Festen 1

1K 22 0
                                    

Næste morgen, vågnede jeg ved at Anthon aede mig på kinden. Jeg åbnede mine øjne. Jeg kiggede lige ind i Anthons flotte blå øjne. "Godmorgen smukke", sagde Anthon. "Godmorgen  skat", sagde jeg. Jeg lå stadig i min seng og kiggede på Anthon. Han bukkede sig langsomt ned og kyssede
mig. "Kommer du ikke med ned? Jeg har lavet morgenmad", sagde Anthon. Jeg nikkede og gik så ned i køkkenet. Anthon havde lavet morgenmad til os. Vi spiste og hyggede os en hel masse. "skal vi ikke holde den der fest i aften?", spurgte Anthon. "Jo vi kan da godt holde den i aften", sagde jeg smilende. "Fedt", sagde Anthon og smilte til mig. "Men jeg har ikke noget at tage på", sagde jeg og lavede en trist mine. "Vi kunne jo tage på strøget?, forslog Anthon og smilte til mig. Jeg nikkede og smilte tilbage til Anthon. "Skal vi så ikke gøre os klar. Og tage afsted?", foreslog Anthon. "Jo lad os det", sagde jeg med en glad stemme og et stort smil på læben. Vi rejste os og gik op på mit værelse værelse. Jeg gik hen til mit skab. Jeg roede lidt rundt i mit skab. Jeg endte med at tage et par sorte stramme jeans, en ret flot rød top og så tog jeg min læderjakke på. Til sidst lagde jeg noget makeup. "Så er jeg klar", sagde jeg og løb ned af trappen. Anthon stod nede ved døren og ventede. "Endelig jeg har ventet i tyve minutter", sagde Anthon. "Ej undskyld skat", sagde jeg og kyssede ham. "Du er tilgivet", sagde han og gav mig et kys til. Vi gik hen mod stationen hånd i hånd. Vi steg på toget som allerede holdte på perronen og kørte mod Hovedbanegården. Vi sad bare og snakkede hele vejen. Da vi kom til vores stoppested, stod vi af. Vi gik hånd i hånd hen af strøget. Vi gik forbi en lille sød butik. Jeg ville gerne ind i den, så vi gik ind i den og kiggede lidt rundt. Jeg fandt en stram og topløs palietkjole. Jeg kiggede på prisen. Den kostede kun 150 kr. Du tog den med op til kassen. Du betalte for den, og så gik i videre. Pludselig hørte i skrig bag jer. I vendte jer rundt og der stod tre piger. "OMCB det er jo selveste Anthon Edwards Knudtzon", sagde en af pigerne højt. "Må...må vi få et bil..biled?", stammede en af pigerne. "Ja self må i det piger", sagde Anthon med et smil på læben. En af pigerne gav mig hendes mobil. Anthon lagde sine arme om pigerne. Og så tog jeg et biled af dem. "Tak", sagde pigerne og gik videre. Efter vi havde gået rundt i fem timer, tog vi hjem igen. Hele vejen holdt vi hinanden i hånden og hyggede og snakkede.

Mig og AnthonWhere stories live. Discover now