sofia. Mine tanker blev afbrudt af min mor. "Skal vi ikke bestille en pizza?", spurgte min mor. Jeg nikkede, og sagde hvad jeg ville have. Derefter gik jeg op på mit værelse. Jeg satte min elskede playliste på og gik på ig. Der gik tyve minutter hvor jeg bare sad og sang stille med på musikken. Pludselig ringede det på døren, det var nok bare pizzabudet. Stemmer kunne høres nedenunder og til sidst blev døren lukket. Kort efter brød min mors stemme stilheden. "Der er mad", råbte hun. Jeg satte i løb ned af trapperne og ud i køkkenet. Jeg satte mig ned overfor min mor. vi snakkede og hyggede, imens vi spiste pizzaen. Bagefter satte vi os ind i stuen og så en film. Da filmen sluttede besluttede jeg mig for at gå i seng. I morgen ville blive spændende, men også hård. Jeg gjorde mig klar og skiftede til nattøj. Jeg lagde mig udmattet i min seng og lod mig føre ind i drømmeland.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now