Næste morgen vågnede jeg klokken halv ti. Jeg kiggede hen på Anthon, han sov stadig. Jeg gik ud og tog et langt og varmt bad. Derefter gik jeg ind og tog en sød gul sommerkjole med blomster på. Mit lange, blonde hår hang løst. Jeg satte et sødt hårspænde i. Det havde to gule blomster på, så det passede perfekt til kjolen. Jeg lagde en flot gylden øjenskygge på. Da jeg var færdig, var klokken elleve. Jeg gik ned og lavede morgenmad.
Jeg vækkede Anthon ved at kysse ham på munden. "Godmorgen smukke", sagde Anthon smilende. "Godmorgen min dejlige dreng", sagde jeg friskt. "Waow du ser fantastisk ud", sagde Anthon. "Tak" sagde jeg og smilte sødt. Vi gik ned og spiste morgenmaden.
Anthon gik op for at skifte og sætte hår. Jeg gik op for at finde et par sko. Jeg kiggede lidt, og valgt et par søde sorte sandaler med hæl. Jeg pakkede de ting, jeg skulle have med. Da Anthon var færdig, var klokken tolv. Vi skulle afsted om en halv time. Vi sad egenligt bare og snakkede i en halv time. "Skal vi gå lækre?", spurgte Anthon. "Haha ja lad os gå", sagde jeg smilende. "Du ser brændgodt ud i den kjole", sagde Anthon. "Nurgh hvor er du sød skat", sagde jeg og kunne rødmen. "Tak og i lige måde", sagde Anthon. Jeg kyssede ham på munden som svar. Vi kom hen til stationen. Der stod en gruppe unge drenge. De gloede alle sammen på mig med åben mund. "Jeg køber lige billetter", sagde Anthon og gik. De unge drenge kom alle sammen hen til mig. "Hey smukke", sagde en af dem. "Hey", sagde jeg en smule koldt. "Kæft du er lækker", sagde en af de andre drenge. "Tak" sagde jeg en smule nervøst. Jeg var ikke så vild med den type. "Vil du ikke med i byen?", spurgte en tredje dreng. " Nej jeg har andre planer", sagde jeg. "Hey smukke tag nu med os", sagde den første dreng. "Nej", sagde jeg lidt nervøst. En af drengene tog pludselig fat i min arm. "Slip mig", sagde jeg en smule hårdt. "Hey smukke tag nu bare med", sagde drengen. "Nej jeg og vil ikke fat det", sagde jeg surt. "Hey smukke slap af", sagde drengen. Han kom tættere på mig. Han tog hårdt fat i min kind. "Slip hende og skrid", råbte en bekendt stemme. Drengen gav slip på mig. Anthon kom tættere på mig. "Lad min dame være din idiot", sagde Anthon hårdt og surt. "Vi sagde bare til din kæreste, at hun var lækker", sagde den første dreng. "Fuck nu bare af med jer", sagde Anthon hårdt. Drengene gik lidt væk, men kiggede stadig ondt på os. "Tak skat du er min helt", sagde jeg smilende. "Så lidt og du er min prinsesse", sagde Anthon også smilende. "De glor på os skat", sagde jeg. "Så lad og gøre dem lidt jaloux .og gnide lidt salt i såret", sagde Anthon. Inden jeg nåede at svare, kyssede Anthon mig på munden. Jeg lagde mine arme om hans nakke. Anthon satte sine hænder på mine hofte. kysset var meget kærligt og intimt. "Kigger de stadig?", spurgte Anthon i kysset. Jeg kiggede hen mod drengen. De stod alle sammen med åben mund og gloede. "Ja de Stirrer med åben mund", sagde jeg i kysset. Anthon pressede mig lidt op af vægen.
Vores tog kom ind på perronen. Vi gik stille forbi drengene. De stod stadig med åben mund og gloede. "Luk munden der er fluer", sagde jeg da vi gik forbi. "Haha du er for lolleren", sagde Anthon. "Tak", sagde jeg smilende.
