Hyggeaften med den dejligste❤️

623 16 6
                                    

"Jeg går ud og laver mad", sagde Anthon. "Så kommer jeg også nu", sagde jeg. "Nej for jeg vil lave en hyggelig romantisk middag", sagde Anthon. "Okay så gør jeg klar, så vi kan hygge os bagefter", sagde jeg smilende. (Tag det ikke forkert😂) Anthon kom hen og gav mig et kys på kinden. Hver gang jeg kigger ind i hans øjen, eller vi kysser bliver jeg endu mere forelsket i ham. Han er virkeligt min eneste ene, det kan jeg bare mærke. Jeg løb op på Anthons værelse og hentede en masse puder, tæpper og dyner. Jeg lagde det hele pænt på sofaen. Bagefter tændte jeg pejsen og en masse stearinlys. Og så satte jeg slik, champagne og jordbær med chokolade overtræk på bordet. Tilsidst satte jeg en romantisk playliste på min mobil, men jeg startede den ikke. Nu var det hele klar. "DER ER MAD NU SMUKKE", råbte Anthon. "OKAY JEG SKAL LIGE NOGET PÅ VÆRELSET OG SÅ KOMMER JEG", råbte jeg. "OKAY", råbte Anthon tilbage. Jeg løb op på Anthons værelse og skiftede til en lårkort rød kjole med v-udskæring. Jeg rettede hurtigt på min makeup og mit hår, og så skyndte jeg mig at løbe ned til Anthon. Da jeg trådte ind i køkkenet, var det første jeg fik øje på Anthon. Han sad ved bordet. Der var helt mørkt udover en masse stearinlys. Anthon rejste sig op. "Wauw hvor er du smuk", sagde Anthon med åben mund. "Tak", sagde jeg og smilte. Anthon trak stolen ud for mig. "Tak! Sikke en gentleman", sagde jeg efterfulgt et lille fnis. "Alt for dig smukke", sagde Anthon. Jeg sendte et smil som svar. Anthon havde lavet bøffer og bagte kartofler. Imens vi spiste hyggede, snakkede og grinte vi. "Tak for mad det smagte skønt", sagde jeg smilende. "Jamen tak og velbekommen", sagde Anthon. Vi rejste os og aftalte at vaske op imorgen. Vi gik ind i stuen, hvor jeg havde gjordt klar. "Wauw ej hvor er her hyggeligt", sagde Anthon. "Ja", sagde jeg glad. Vi satte os i sofaen. Anthon satte sig meget tæt på mig. Vi kiggede hinanden i øjne. Anthon havde de smukkeste koral blå øjne. "Du har de smukkeste øjne", sagde Anthon. "Kan kun sige i lige måde", sagde jeg smilende. Anthon nussede stille min kind. Han lænede sig ind og kyssede mig. Jeg kunne ikke komme i tanke om noget bedre end Anthons bløde læber mod mine. Vi lagde os stille ned imens vi kyssede. Jeg rodede lidt i Anthons hår. Han nussede mig stadig blidt på kinden. Efter ti minutter brød jeg kysset. "Ved du godt, hvor meget du betyder for mig?", spurgte Anthon. "Hvis jeg betyder lige så meget for dig, som du betyder for mig, så er det meget ", sagde jeg smilende. Anthon smilte og gav mig et romantisk og kærligt kys. Vi satte os op i sofaen.

