Næste morgen da jeg vågnede var jeg rask. Det var onsdag og Idag var det min første skoledag. Jeg skulle rigtigt være startet mandag, men jeg var jo syg. Jeg vendte hovedet og kiggede på Anthon. Han lå helt fredsfyldt og lignede en engel. Jeg nussede ham på kinden og bukkede mig så ned og kyssede ham blidt på munden. Anthon slog øjne op. "Godmorgen skat", sagde jeg og smilte. "Godmorgen smukke", sagde Anthon og gengældte smilet. "Har du det bedre?", spurgte jeg. Anthon nikkede. "Hvad med dig?", spurgte Anthon. "Ja jeg har det bedre tak", sagde jeg. Anthon hev fat i mig og kyssede mig, jeg kyssede igen. Det var et langt og kærligt kys. "Jeg kunne godt vende mig til at blive vækket sådan hver morgen", sagde Anthon. "haha ja det kunne du lide var", sagde jeg med et drillende smil. "Nej jeg ville elske det", sagde Anthon. Vi begyndte begge to at grine. Jeg rejste mig og gik hen til mit skab for at finde et outfit. Jeg valgt et par sorte shortse, en rød stropløs top og min læderjakke. Mig og Anthon gik ned og tog noget morgenmad. imens vi spiste snakkede og hyggede vi os. Bagefter gik vi i skole hånd i hånd. Anthon stoppede op foran skolen. "Hvad er der skat?", spurgte jeg bekymret. "Du skal lige vide noget, inden vi går ind", sagde Anthon seriøst. "Okay hvad skal jeg vide?", Spurgte jeg en smule nervøst. "Du skal holde dig fra Mads og Tobias. De er de største players. Og de opfører sig ikke pænt over for pigerne. Og så forstår de heller ikke et stop. Så lov mig at hvis de gør dig bare det mindst, så siger du det til mig", sagde Anthon meget seriøst. Jeg havde aldrig set ham så seriøs. "Det skal jeg nok skat", sagde jeg smilende. Jeg tog Anthons kasket og løb. Anthon løb efter mig ind på skolen. Tilsidst fangede Anthon mig. Han gav mig et blidt kys på munden og lod mig beholde kasketten på. Vi gik hånd i hånd ind i klassen. Alle kiggede på os. "Hey bois", råbte Anthon. "Hey Anth", råbte de alle sammen. Jeg kendte Lauge og munke, men jeg kendte ikke nogle af de andre. "Alle sammen i skal hilse på min dame Victoria", sagde Anthon smilende. "Uhh Anthon har været på damejagt", råbte alle bois. Jeg rødmede og fniste lidt. "Du må virkelig kunne lide hende, siden hun må låne din kasket", sagde en af drengene . "Nej jeg kan ikke kun lide hende, jeg elsker hende", sagde Anthon smilende, imens han kiggede på mig. "Aww jeg elsker også dig", sagde jeg med et stort smil på læben. Anthon gav mig et blidt og kærligt kys på munden. "Uhh", råbte alle inde i klassen. Vi blev afbrudt af klokken der ringede. Min lære kom ind og jeg præsenterede mig. I frikvarteret snakkede jeg med Maria (Munkes kæreste). Hun var rigtigt sød og vi havde meget tilfælles.
Resten af dagen gik mega hurtigt. Jeg fulgtes hjem med Anthon og Lauge. Da vi kom til mit hus, gav jeg Lauge et kram og Anthon et blidt kys på munden. "Farvel", sagde jeg og vinkede.
Resten af dagen så jeg bare film. "DER ER AFTENSMAD", råbte min mor. "JEG KOMMER NU", råbte jeg tilbage. Jeg satte filmen på pause og gik ned. imens vi spiste fortalte jeg om min første skoledag. Pludselig kom jeg i tanke om en fest Anthon havde inviteret mig med til. "Mor må jeg gerne tage med til fest på fredag?", spurgte jeg og lavede hundeøjne. "Ja det må du gerne", sagde min mor og smilt. " YES tak", sagde jeg smilende.
Jeg takkede for aftensmad. Og hjalp min mor med at klare opvasken. jeg gik derefter op på mit værelset. Jeg så resten af filmen. Da filmen var slut, gjorde jeg mig klar til at gå i seng. Jeg skiftede til nattøj og gjorde alle de andre ting man nu gør. Og så lagde jeg mig i min seng. Jeg puttede mig helt ned under dynen. Jeg lå og tænkte på festen. Jeg glædet mig mega meget til festen. Det var det sidste jeg tænkte, inden jeg faldt i søvn.
Hey alle sammen tusind mange gange tak Fordi i vil læse min historie. ❤️❤️💕💕 det betyder meget for mig. og woaw over 5k læsninger det er for vildt. ❤️😱 i må meget gerne skrive hvad i synes om min historie nede i kommentaren. ❤️😘 og i må også meget gerne følge mig og min tvillingesøsters fanside på insta vi hedder: Citybois_fanside18
Igen tusind tak jeg elsker jer alle sammen. En masse kys og kram herfra. ❤️❤️😱😱😘😘
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...