Vi kørte med toget i lidt tid. Vi stod af og gik mod oc. Anthon tog hans hætte og solbriller på. "Hvad laver du skat?", spurgte jeg forvirret. "Jeg orker ikke lige fans", sagde Anthon. "Okay", sagde jeg og grinte lidt. Vi kom hen til oc. De andre var allerede kommet. Jeg styrtede hen til Sofia. "Hey skat", sagde Sofia. "Hey søde", sagde jeg og smilte stort. Jeg hilste på alle de andre. Alle drengene gloede på mig med åben mund. "Luk munden der er fluer", sagde jeg og grinte. Alle drengen rødmede. "Og stop med at stirrer på min dame", sagde Anthon. "Undskyld hun ser bare mega godt ud", sagde Lauge med et smil. "Tak", sagde jeg og smilte. Vi gik ind og bestilte. Vi satte oa ned og snakkede og hyggede. Pludselig kom Theodor ind på oc. "Hey venner", sagde Theodor og smilte. Det var først gang jeg så ham efter det der skete i sommerhuset. "Hey", sagde alle andre end mig. Theodor satte sig ved siden af Sofia. Han lod bare som ingenting. Og som om at jeg ikke var der. Jeg tænkte tilbage på den aften. Tænk at Theodor, var sådan en idiot. Jeg kunne mærke tårerne presse på. Jeg kunne ikke sidde her og lade som ingenting. Jeg rejste mig brat op. "Hvad sker der smukke?", spurgte Anthon. "Jeg kan ikke sidde her med den idiot. Du har ødelagt så meget allerede din idiot", råbte jeg. Tårerne trillede ned af mine kinder. "I må have mig undskyldt", sagde jeg. Og så løb jeg ned på toilettet. Jeg låste døren og kørte ned af væggen. "Smukke er du her ude?", spurgte Anthon. "Jaer", sagde jeg med gråd i stemmen. "Luk mig ind smukke", sagde Anthon. Jeg låste døren op. Anthon omfavnede mig og kyssede mig i håret. "Hvad sker der smukke?", spurgte Anthon. "Jeg... Jeg kan ikke sidde sammen med den idiot", sagde jeg. "Okay lad os tage hjem", sagde Anthon. Han tog hans hætte og solbriller på. Vi sagde farvel til de andre. Theodor var skredet, fordi de andre bad ham om det. Da vi havde sagt farvel, tog vi hjem. Da vi kom hjem var klokken halv fem. Vi så en film og hyggede. Anthon skulle sove hos mig igen. Da klokken blev seks, besluttede vi os for at lave mad. Vi lavede hjemmelavede burgere. da vi blev færdige med at spise, hyggede og snakkede vi. Vi skulle være alene, for min mor kom først hjem imorgen. "Skal vi ikke tage et glas rødvin?", spurgte jeg smilende. "Jo lad os det", sagde Anthon. "Gå lige op på værelset", sagde jeg hemmelighedsfuldt. "Hvorfor?", spurgte Anthon. "Gør det nu bare", sagde jeg. "Men hvad skal du?", spurgte Anthon. Jeg kyssede ham på munden. "Ikke flere spørgsmål gør det nu bare", sagde jeg. Anthon vendte sig om og gik. Jeg fandt to glas og en rødvin. Jeg satte dem på sofabordet. Derefter tændte jeg for pejsen og lagde min dyne på sofaen. Og så satte jeg en god playliste på. "SÅ MÅ DU KOMME NED", råbte jeg. Lidt efter kunne jeg høre trin på trappen. "Woaw", sagde Anthon, da han så, hvad jeg havde lavet. "Tak", sagde jeg og grinte lidt. Anthon kom hen til mig. "Tak. Hvor er her hyggeligt", sagde Anthon. "Selv tak", sagde jeg og kyssede ham. Det var et kærligt og romantisk kys. "Jeg elsker dig", sagde Anthon smilende. "Og jeg elsker dig", sagde jeg. Vi satte os i sofaen. Anthon åbnede rødvinen og hældte op. Han rakte mig et af glasne. "Tak", sagde jeg og gav ham et kys. Resten af aftnen sad vi og snakkede og hyggede. "Skal vi ikke sove i stuen?", spurgte jeg smilende. "Jo lad os det",sagde Anthon. Vi gik op og gjorde os klar til at gå I seng. Vi lagde os på sofaen og snakkede og hyggede. "Du aner ikke hvor meget jeg elsker dig", sagde Anthon. "Du aner heller ikke,?hvor meget jeg elsker dig", sagde jeg. Anthon begyndte at synge til mig. Han sang sad song til mig. "Hvis du ganger det med en million, så ved jeg, hvordan jeg ville have det uden dig", sagde Anthon. "Nurgh hvor er du romantisk. Og tak og i lige måsen", sagde jeg. "Tak", sagde Anthon og grinte en smule. Jeg rejste mig op og gik hen til ham. Vi stod helt tæt på hinanden. Anthon bukkede sig stille frem, og kyssede mig. Jeg kyssede tilbage og det var et fantastisk kys. Vi stod og kyssede i ti minutter. Vi lagde os på sofaen igen. "Jeg ved ikke hvad, jeg skulle gøre uden dig", sagde jeg smilende. "Tak og i lige måde prinsesse", sagde Anthon. Jeg synes det var ret sødt at han kaldte mig for hans prinsesse. Anthon kyssede mig blidt på munden og sagde: "godnat smukke".
"Godnat min dejlige og romantiske helt", sagde jeg. Anthon kyssede mig godnat, og så faldt jeg i søvn.Anthons synsvinkel:
Klokken er nu 3:08, og jeg kan ikke sove. Jeg kan kun tænk på hvor meget, jeg elskede (dit navn). Jeg kunne kun tænke på mine følelser for hende. Jeg er nød til at komme ud med mine følelser. jeg fandt en kuglepen og et stykke papir. Jeg begyndte at skrive et langt brev.jeg skrev alle min følelser ned. Og jeg skrev også, hvor meget hun betød for mig. Efter lang tid var jeg færdig med brevet. Jeg læste det igennem igen. Og var egentligt meget tilfreds med resultatet. Jeg satte mig på sofaen ved siden af (dit navn). Jeg strøg hende over håret. Så kyssede jeg hende blidt på panden. Jeg lagde mig ned og faldt i søvn.
YOU ARE READING
Mig og Anthon
FanfictionDenne historie kommer til at handle om Anthon og Victoria. De møder hinanden, og så må tiden vise, om de bare er venner, eller om de er lidt mere end bare venner. Hvordan kommer det til at gå? Bliver nogle såret? Og er det mon kærlighed ved første b...