Næste morgen da jeg vågnede, lå Anthon og jeg stadig på sammen måde. Anthon lå og kiggede på mig med sine helt igennem smukke blå øjne og et sødt smil på læben. "Er du klar over hvor, smuk og sød du ser ud, når du sover?", spurgte Anthon. "Nej, men er du klar over, hvor sød du ser ud?", spurgte jeg. "Hvis det er lige så meget som dig, så vis mig hvad du havde lyst til at gør ved mig", sagde Anthon. Ham smilte en smule frækt til mig og blinkede med det ene øje. "Idiot", sagde jeg og rullede med øjne. "Årh jaer", sagde Anthon og så såret ud. "Ej søde skat det var ikke sådan ment. Jeg havde lyst til det her", sagde jeg. Lige da jeg havde sagt det, så kyssede jeg Anthon kærligt på munden. Anthon kyssede selvfølgelig tilbage. Anthon kørte sine hænder op til mit ansigt. Han aede mig stille på kinden. Jeg kørte mine hænder op til hans hår. Jeg rodet lidt i det. Jeg afsluttede kysset på en dejlig måde og kiggede på Anthon. "Var det, det du havde lyst til?". spurgte jeg. "Ja det var det", sagde Anthon smilende.
"Jeg tænkte på om vi ikke skulle tage ud og spise brunch et sted?", halvt sagde halvt spurgte Anthon. "Jo det kunne være mega hygge, men skal vi Ikke også spørge Thor og Sofia om de vil med?". spurgte jeg smilende. "Jo, men skal vi så ikke også invitere munke og Maria?", spurgte Anthon. "Jo det lyder hyggeligt! Skriver du til drengene, så skriver jeg til pigerne?", spurgte jeg. "Ja det skal jeg nok", sagde Anthon. Vi fandt begge to vores mobiler frem. Jeg skrev med det samme til både Maria og Sofia. Jeg kunne også se at Anthon skrev til Thor og munke. Fem minutter efter havde både Maria og Sofia skrevet at de meget gerne ville. "Sofia og Maria kan og vil godt", sagde jeg glad. "Det kan munke og Thor også", sagde Anthon og smilte. "Yeah så skal vi rigtigt hygge", sagde jeg glad. "Ja, men jeg vil sidde ved siden af dig", sagde Anthon med en cute stemme. "Nurgh skat det skal du nok komme til", sagde jeg. Anthon smilte stort til mig. "Hmm så er problemet, hvad man skal have på", sagde jeg. "Så lad mig vælge tøj til dig", sagde Anthon. Jeg kiggede lidt på ham, han så seriøs ud. "Okay så vælg noget til mig", sagde jeg og smilte. Anthon gik hen til min meget store kuffert. "Hmm det er meget godt vejr", mumlede Anthon for sig selv. Jeg kunne ikke lade vær med at smile. Han var simpelthen bare så sød.
Mine tanker blev afbrudt af Anthon. "Hvad med det her?", spurgte Anthon og holdt noget tøj op. Han havde valgt et Par sorte shorts, en hvid top og min sorte læderjakke. Jeg tog tøjet og kyssede Anthon på munden. "Tak skat", sagde jeg med et smil på læben. "Så lidt", sagde Anthon og smilte. Jeg skiftede mit nattøj, om til det sæt Anthon havde valgt. Bagefter lagde jeg en flot makeup. O tilsidst tog jeg nogle smykker på. Jeg gik hen til min kuffert igen for at finde et par sko. Jeg endte med at tage et par sorte højhælede sko med Kina hæl.
"Så er jeg klar", sagde jeg smilende. "Det er jeg også, skal vi smutte?", spurgte Anthon. "Ja lad os gøre det", sagde jeg. Anthon tog min hånd på vej hen til stationen. Jeg flettede vores fingre sammen. Vi kiggede på hinanden og smilte. Da vi kom ned på stationen, ventede vi i fem minutter og så kom toget. Vi satte os ned overfor hinanden og begyndte at snakke.
Da vi kom til det sted, vi skulle af, rejste vi os og steg af. Lige da vi var steget af toget, gik vi forbi en gruppe med drenge. De piftede og en af dem hev fat i min arm. "Hey smukke skal du ikke med os?", spurgte drengen. "Giv slip", sagde jeg med en hård tone. "Slap nu af babe. Vi vil jo bare have dig med", sagde drengen igen. "Hey slip hende", sagde Anthon i en meget hård tone, imens han kom hen mod os. Drengen slap mig med det samme. Jeg tog Anthons hånd og vende ryggen til. "Vi kunne ellers have hygget os", sagde drenge og blinkede til mig. "Næh du er overhovedet ikke min type. Faktisk så ville jeg heller slikke på et toiletbræt, end at give dig et lille kys", sagde jeg hårdt. "Uhh afvist", råbte de andre drenge. "Det gælder jer alle. Farvel", sagde jeg og vende mig rundt. Jeg kiggede mig over skulderen, og alle drengene kiggede måbende efter os. Jeg stoppede med at gå og vende mig mod Anthon. "Tak for hjælpen skat", sagde jeg smilende. "Så lidt der er fandme ikke nogle drenge der skal røre min skattepige", sagde Anthon. jeg kiggede mig over skulderen igen, og de stod stadig og gloede. Jeg hev Anthon ind til mig, og gav ham et stort kys på munden. Drengene gloede stadig på os, da vi sluttede kysset. Mig og Anthon smilte til hinanden, og så gik vi hånd i hånd hen mod det sted, hvor vi skulle spise brunch. Da vi kom derhen var der stadig fem minutter, men de andre stod allerede ud foran. "Hey", sagde jeg og smilte. "Hej", sagde alle de andre i munden på hinanden. Mig og Anthon gav alle de andre et kram. Vi gik ind, og Anthon kom til at sidde ved siden af mig, som han ville. Anthon trak stolen ud for mig. "Sikke en gentleman", sagde jeg og fniste. "Ahaha tak", sagde Anthon. Vi bestilte alle sammen, og så begynde vi selvfølgelig at snakke. "Hvorfor var du her ikke ti minutter før, som du plejer Anthon?", spurgte Thor. "Fordi at der var nogle drenge der lige Synes, at de skulle genere min dame", sagde Anthon og lagde en arm om min skulder. "Hvad fortæl", sagde Sofia nysgerrigt. Den tøz var da bare nysgerrig altså. "Haha typisk dig", sagde jeg og grinte. De andre begyndte også at grine. "Ej helt seriøst hvad skete der?", spurgte Maria. "Det der skete var.....
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...