Anthon poppede champagnen og hældte den op i to glas. Jeg gik hen og startede playlisten med romantiske sange. Jeg satte mig tæt op af Anthon. "Tror du egenligt på den eneste ene?", spurgte jeg og kiggede op på Anthon . Anthon tøvede kort og svarede: "før gjorde jeg ikke, men så mødte jeg dig", jeg kunne ikke styre mit store smil. "Nurgh hvor er du sød", sagde jeg smilende. "Tror du på den eneste ene?", spurgte Anthon nysgerrigt. "Ja det har jeg altid gjordt, men jeg blev bare bekræftet i det da jeg mødte dig", svarede jeg smilende. Anthon smilte sødt og gav mig et kys som svar. "Ved du godt, hvor smuk du er?", spurgte Anthon. "Nej", sagde jeg og grinte lidt. "Du er lige er lige så smuk som en skyfri himmel dækket med millioner af stjerner", svarede Anthon. "Tak og i lige måde. Du er så sød at man får ondt i tænderne af at være sammen med dig", svarede jeg smilende. "Tak og i lige måde", svarede Anthon, imens han smilte sødt. "Tak søde skat", svarede jeg. "Jeg går lige op og skifter til noget mere afslappet", sagde jeg og smilte dovent. Anthon nikkede og sendte mig et smil. Jeg smilte igen og løb så op og skiftede. Jeg skiftede til et par sorte, løse shorts og en af Anthons store hættetrøjer. Jeg satte mit hår op i en løs knold og tog hyggesokker på.

Jeg løb ned til Anthon igen. "Hey det er min trøje, men du ser nu meget sød ud i den", sagde Anthon. "Tak! Og ja den er dejlig og dufter skønt", sagde jeg. Anthon grinte og takkede mig. Jeg satte mig ned ved siden af Anthon igen. Anthon lagde sig ned og lagde sit hoved i mit skød. Jeg nussede ham stille i håret. "Vil du egenligt gerne have børn på et tidspunkt?", spurgte jeg nysgerrigt. "Ja jeg vil gerne have børn, når jeg bliver ældre selvfølgelig", svarede Anthon. "Og du må meget gerne være mor til mine børn", tilføjede Anthon. "Til vores børn", rettede jeg Anthon. Anthon smilte mega cute til mig. Jeg bukkede mig ned og gav ham et kys på munden. Jeg kiggede ind i gnisterne i pejsen. "Hvordan tror du din fremtid ser ud?", spurgte jeg. Ja jeg ved jeg stiller mange spørgsmål, men jeg elsker at vide de her ting om ham. Anthon kiggede op på mig og smilte. "Jeg håber da at vi skal giftes, have børn og bo i en dejligt hus med en stor have så børne kan lege. Og selvfølgelig skal vi også have en sød familie hund", sagde Anthon smilende. "Det lyder helt perfekt", sagde jeg måbende. Anthon grinte lidt og kyssede mig på panden.

Resten af aften drak vi champagne, snakkede og hyggede. "Skal vi ikke gå i seng?", spurgte Anthon gabende. "Jo lad os gøre det", sagde jeg og smilte. Vi rejste os op og gik op på Anthons værelse. Jeg skiftede til nattøj og gjorde mig klar. Da vi havde gjort alt, vi skulle, lagde vi os helt tæt i sengen. En stråle fra måneskinnet fandt vej ind på værelset. Anthon fjernede en hårtot fra mit ansigt. Han nussede mig blidt og kærligt på kinden. Jeg lukkede mine øjne og nød det. Anthon kørte sin hånd om bag min nakke. Han hev mig helt tæt ind til ham. Og så kyssede han mig blidt på munden. Jeg kyssede igen. Det var et meget intimt og kærligt kys. "Jeg elsker dig virkeligt meget smukke", sagde Anthon smilende. "Og jeg elsker virkeligt også dig", sagde jeg smilende. Anthon kyssede mig blidt igen. "Godnat smukke", hviskede Anthon i mit øre. "Godnat skat", hviskede jeg i Anthons øre. Og så kyssede jeg ham på øreflippen. Vi lagde os så tæt på hinanden, at vores næser og pander rørte hinanden. Anthon lagde en arm om mig. Jeg kyssede Anthon en sidste gang på munden. Vi smilte sødt til hinanden. Derefter lagde vi os til rette og lukkede øjne. Det havde været en mega hyggelig aften sammen med klodens dejligste dreng. Efter ti minutter var jeg i drømmeland.

Når så var i heldige!!❤️😂😱 Synes lige jeg ville glæde jer med et kapitel.❤️😘Håber at i kunne lide det. God weekend til alle.
Jasmin er ude!!❤️

Mig og AnthonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin